Nareszcie! Jest już piątek. Za kilka minut samolot wystartuje i zacznę nowe życie. Będe dla wszystkich obca, nizanana. Nikt nie będzie miał do mnie uprzedzeń, opini osób z mojej starej szkoły i reszty tego głupiego otoczenia. Będę niezapisaną kartką, może powinnam się martwić i bać? W końcu nie będę miała tam nikogo. Przecież ja nikomu nie ufam i nie lubie poznawać nowych osób. Przynajmniej stara ja. Muszę sie otworzyć na innych bo nie przetrwam nigdy i nigdzie sama, człowiek wariuje jak jest sam. Będę tęskniła za przyjaciółmi, a raczej za przyjaciółkami. Jest 8 rano, miałyśmy lecieć o 19 ale okazało się że wystąpił jakiś błąd i nie będzie miejsc, więc zaminili nam loty i no cóż.. będziemy w Sydney wcześniej. Za 24h będziemy na lotnisku w Sydney a raczej 23h i 10minut! Mamy tylko jedną przesiadkę uff! Trafiłyśmy na lot 124 który jest najkrótszy, następny miał trwać 33H! To jest chore. Jak można tyle siedzieć w jednaym miejscu? Mam gwarantowany ból tyłka na dwa dni! Naładowany telefon, powerbank, szkocownik i cztery książki powinny wystarczyć na cały lot, oczywiście połowę podróży będę spać!
- Witam mam na imię Jasmine. Przedstawiam państwu załogę Joe i Cameron będą pracować ze mną z przodu a Cole i Molly będą pracować z tym państwem ,którzy potrzebują pomocy z tyłu.Proszę o zwrócenie uwagi na personel pokładowy. Wszystkie wyjścia awaryjne są zaznaczone właściwymi znakami <exit>. Samolot posiada osiem wyjść awaryjnych.Dwa przez drzwi w przedniej części samolotu. Cztery wyjścia awaryjne przez drzwi w części środkowej oraz dwa w ostatniej części samolotu. Podświetlana ścieżka w podłodze pozwoli państwu odnaleść drogę do wyjścia. Jeżeli ciśnienie w samolocie spadnie, to maski tlenowe spadną z paneli.Instrukcja pokładu WIZZIER znajduje się przed pańskim fotelem.Pański konfort jest dla nas bardzo ważny. Życzymy miłej podruży.
OMG! Po co oni muszą za każdym razem mówić to samo? Zaraz poproszą nas o zapięcie pasów przed startem.. eh..
-Proszę o zapięcie pasów. Za dwie minuty startujemy.
*****
Zostały trzy godziny i dwadzieścia minut. Przeczytałam już wszystkie książki, co zajęło mi jakieś dziesięć godzin, no może troszkę więcej bo miedzy nimi troszkę spałam. Chyba powinnam być zmęczona podróżą ale nie jestem. Co się dziwić? Mama ma darmowe mile i jesteśmy w pierwszej klasie. Dzieki zawodowi mamy często podróżujemy, zbieramy mile itp. Włączyłam album 1D i w raz z pojawieniem się pierwszych dzwięków zaczęłam nucić dobrze znaną mi piosenkę ( Spaces)
Who's gonna be the first one to start the fight?
Who's gonna be the first one to fall asleep at night?Who's gonna be the last one to drive away?
Who's gonna be the last one to forget this place?We keep taking turns.
Will we ever learn?Oh, spaces between us, keep getting deeper.
It's harder to reach ya, even though I try.
Spaces between us, hold all our secrets.
Leaving us speechless, and I don't know why.
Who's gonna be the first to say goodbye?Who's gonna be the first one to compromise?
Who's gonna be the first one to set it all on fire?
Louis:
Who's gonna be the last one to drive away?
Forgetting every single promise we ever made.Oh, spaces between us, keep getting deeper.
It's harder to reach ya, even though I try.
Spaces between us, hold all our secrets.
Leaving us speechless, and I don't know why.Who's gonna be the first to say goodbye?
We keep taking turns
Will we ever learn? When will we learn?Oh, spaces between us, keep getting deeper.
It's harder to reach ya, even though I try.
Spaces between us, hold all our secrets.
Leaving us speechless, and I don't know why.
CZYTASZ
Sydney #ZAWIESZONE
Roman pour AdolescentsMam na imię Sydney ale większość po prostu mówi Syd ponieważ dla większości osób to jest dziwne mieć na imię jak miasto Australii, a w dodatku bardziej pasowałoby to do chłopaka a nie dziewczyny. Oczywiście większość też nie wie o tym że z pochodzen...