Samir
Ik was sinds jong al in de velden, ik was altijd al in de wijk
Mama die maakte zich zorgen, kwam niet thuis bij etenstijd
Ik zocht alleen een klein beetje geluk
Ik zocht alleen een klein beetje
~ ali bLuisterde ik op mijn bed echt een goed liedje. Ik hoorde de hele tijd gesnik van Sarah haar kamer. Ze is al 45 minuten aan het huilen. Ik ga stapte uit mijn bed of beter gezegd matras en liep de kamer uit. Yassine was beneden ik weet eigenlijk niet of ik in Sarah's kamer mag komen. Wat maakt het uit misschien is er iets gebeurd.
Ik klopte op haar deur en vervolgens ging ik binnen. Op het bed zag ik Sarah met honderd zakdoeken naast haar en haar ogen waren rood. Ik liep naar haar toe en gaf haar een knuffel. 'Wat is er ?' Vroeg ik heel stil. ' Ik heb Loubna gesproken' zei ze. ' wat is er gebeurd is ze veilig? ' antwoorde ik. 'Nee ze zat vol met blauwe plekken en ze zei tegen me dat ik zaterdag moest komen geld afgeven dan zou ze naar huis kunnen.' Zei Sarah met een rillende stem. 'Dan gaan we ervoor zorgen dat ze thuis geraakt hoeveel geld moesten ze?' Vroeg ik. '9000.' Dit is allemaal mijn schuld door mij is ze gepakt shit. Imad. Ik moet hem terug pakken Imad. Ik moest gewoon mijn schulden afbetalen en nooit een relatie met Loubna hebben dat zou dit nooit gebeurd zijn. 'Het komt goed ik zal voor die 9000 zorgen' zei ik gerust tegen haar. Ik had geen idee hoe k daaraan zou komen.
Ik bleef nog even bij Sarah en na een kwartiertje was er terug een glimlach op haar gezicht wat mij automatisch gelukkig maakte. We praten en lachen nog een beetje. Het was ondertussen al 23.00uur. ' ik ga slapen Sarah tot morgen' zei ik terwijl ik een kus op haar voorhoofd gaf. Ik deed heel stil de deur open en ik zag Yassine in de gang staan. ' wat deed je daar?' Riep hij. ' niks gewoon praten' antwoorde ik. ' ja ja dat zal wel ik heb u gewaarschuwd dat gij ni in haar kamer moet komen.' Zei hij terwijl hij naar mij liep. 'Ik zweer het je ik heb niks gedaan.' Hij gooide Sarah haar deur open en zag Sarah op het bed liggen haar ogen waren nog steeds rood. 'WA HEBT GIJ ME HAAR GEDAAN?' hij sprong op mij en deelde een paar vuisten uit raak op mijn gezicht na drie klappen zag ik zwart.
Sarah
'WESHH BEN JE ACHTERLIJK OFSO HIJ HEEFT NIKS GEDAAN' riep ik tegen Yassine ' WAT DEED HIJ DAN IN JE KAMER?' riep hij terug 'WE WAREN GEWOON AAN HET PRATEN' riep ik 'EN DAT MOET IK GELOVEN? hoer' antwoorde hij. Ik barste ik tranen uit en liep naar mijn kamer. Mijn eigen broer noemt me een hoer ?
Hallo lieve lezers wat denken jullie dat hierna gaat gebeuren? Als jullie meer stemmen en reageren komt er sneller een vervolg xx
JE LEEST
Gebroken
Teen FictionVijftienjarige meisje Sarah komt in de drugswereld terecht samen met Samir, die stiekem een oogje op haar heeft.