Sarah
Ey Sarah ik kon het niet vertellen dus dacht ik het te sturen ik hoop dat je niet kwaad gaat worden of me hierdoor gaat laten vallen. Twee maanden geleden had ik relatie gekrgen met een jongen die is drie weken geleden geëindigd. Ik heb iets heel dom gedaan kben me hem naar bed geweest. Ik ben uiteindelijk zwanger geraakt ik heb ht hem verteld en hij heeft me gedumpt. Ik kan dit niet meer aan als mijn ouders hier achterkomen .
Xx LoubnaOp dit moment wil ik iemand slaan, mijn beste vriendin heeft het gedaan en is zwanger geworden. Oh nee oh nee zeg dat dit niet waar is dit kan niet. Samir ? Loubna? PTNN !
Ik kom eraan xx Sarah
Ik hoop dat ze thuis is waarschijnlijk wel het is zondag. Vooral geen domme dingen zeggen. Ik klopte aan haar deur en wachtte af. Haar moeder deed de deur open. ' Salaam Sarah lang geleden kom binnen' zei ze vriendelijk. ' dankjewel is Loubna thuis?'. ' Ja ze is boven op haar kamer ze voelt zich al van gisteren niet goed' zei ze ongerust. 'Ik zal eens gaan kijken ' antwoorde ik.
Voorzichtig klopte ik op haar deur 'kom maar' zei een stem het was niet zomaar een stem, ik voelde de pijn die ze uitschreeuwde ik deed de deur open en gaf haar een dikke knuffel en ik voelde de tranen op mijn schouder.
Haar hart was gebroken elk moment kon haar leven voorbij zijn. ' Maak je geen zorgen het komt allemaal goed daar ga ik voor zorgen ' fluisterde ik in haar oor. ' Waarom heb ik deze fout gemaakt?' Zei ze met haar natte ogen en dikke wallen. ' Het is nu gebeurd je kan de tijd niet terugdraaien hou je sterk en we gaan zien wat de tijd brengt' zei ik verontrustend. 'Bedankt dat je bent gekomen ' zei ze. ' ik ben er altijd voor je.'
We waren aan het praten over van alles en ik maakte samen met haar een taak van frans. Na drie uurtjes ging ik naar huis en legde mijn kleren klaar voor school.*Triing Triing* snel loop ik naar de badkamer voor Yassine wakker komt. 'SARAAHH' riepen Tarik en Samir toen ik aankwam op school. Ik gaf ze een dikke knuffel. 'Waar is Loubna ?'
Vroeg ik. ' Ze is naar de wc ze voelt zich niet zo goed.' Antwoorde Tarik.
'Ik zal even gaan kijken.' Samir zweeg ik zag dat hij uit schaamte naar de grond keek want hij had dit allemaal veroorzaakt.'Loubna ? Waar ben je ? ' riep ik door de wc. Vanachter hoorde ik iemand braken snel stapte ik naar achter en klopte op de deur. ' Loubna doe open ik weet dat je hier zit.' ' Laat me alsjeblieft met rust' antwoorde ze. ' zolang jij de deur niet open doet blijf ik hier staan.' Zei ik met m'n koppig karakter. Ze deed voorzichtig de deur open en keek naar beneden uit schaamte.
Ik stapte samen met haar naar de les en verzon een smoes om aan de leerkracht uit te leggen waarom we te laat waren.
Achter me zat Samir hij bleef aan me haren trekken aan de ene kant was het wel leuk maar het begon wel irriterend te worden. Ik draaide me om en hij schoof een klein opgevouwen briefje naar me, ik pakte het en draaide me terug om.
Subtiel opende ik het blad zodat de leerkracht en Loubna het niet zouden zien.Vanavond na training moeten we een paar gram leveren xx
F*k was het helemaal vergeten. Zo snel ik dacht pas binnen enkele dagen.
Saaf is goed x
Volgende stuk komt pas bij dertig stemmen. Reacties zijn welkom.
JE LEEST
Gebroken
Genç KurguVijftienjarige meisje Sarah komt in de drugswereld terecht samen met Samir, die stiekem een oogje op haar heeft.