Hoofdstuk 13

51 4 1
                                    

Samir

Ik liep achter Yassine op de trap, we waren onderweg naar zijn kamer. Vanuit mijn ooghoek zag ik Sarah naar haar kamer gaan ze is echt prachtig gewoon telkens als ze lacht, praat of beweegt gaat mijn hart sneller. Naast Sarah haar kamer was de kamer van Yassine ik zag dat er een matras klaargelegd was. Ik legde mijn koffer op de grond en plofte neer op het matras 'Je bent echt moe hé?' Vroeg Yassine terwijl hij de deur sloot. 'Ja' antwoorde ik. 'Als ik u betrap met Sarah ga ik u keel snijden' zei hij heel subtiel. Ik werd een beetje bang ik mag toch wel met haar praten. ' jaja geen zorgen ' antwoorde ik. Even later viel ik in een diepe slaap.

Sarah

Ik werd wakker en ging naar de badkamer. Ik nam een frisse douche en deed daarna een zwarte jeans met een wit hemdje erin aan. Vervolgens stijlde ik mijn haren en liet het los. Ik kwam uit de badkamer en zag dat Samir aan het wachten was. ' gij leeft daar precies ' zei hij al lachend. Waarschijnlijk zag ik rood 'sorry' antwoorde ik. 'Is niks hoor' zei hij met een knipoog. Met rode wangen liep ik van de trappen in de keuken vond ik fadoua aleja tante ze was eitje aan het bakken yasmine zat op haat gsm en yassine sliep denk ik nog. 'Salaam aylekoum ' zei ik tegen haar . 'Aylekoum salaam ' antwoorde ze met een grote lach op haar gezicht. Ik hielp haar met het tafel dekken en vertelde ze vertelde me dat ze ziek was ze had heel veel last van haar rug en dat ze ons heel dankbaar was dat ze bij onz mocht blijven. Ze was een pracht van een vrouw en heel vriendelijk zoals haar zoon.

We zaten allemaal aan de ontbijttafel ik, tante, samir, yasmine en yassine. We waren aan het lachen en ik en samir maakte af en toe oogcontact wat me gelukkig maken. 'Wat gaan jullie vandaag doen? ' vroeg tante ' ik ga werken' zei yassine. ' Naar parkje met vriendin' zei yasmine ik zag de woede van yassine maar hij hield zich in omdat hij weet dat yasmine ook met jongens naar park gaat gaan. ' sarah gaat met je mee' zei yassine. ' Waarom? ' vroeg yasmine. ' je weet goed genoeg waarom' zei yassine en yasmine liep kwaad naar haar kamer.
Ik deed mijn schoenen aan want ik en yasmine gingen zo vertrekken. Ik zag Samir in de zetel zitten ' kom je mee Samir ?' Riep ik over de salon. 'Ja sgoed' zei hij terug. We wachten aan de bushalte ik zag dat yasmine aan het koken was en daardoor schoot ik in de lach en Samir ook. Aangekomen in het park zaten ik op de schommel en duwde Samir mij dat noem ik pas goals 😍. Hij bleef maar zeggen dat ik prachtig was wat na een tijdje wel grappig begon te worden. Na een halfuurtje op de schommel lag ik met mijn hoofd op zijn borstkas terwijl hij in mijn haren zat. ' wist je dat ik van u hou en je nooit  meer kwijt wil' zei hij met zijn zachte stem mijn hart smolt. ' ik hou ook van jou' zei ik terug en zo bleven we uren liggen tot de zon onder ging. Ik belde yasmine en zei dat we naar huis gingen. Thuis aangekomen plofte ik neer in mijn bed met een hart vol geluk.

Gebroken Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu