807 49 3
                                    


Multimedya Elçin😍🙈 iyi okumalar okurimolar! Hepiniz karamel kadar tatlısınız!! Biliyorum bu kitabı çok ektim ama bende tatildeyim ve inanın kafamı dağıtmam lazım. Şu aralar moralim çok bozuk. Ayrıca biraz yeni yazdığım kitaba ağırlık veriyorum. Grey kitabını okuyabilirsiniz!! Neyse çok uzattım iyi okumalar!!

Vote&Yorum🙏✌️






BÖLÜM 14

-ELÇİN

Melisa, Öykü'yü takip ederken okula hızla yol alıyorduk. Nedense içimde ufak bir sinir doğuyordu. Buda pek iyi bir işaret değildi. Belki sonradan bu sinir bana lazım olacaktı kim bilir? İlerdeki zamanlarda bu sinirim daha da ortaya çıkacaktı bu kesindi. Selinalara bulaşırken ihtiyacım olacaktı.

Melisa drift atarak okula giriş yaptığında, gözler üstümüze döndü. Buna alışık olduğumuz için göğüsüm kabarmamıştı. Belki kızlarında kabarmamıştı. Arabadan serice inip Selina ve çetesine bakınmaya başladım.

Okulun etrafını çevirirken arkamdan kızlar geliyordu. Tam Bad Girl havasındaydık. Hoş, zaten öyleydik.

Arka bahçeye geldiğimizde, banklarda havalı bir biçimde oturduğunu zanneden altı kız gördüğümüzde, aradığımız kişileri bulmuştuk. Gülüyorlardı hemde itici bir şekilde. Onlarla uğraşma isteğim giderek artmaya başlamıştı. Selina'nın gözü bize kaydığında, güldüğünde yamuk ağızı düz bir hale gelmişti. Çetesi, bunu fark etmiş olmalı ki hemen gözleri bize kaydı. Bizde ukalaca sırıtarak onlara doğru yürümeye başladık. Başlıyorduk ve bundan büyük zevk alıyordum.

"Ah gene karşılaştık," diye Selina bizi sahte gülümsemesiyle karşıladı. "Görüşmeyeli ne kadar oldu dostlar?"

"Hmm," diye Miray düşündü. "Galiba üç hafta önce. Hiç görüşmeseydik oda olurdu."

"Ay değil mi?" dedi Doğa itici sesiyle. "Meymeletsiz suratlarınızı görmek çok iğrenç."

"Canım ya!" dedi Hande. "Kendinizi bize anlatmasanız? Hani biz sizi biliyoruz ya."

""Elime konuş" mantığı mı?" dedi Ece aşağılarcasına. "Cidden sizden böyle şeyler beklenirdi. Yazık!"

"Yalnız," diye söze başladım. "Hani acınacak kişiler biz değiliz. Sizin bu aciz durumunuza acımak lazım. Kişiliksizler zor oluyor."

"Değil mi? Sizde yaşıyorsunuzdur bu durumu," dedi Nimet sahte gülümsemesiyle.

"Maskeleriniz güzelmiş," dedi Melisa. "İnanın hiçbir maske kalıcı değildir. Hepsi yere düşecek. O zaman yüzsüz olduğunuz ortaya çıkacak."

"Yeter ama!" diye Neslihan bağırarak ayağa kalktı. "Çetemizi bu ve hiçbir şekilde aşağılayamazsınız!"

"Ya! Sanırlar Dünya'nın en iyi çetesi. Böyle bir yarışma var biliyor musunuz? Gidip başvurun. Sizi daha yarışmaya alamazlar," dedi Demet.

"Yetti ama ha!" dedi Aslıhan ayağa kalkarak. "Daha fazla bizi aşağılayamazsınız."

"Niye? Bununla ilgili bir belge mi var?" dedi Öykü. "Hatta ismi şöyledir: "Aciz Çetesini lütfen aşağılamayın!" doğru değil mi?"

Düşman ÇetelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin