Hoofdstuk 4

67 8 4
                                    

Na een laange telefoongesprek met Loubna ging ik me klaarmaken want ik deed namelijk thaibox. Mijn moeder en vader waren altijd trots op me dat ik dat deed mijn stiefmoeder integendeel blijft zeuren over het feit dat het daar vol me jongens zit en het pas om 20.30 klaar is. Samir, Tarik en Yassine trainen daar ook Loubna is niet zo een type maar als ik wedstrijd doe komt ze altijd kijken.
'Sarah kom we gaan vertrekken anders  komen we nog te laat.' Riep Yassine vanuit de woonkamer. 'Ja ik kom een secondje '. 'Wesh tis  daar geen modeshow kom liever snel eh dikkop' zei men broer. 'Ja gaan we de bus pakken ?' 'Nee we gaan te voet een beetje conditie' antwoorde hij.
Ik wou graag vragen waarom hij geld had geleend van Latifa, ' Yassine waarvoor heb je het geld gebruikt?' Zei ik. ' voor een paar zaken.' Antwoorde hij. ' ik weet heus wel dat je in de drugs handelt geloof me kzou het nooit tegen papa zeggen'. ' ik weet het zolang jij er maar nooit mee begint' zei hij. Waarom zou ik er niet mee beginnen het levert geld op. Ik hoop dat hij niet in de diepe shit zit maar waarschijnlijk wel.

Tijdens de training praat ik vooral met Tarik. De jongens daar spreken me allemaal niet aan aangezien ze mn broer kennen en Samir is druk bezig met Yassine en een paar andere jongens. Eenmaal dat de training is afgelopen ging de trainer zeggen wie wedstrijden mocht doen binnen twee weken. ' Dus de mensen die gaan spelen zijn Mohsine, Tarik, Yassine, Bilal en Sarah' . Eindelijk terug wedstrijden ik heb er zoveel zin in en Samir ? Hij zal het wel druk hebben.
Thuis aangekomen neem ik een lekker warme douche en bel ik meteen Loubna dat ik ga spelen.
'NEE ECHT? je ga die wijf K.O slaan' riep ze enthousiast door de telefoon. Ik hoorde mijn vader thuiskomen en vertelde het direct hij was super blij voor me.

Loubna

Negen maanden en dan is het voorbij denk ik terwijl ik met mijn hoofd over de wc zit. Straks horen mijn ouders me nog braken. Spijt komt altijd te laat zegt men. Eerst had ik een super goede relatie ik hield super veel van hem en dan ben ik zwanger. Ik moet het aan Sarah vertellen zij is de enige die me gaat begrijpen. Als mijn ouders hier achter komen ben ik dood. Hij heeft me f*king gedumpt !
Ik ben al dagen aan het wenen de wallen onder me ogen blijven opzwellen. Morgen ga ik het vertellen aan Sarah ik zie geen andere optie.

Sorry dat dit stuk zo kort was. Reacties zijn altijd welkom.

Gebroken Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu