Epilog

8.5K 552 70
                                    

Viata. Ea ne aduce in locul potrivit, langa oamenii care trebuie. Consider ca viata mi-a dat multe palme, iar asta m-a facut sa invat din greseli. Unele din greselile mele cele mai mari a fost sa ma mint singura, sa nu-mi recunosc sentimentul fata de persoana ce acum nu pot trai fara ea.

Roberto mi-a fost si imi este alesul. Niciodata nu am crezut in dragostea aceea la prima vedere, niciodata nu am crezut ca trebuie atatia ani ca o persoana extrem de incapatanata sa-si recunoasca sentimentele si nu credeam ca trebuie sa treci prin atatea ca sa iti poti atinge telul. Telul meu in viata este doar acela de a fii fericita. Cu ajutorul lui Roberto am putut sa-mi ating scopul si am putut afla lucruri noi despre mine.

Dupa ce m-am trezit din acea coma, viata mea a luat o intorsatura brusca. Nu a mai trebuit sa ma gandesc la mafie si la binele celorlalti decat al meu si al lui Roberto. Recuperarea mea a durat un nenorocit de an, un an in care am fost practic pazita 24 din 24.

Apele s-au potolit, raul a trecut, iar fericirea si-a facut loc in viata mea. Fratele meu s-a insurat pe ascuns cu o fata de care nu stia nimeni. Socant, dar da, fratele meu responsabil s-a lasat prada iubirii si si-a unit destinul cu al Carmelei. Carmela este cu doi ani mai mica ca Dante si firea ei la fel de serioasa a putut fi spulberata de doar o singura privire a fratelui meu.

Adam si Emma vor avea un bebe, un bebe neprevazut. Cei doi viitori parinti sunt inca ingroziti de aceasta idee, dar s-au obisnuit cu ea atunci cand si-au dat seama ca asta ii va apropia mai mult.

Ca sa lamuresc lucrurile, au trecut trei ani de cand eu si Roberto ne-am inceput relatia serioasa, adica trei ani de cand l-am omorat pe Madoc si trei ani de cand m-am trezit.

Adam a cerut-o recent pe Emma de sotie, iar acum se fac pregatirile de nunta. Shay si Derek nu mai formeaza un cuplu de niciun fel, dar au ramas prieteni. Eu dupa ce m-am recuperat mi-am continuat facultatea si am lasat intreaga mafie pe mana lui Dante. Acum sunt in anul trei de facultate, iar peste trei zile am examenele finale.

Dupa ce a terminat facultatea anul trecut, Roberto si-a infiintat o firma de arhitectura care acum are un succes colosal in intreaga America si Europa. Inca se ocupa de mafia tatalui sau ceea ce nu-mi convine, dar nu le putem avea pe toate.

In acest moment, eu stau pe terasa casei noastre dintr-un cartier select al New York-ului. Da, Roberto mi-a facut o surpriza atunci cand am implinit 21 de ani. Aceasta casa este facuta dupa planurile pe care le-am facut eu in primul an de facultate. Locuim impreuna de un an intreg si pot sa spun ca sunt incredibil de fericita alaturi de el. Iubirea noastra creste pe zi ce trece, iar asta ma incanta.

Acum Roberto este la firma, e tarziu si el nu a aparut inca. Sper ca nu va veni iar la trei dimineata. Este ocupat si il inteleg, mafia si firma nu sunt tocmai cele mai usoare lucruri de condus. Eu invat pentru examene, numai asta am facut in ultimul timp dar cei drept, nu m-am putut concentra prea tare la ceea ce am de facut din cauza durerilor puternice de burta si lesinurilor repetate de care Roberto nu stie.

Oftez puternic.

- De ce nu a ajuns inca?! intreb cu voce tare privindu-mi ceasul de la mana stanga.

Chiar cand eram pregatita sa-l sun, o mana se aseaza pe umarul meu facandu-ma sa tresar.

-Sunt eu, iubito! aud vocea lui Roberto atunci cand ma ridic in picioare si ma intorc spre el.

-Oh. zic acum calmadu-mi bataile inimii. Nu ma mai speria asa! ii spun apoi il lovesc in umar.

-Au! zice el zambindu-mi amuzat si apoi ma ia in brate strangandu-ma puternic la pieptul lui.

-De ce ai intarziat iar? il intreb bosumflata.

-De data asta nu am mai intarziat din cauza serviciului. imi zice zambaret, dar in acelasi timp si emotionat.

Prințesa Mafiei 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum