Karekter Tanıtımı

9.6K 239 23
                                    


Elçin Topal

Kızların çetesinden kızıl üyesi. Ona kızıl sonya derler. Sert görünse de biraz şaşkın, saf ve sakardır.

Demet Yalçın

Kızlar çetesinin en serti. Dürüst, ama soğukkanlı. Ona yaklaşabilenler sayılıdır. Pek yalancı olduğu söylenemez. Açıksözlü ve gaddardır.

Hande Ölmez

Kızlar çetesindeki en neşelisi. Grubu neşelendirmek onun en büyük zevklerinden ama yeri geldiğinde en ciddisi o olur.

Miray Aktaş

Kızlar çetesinin en düşüncelisi. Her şeye maalesef alttan alır ama bir gün gelir her yere bomba gibi patlar.

Öykü Gürel

Kızlardan en duygusalı. Olaylara duygusal yaklaşır sürekli. Duygusallığı yüzünden düşman olduğu insanları bile affeder.

Melisa Bayer

Grubun en süslüsü. Kızlar genelde özel bir yere gitmezler gideceklerse kıyafet kombini mutlaka Melisa da olur.

Barış Dinçer

Grubun en cool kişisi. Fazla soğuktur ve ona yaklaşan çok az kişi vardır. Ona buz şelalesi, umursamaz deseler bile kafasına her şeyi takanlardandır.

Ekin Aslan

Barış'tan sonraki en coolu. Serttir. Gizemli olsa da dostları arasında biraz neşelendiği olmuştur. Bütün sırlarını çetesine anlatmıştır.

Mert Dayanmaz

Grubun en kaslılarından. Neşeli olsa da Taneri geçebildiği söylenemez. Taner daha neşeli ve şebektir. Ama Mert yeri geldiğinde çok ciddidir.

Çağatay Tanır

Grubun en hayale dalanı. Hayale ne kadar dalan birisiyse onu öfkelendiren insanlarada yumruklarıyla dalmak büyük zevklerinden.

Fatih Gülsoy

Grubun en duygusalı ama yeri geldiğinde en gaddarı ve serti. Bazen Ekinden bile sert olur.

Taner Sönmez

Grubun en neşelisi en şebeği. Hayatın hep dalgasındadır. Onun için hayat pekte sorun değildir. Ama dışarıdan böyle tabi...

Selaaammm bölüm yayınlama işini 3 günde bir yapmayı düşünüyorum. 3 gün sonra yb gelicekkkkk!!!

Düşman ÇetelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin