Hoofdstuk 10

59 5 1
                                    

Sarah

Omg ik ben nog noooit zo gelukkig geweest pfieeuuww dit heeft men dag gewoon gemaakt. Hij is per-fect.

Flashback
Ik lag op zijn borstkas hij was zo gespierd dus ik sliep heerlijk ' goed geslapen prinsesje' die worden lieten mijn hart smelten zei hij nou net prinsesje tegen mij? 'hou je van me, voel je iets voor me?' Zei zn zachte stem tuurlijk hou ik van hem en voelde ik iets voor hem niet iets maar veel heel veel men hart ging als een gek en ik zei ja.

Ik was zoo gelukkig ni normaal ik liep thuis heel de tijd met een blije hoofd rond wat men vader wel vreemd vond. Later in de avond kwam yasmine bij mij op bed zitten en we waren aan het praten over van alles en kheb het haar verteld ze reageerde super enthousiast te enthousiast naar mijn goesting zo konden yassine en men vader het nog horen. Zij vertelde me ook dat ze een jongen had leren kennen maar ze had nog geen relatie ofso. Beter ze is pas 14. Uiteindelijk ging ze slapen en ik checkte nog effe men gsm.
Samir: heey prinsesje
Haha zo schattig als hij me prinsesje noemt.
Ik: heey xx
Samir: ik ga morgen een een paar gram verkopen kom je mee het is een grote som xx
Ik: ja is goed omhoelaat kom je me halen ?
Samir: rond twee uur xx
Ik: ik ga slapen slaapwel tot morgen xx
Samir : houvanje xx
Zachtjes sloot ik mijn ogen met Samir ik m'n gedachten.

Felle zonlicht maakte me wakker ik keek op mijn gsm 12.45u tijd genoeg om me klaar te maken. Ik ging naar de badkamer pakte een douche en kamde men haren ik deed nooit schmink op ik had er geen behoefte aan. Vervolgens deed ik mijn marokkaanse huisjurk aan en ging naar beneden. Ik zag yassine tv kijken en yasmine lachen naar haar gsm mijn papa was aan het werken. Ik maakte eieren klaar en Marokkaanse thee voor iedereen en we aten het gezellig op. ' wat gaan jullie vandaag doen ?' Hoorden we yassine zeggen. ' euhh kheb afgesproken met een vriendin' zei yasmine met een rood hoofd ze kon niet liegen telkens als ze loog werd ze een tomaat. ' met wie ?' Vroeg yassine terwijl hij een slok nam. ' gewoon met fatima' zei ze ' je hoeft niet te liegen hoor' zei yassine en ik schoot in de lach. ' Waarom ondervraag je Sarah niet zo ? ' vroeg ze geïrriteerd. ' Omdat ik jou nu wil ondervragen je moet gewoon niet liegen tegen me ' antwoorde hij. ' oke ik heb met een vriend afgesproken nu blij ? ' riep ze terwijl ze de trappen op liep. ' haahaha vandaag blijft ze lekker thuis ' zei yassine ' laat haar gewoon ze gaat niks verkeerd doen ' antwoorde ik ' jaa je weet nooit' zei hij gefrustreerd ik begreep hem wel elke broer zou zich zorgen maken. Ik ruimde de tafel op en ging naar boven om me klaar te maken. Ik kwam binnen in mijn kamer en zag yasmine "slapen". ' ey yasmine help me kiezen wat ik aan zou doen kheb zo afgesproken met Samir.' Ze stond op en pakte drie outfits een trainingspak een jeans met een simpele hemd en een jogging met een Adidas trui. Ik ging voor de jogging met Adidas trui ik had geen idee wat we gingen doen daar onder droeg ik me Adidas schoenen en deed men haren los met een petje op.
Ik nam een tasje mee met mijn gsm oortjes portomene en de foto die ik had gekregen van yassine natuurlijk had ik de ketting van Samir rond mn nek.

Hij stond op de hoek ik liep naar hem toe en gaf hem een knuffel. ' alles goed met jou prinsesje?' Zei hij terwijl we hand in hand lopen. ' goed goed met jou? ' ook goed' .
' wel we gaan een paar gram verkopen het levert 50.000 euro op een flinke winst toch er mag niets verkeerd lopen want ik ken die mannen niet zo goed.' Zei hij. ' ja is geen probleem' antwoorde ik.

We klopte op de deur en gingen dan langs achter naar binnen ik zag allemaal mannen in een zwart pak en een bril en dan ook nog mannen met gewone kleren dus we waren niet de enige die gingen verkopen. 'Blijf bij mij ' zei Samir terwijl hij mijn hand stevig vastpakte. We waren aan het onderhandelen al een uur ik zag achtet de man een man met een geweer ik begon echt schrik te krijgen en achter ons waren ze aan het discussiëren. 'Ik wil hier weg samir' zei ik stil in zijn oor.
*BAMM BAAMM * Mijn hart ging razend snel ik zag politiemannen in de kamer geen twee of drie misschien 15. Samir trok aan men arm en sleurde me mee naar een kamer een kleine kamer. Hij zette zn vinger op mn lippen hij zag dat ik aan het rillen was van de angst hij had een zak meegenomen waar alle drugs in zat en zei tegen me : ' als ze me pakken loop gewoon weg en als ze je ondervragen geef nooit toe' hij stak de drugs onder zn trui en de deur achter me werd fel opengetrokken. We waren gepakt.

Bij 220 lezers komt er een vervolg xx

Gebroken Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu