Hoofdstuk 12

49 4 2
                                    

Samir

Ik zocht op het Internet goedkope woningen maar vond niets. Mijn moeder was al heel de ochtend aan het wenen ik probeer haar te trootsen maar het lukt niet. Ik heb een boete van 6000 euro gekregen en Sarah heeft denk ik geen boete gekregen. Ik wil haar vragen of we bij haar kunnen intrekken ik denk dat ze het niet erg zal vinden. Ik ga het aan haar broer vragen.
Ik: ' Ey yassine.'
Yassine: ' ewaa alles goed? '
Ik : ' ja cava ik wou iets vragen.'
Yassine: ' ja vraag maar'
Ik: mijn moeder en ik worden volgende maand ( overr twee weken ) uit huis gezet. Ik heb overal gezocht voor een huisje om te huren maar niks gevonden en mijn moeder is ook ernstig ziek.
Y: kom bij ons wonen voor een tijdje we hebben plaats?
Ik: echt mag dat van je vader ?
Y: ik zal het vragen vanavond maar waarschijnlijk wel.
Ik: wollah danku gij bent echt een goeie vriend.
Yassine: geen dank hoor.
Ik rende meteen naar beneden om het nieuws aan mijn moeder te vertellen ze vroeg of de mensen wel te betrouwen waren enzo en ik zei van wel. Het was 18.00u ik was doodop. Ik ging naar boven en viel in een diepe slaap.

Sarah

Ik maakte me klaar voor de training, yassine ging vandaag niet mee hij bleef liever thuis met yasmine.
Aangekomen op de training vond ik nergens Samir dat was wel vreemd. Ik liep naar Tarik maar hij deed heel vreemd tegen me. Maakt niet ik heb me echt verveeld tijdens de training ik stapte richting thuis, thuis aangekomen zie ik yassine en mijn vader aan tafel zitten. Ik begon schrik te krijgen ze keken me allebei aan. Zouden ze het weten van mijn relatie met Samir khoop van niet.
'Wat vind jij ervan dat Samir en zijn moeder hier komen wonen?' Vroeg mijn vader. Mijn hart ging razend snel Samir ?! Hier wonen tuurlijk wil ik dat niets liever haha. ' geen problemen mee' antwoorde ik. Ik ging naar boven om te douchen. Ik zat misschien een halfuur onder de douche daar is de beste plaatst om na te denken je wordt door niemand gestoord vervolgens kamde ik mijn haren uit en deed het in een strakke vlecht en deed een warme pyjama aan. Ik lag in mijn bed heel de avond aan Samir te denken waar zou hij slapen? We hebben nog een logeerkamer en ik denk dat er nog plaats is bij yassine. Ik zag dat ik een paar berichten had.
Samir: ' hey prinsesje sorry dat ik vandaag niet was gekomen ws een beetje moe ♡'
Ik:' hey is ni erg heb je wel gemist x ik heb gehoord je komt bij ons wonen? ♡'
Samir: 'vind je vader dat goed ? Jullie hebben mijn dag gemaakt ik hou van u wollah♡'
Ik: ' ik ook van u ♡'
Ik sloot mijn ogen en viel in een diepe slaap.

Twee weken later

Ik stond vroeg op vandaag het was zaterdag en om tien uur zou Samir komen met zijn spullen. Ik ging naar de badkamer waste mijn gezicht deed mijn haren vast een trok een simpele blauwe huiskleed aan. Ik liep snel naar mijn kamer om yasmine wakker te maken ze zag direct aan mij dat ik blij was een beetje te blij volgens haar. Ik ging dan naar beneden mijn vader en Yassine zaten al aan de ontbijttafel ze waren aan het praten over het feit dat yassine moet gaan werken om ook een beetje geld te verdienen. Toen ik erbij kwam zitten met mijn boterham zwegen ze meteen en keken me aan.
' wat is er?' Vroeg ik lachend. ' Waarom ben je zo blij? ' vroeg mijn vader nieuwsgierig. ' gewoon mag dat niet ?' Zei ik. Yassine keek mr aan en trok zijn wenkbrauwen op en neer hij wist wat erwas denk ik. Ik hoorde de deurbel en sprong meteen van mijn stoel. 'Salaam aylekoum' zei ik tegen de vrouw terwijl ik haar drie kussen gaf. ' aylekoum salaam schat' antwoorde ze. Ik gaf Samir een hand en begroette hem ook. Ik liep samen met zijn moeder naar de woonkamer terwijl de jongens de spullen aan het pakken zijn.
'Wat is je naam ?' Vroeg ze stil.
'Sarah en die van u?'
'ik heet fadoua maar Noem me maar tante.' Antwoorde ze. Ik vroeg haar wat ze wou drinken en pakte een glas water voor haar terwijl mijn vader even met haar aan het praten was. Ik schat dat ze even oud als mijn vader is of misschien iets jonger. Na enkele uren praten en ons voor te stellen ging ik even naar mijn kamer terwijl gingen Samir en tante ook naar hun kamer.

Sorry dat het zo lang duurdz voor een nieuw deel nu het vakantie is ga ik sneller kunnen schrijven

Gebroken Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu