Samir
Ik hoorde de schoten en trok haar meteen mee in de kast. Hier had ik voor gevreesd. Ze hadden ons gevonden en pakten ons mee naar het kantoor. Onderweg lag Sarah tegen me aan en ze begon zachtjes te snikken ik probeerde haar te trootsen en gaf haar een kus op haar hoofd. Het is allemaal mijn fout ik moest haar niet meevragen nooit nu gaat zij ervoor boeten haar vader ga echt kwaad zijn. We wachten in onze cel tot we worden verhoord. Ik moest eerst gaan.
'Kom zitten jongeman' zei een oudere man met grijs haar in een blauw pak. Ik ging zitten en zat naar de grond te kijken ik wist niet wat ze gingen zeggen of vragen ik was hier niet op voorbereid. ' wat is u naam en leeftijd?' Vroeg hij ' Samir 16jaar ' antwoorde ik kort. ' aan wie heb je de drugs gegeven?' Vroeg hij, aan wie heb ik het gegeven? Weet ik veel de mannen van Santo ik heb hem nooit persoonlijk gesproken ik spreek alleen met zijn mannen. 'De mannen van Santo' zei ik.
'Beschrijf hem.' Zei de politieagent 'hoe kan ik hem beschrijven als ik de man nooit heb gezien?' En zo gingen we nog even door. Uiteindelijk kreeg ik een hoge boete.Sarah
Ik ben aan het trillen van de angst ik ben nog nooit in een verhoorkamer geweest. Ze stellen constant vragen ik wordt duizelig, alles wordt zwart.
Uur later
'Sarah Sarah wordt wakker alsjeblieft' 'haar ogen gaan open' hoor ik Yassine zeggen. Lichtjes opende ik mijn ogen en zag een donkerblauwe kamer. Voor mij stonden Yassine en een paar mannen in een blauw pak (politieagenten). 'Waar ben ik?' Vroeg ik heel stil ' je bent flauwgevallen ' zei een van de mannen.
Eenmaal thuis aangekomen voelde ik me iets beter. Wat had ik nu allemaal gedaan ze hebben me opgepakt omdat ik met die drugsmannen zat, shit mijn vader. 'Wat deed je daar Sarah antwoord op me vraag?' Vroeg me vader geïrriteerd terwijl yassine me aan zat te kijken om te zien of ik niks dom ging zeggen. ' ik weet niet papa' en ik begon in tranen uit te barsten zonder reden mijn vader pakte me stevig vast en zei ' laat me nooit meer zo schrikken alsjeblieft'. ' oke papa ' antwoorde ik. Ik ging naar boven en dacht aan Samir waar zou hij nu zitten. Ik belde hem na twee keer rinkelen nam hij meteen op.
Ik: Samir alles goed?
Samir: ja hoor en met jou ik heb gehoord dat je bewusteloos was?
Ik: ja et gaat al beter hamdulillah men vader was niet zo boos en hoe heeft je moede gereageerd?
Samir: dat is goed en zij was gewoon teleurgesteld en een beetje kwaad want ik heb een boete gekregen van 6000 en we moeten volgende maand uit ons huis.
Ik: ohneee 6000?!! Wjw veel en naar waar gaan jullie dan ??
Samir: ja idd en ik heb geen idee wollah we zijn nog aan het zoeken ma alles is kapot duur.
Ik: veel succes maar ik ga slapen kuskus
Samir : slaapwell prinsesje
Even later sloot ik mijn ogen en viel ik in een diepe slaap.
JE LEEST
Gebroken
Teen FictionVijftienjarige meisje Sarah komt in de drugswereld terecht samen met Samir, die stiekem een oogje op haar heeft.