Amy u nás bola pár dní a potom odišla. Čas plynul po jej odchode trošku rýchlejšie. Dnes už idem zaniesť nejaké veci na intrák. S Tobiasom sme boli pár krát vonku. Aj teraz ide so mnou na intrák. Sme dobrí kamaráti. Už len desať minút a ideme. Zatiaľ to všetko poznášam dole. Už zvoní zvonček. Idem otvoriť.
,,Ahoj!"
,,Ahoj!"
,,Čo všetko bereme?"
,,Len toto." ukázala som na pokrovec dve krabice, periny.
,,Že len." 😂 Začali sme sa smiať.
Všetko sme dali do auta. A išli sme. Cesta trvala asi hodinu. Zatiaľ sme sa rozprávali. Keď sme prišli najskôr sme našli izbu a potom to tam nanosili. Všimla som si, že tie moje spolubývajúce tu už majú veci. Tak sa mi Tobias ponúkol, že mi pomôže zariadiť. Bola to sranda. Vyzeralo to tu celkom fajn, keď to bolo zariadené. Cestou domov sme sa smiali a spievali.
,,Ďakujem za všetko."
,,Rád som pomohol."
Usmiali sme sa na seba. A zrazu naklonil ku mne hlavu a pobozkal ma.
,,Prepáč, ale musel som!"
,,V poriadku."
Odišiel. Išla som domov pobaliť si ešte oblečenie. To zanesieme zajtra._ 🎠 _ 🎠 _ 🎠 _ 🎠 _ 🎠 _ 🎠 _ 🎠
Ruže chodili stále, ale už som to neriešila. Však čo.
_ 🎠 _ 🎠 _ 🎠 _ 🎠 _ 🎠 _ 🎠 _ 🎠
Už som bola takmer pobalená, keď do izby vošla mamina.
,,Tak už máš všetko?"
,,Asi áno!"
,,Niečo ti chýba." Podala mi malú krabičku. Hneď som rozdriapala baliaci papier.
,,Neverím!!!"
,,To je na nové spomienky!"
,,Fudžistan mini 8 biely s nálepkami, púzdrom a všetkým ostatným!!"
,,Dúfam, že aj toto ti poslúži!"
Podala mi album. Bledo modrý.
,,Nádherný, ďakujem!"
,,Nechám ťa, pobal si čo ešte potrebuješ."
,,Dobre."
Pokračovala som v balení. Zobrala som si takmer všetko. Doma mi ostalo asi 10 starých tričiek, 2 nové, 1 rifle a tepláková súprava. Všetko ostatné som si vzala zo sebou. Aj všetky ruksaky, čelenky a bižutériu si berem na intrák. Z topánok si beriem len biele, čierne, ružové a vzorované conversky,čierne lodičky, Nike Air Max a Adidas biele tenisky. Áno tých conversiek si beriem dosť, ale nikdy nevieš, ktoré budeš potrebovať. Beriem si aj notebook, tablet, slúchatká a samozrejme mobil. Kozmetiku si beriem všetku. Väčšinu vecí som dala do krabíc, ostatné do vriec a do kufrov. Čo sa kam zmestilo. Potom som si sadla pri maminu a pozerali sme film.Večer som zavolala Tobiasovi či mi teda zajtra pomôže aj vybaliť. Súhlasil. Tak sa teším!! Už o týždeň to všetko začne, al na intrák pôjdem už v nedeľu. Keď som písala riaditeľke školy povedala, že aj tie dievčatá tam budú. Aspoň sa spoznáme. Ľahíňala som si už do postele, keď som si všimla, že dnes som nedostala ružu. A ani včera! Nechápem! Čo sa stalo, že už som nedostala ruže?! Volám Amy.
,,Amy dnes ai včera som nedostala žiadnu ružu!"
,,Čože?!"
,,Žiadnu!"
,,Už to skončilo či je to len nejaká prestávka?"
,,Ja neviem."
,,Odsleduj to!"
,,Rozkaz!!"
,,Daj mi potom vedieť, ahoj!"
,,Ahoj!"Naozaj som s malou dušičkou verila, že to skončilo. Ľahla som si spať.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Tak dnes som dala dve kapitolky. Dúfam, že to nevadí. 😂 Mám pocit, že nie. Komentujte
a stláčajte⭐vote!!
Vaša Viktória! 😘🎠
YOU ARE READING
Biela ruža
RandomRosalie Rothová je 15 ročné dievča, ktoré býva na okraji mesta Rov. Každý deň je pre ňu taký istý, ale všetko sa zmení v zlomku sekundy.