Twee weken later zat ik in de boksring een lang meisje met fel blauwe ogen een paar stoten te geven. Links rechts high kick low kick dekking. Met trots werd mijn arm omhoog gestoken om te laten zien dat ik ben gewonnen. Loubna,Tarik en Samir sprongen op me en knuffelde me bena dood zij deden me meer pijn dan m'n tegenstander.
Ik ging met Loubna mee naar huis en we hielden een sleepover we belden heel de avond met de jongens.
'Loubna wie was je ex? ' vroeg ik heel subtiel. ' Samir' antwoorde ze terwijl ze beschamend naar de grond keek. 'Maakt niet uit iedereen maakt fouten schat' zei ik. Na uren praten vielen we in slaap.Loubna
We liepen voorbij de winkelstraten en stapten enkelen winkels binnen. Ik moest steeds denken aan hem de woorden dat hij zei. Ik voel me niet goed ik voel me niet veilig.
Flashback
'Ik moet je verlaten ik zou nooit voor jou en het kind kunnen zorgen en het zou alleen maar problemen opleveren sorry het spijt me ik heb grote schulden en die moet ik eerst zien af te betalen ik heb twee maanden de tijd en anders nemen ze al mijn bezit en ik wil niet dat er iets met jou gebeurt.' Zei Samir en toen brak mijn hart in duizend stukken ik was bang en bestolen van mijn geluk.'Ik ga even naar de kassa wacht jij hier' zei Sarah ' ja tuurlijk doe gewoon snel'. Tien minuten en ze is nog steeds niet terug ik voel de ogen op me ik voel dat er een mensen aan het kijken zijn ik voel dat ze me hebben gepakt.
Sorry voor het korte hoofdstuk ben een betje inspiratieloos maar ik beloof dat er straks spannende delen aankomen.
JE LEEST
Gebroken
Teen FictionVijftienjarige meisje Sarah komt in de drugswereld terecht samen met Samir, die stiekem een oogje op haar heeft.