789 36 4
                                    


Tamam, geçen bölüm Eymen'e bu kadar sinirlendiyseniz bu bölümü düşünemiyorum. Umarım beğenirsiniiiiiizzz iyi okumalar 😘😙

Vote&Yorum🙏👐

Multimedya: Öykü Gürel

11K için hepinize sonsuz teşekkürleeeeer hepinizin gözlerinden öperim efendiiiimmm💗💗😍😍🙈🙈😜😜







BÖLÜM 16

-DEMET

Elçin'in üstüne fazla mı yürümüştük? Olayda hangi taraf haklı bilmiyordum ama o çocuğa bakamazdık. Neyin nesi, nereden geliyordu bilmiyorken bakmak güvenli değildi.

İtiraf etmek gerekirse, son zamanlarda işler kesattı. Kaç aydır mafyalık yapmıyorduk ve bize tepeden para yağmıyordu. Bu yüzden başı şeylerle uğraşmayı bırakıp işimize odaklanmalıydık. Yoksa fakir kalacaktık. "Kızlar?"

"Hı," dedi dalgın bir sesle Öykü. "Valla hiç uğraşamam."

"Konu her neyse bende," diye Öykü'yü onaylayan Miray. "Son zamanlarda canım hiçbir şey yapmak istemiyor."

"Iy," diye Hande, Miray ve Öykü'ye tiksinme bakışı attı. "Bunlar menapoza girmiş."

"Sen menapoz ne demek biliyor musun?" diye Melisa hesap sordu.

"Şey değil mi ya? Yaşlıların girdiği bunalım?"

"Mal bu kız ya," dedi Melisa. "Dediğin ile durumun hiçbir alakası yok."

"Durun da diyeceğimi diyeyim," dedim kendimi hatırlatarak. Konu nereden nereye gidiyordu. Halimiz hiç iyi değildi. "Mafyalığa geri dönmemiz gerekiyor. Açıkcası şu anki durumumuz hiç iyi değil. Hem para olarak, hem ruhsal olarak. Mafya işimize kendimizi kaptırırsak, hiç olmazsa bir süreliğine acılarımızı unuturuz."

"Şey Demet pardon da... Sen ile Ekin ayrılmadınız."

"Evet ama bu acım olmadığı anlamına gelmiyor değil mi Miray?" Miray usulca başını salladı ve gizliden yaptığım imayı anlamıştı. Ya da ben öyle ümit ediyordum.

"Tamam herkes kabul ediyor mu?"

"Ben tamam," dedi Hande. "Eski günleri özledim."

"Bende ya, eski formumuza dönmemiz lazım," dedi Melisa.

"Evet kaçak mallar ithal etmeyi, adam öldürmeyi bende özledim," dedi Öykü gözlerini devirerek. "Hatırlasanıza, bir keresinde polise yakalanıyorduk."

"Acaba kimin yüzünden?" dedim imayla. Miray başka yöne bakmıştı.

"Miray, sen gözetle bizde malları halledelim," dedi Elçin.

"Tamam ya o iş bende," dedi Miray ve gözetlemeye başladı. Geriye kalan beş kız mallarla uğraşmaya gitti.

"Valla doğru adama doğru işi verdiniz," dedi Melisa. "Polise yakalanmayalım da."

"Bende senin gibi düşünüyorum," dedi Hande. "Ama Miray malları taşımazdı ki. Derdi ki, "Bu mallar bana ağır taşıyamam," mızmız bir kız oda zaten."

"Seni hiç duymadım zaten," dedi Miray bağırarak.

"Miray sus polisler gelecek," dedi Demet acele ile. "Yakalanırsak çok kötü olur."

"Yok be yılların kızlar çetesi, polislere mi yakalanacak?"

O sıra siren sesleri çalmaya başladı ve kızlar birbirine telaşla baktı. "Hassiktir," diye Melisa fısıldadı. "Kusura bakmayın küfretmek istemezdim."

Düşman ÇetelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin