Šiesta kapitola

74 14 0
                                    

Ráno som vstala okolo deviatej. Už som cítila vôňu croissantov a kakavka. Zišla som dole.

,,Dobré ránko!"
,,Aj tebe, ty si bol v obchode?"
,,Áno, dnes už to do školy asi nestíhame, tak..."
,,Nie, nestíhame a ani zajtra, pozajtra, a asi ani potom, lebo asi si zabudol, že máme riaditeľské voľno."
Žmurkol na mňa. ,,Veď dobre."
,,Tak čo budeme robiť?"
,,Môžme si pozrieť film, ak chceš."
,,Aký?"
,,No ja neviem nechcel by si si pozrieť Upírske denníky ?"
,,Fajn, ale asi by sme mali začať od začiatku, vieš aby som bol v obraze."
,,Jasné veď to je len nejakých 142 častí."
,,Koľko?! Čakal som, že povieš.. ja neviem 20. A ty, že 'LEN NEJAKÝCH 142'!!!"
,,Neboj to robí len 6390minút, alebo tek nejako."
,,Čo?!"
,,Tak poď, čím skôr začneme, tým skôr skončíme."
,,Veď dobre."

Už sme sa blížili k 5.sérii. Objal ma okolo pliec. Jemne si ma pritiahol a dal mi sladký bozk na čelo. A už zase som sa roztápala.

Pozerali sme a niekde v strede to stopol. Pritiahol si ma ešte bližšie. Už nebol medzi nami ani len milimeter. Pobozkal ma napoly na ustá a napoly na líce.
Jasné, tento trik poznám. Chce aby som túžila po ďaľšom bozku,  no kto by mu odolal? Je to jasné ako facka! Veď predsa JA!!!
Začali sme sa bozkávať. Awww. Odtiahol sa.
,,Prečo si sa odtiahol?!"
,,Necháme si to na potom." uškrnul sa a žmurkol.
Jasné... teraz ma tu bude pokúšať.

Sme na začiatku 7.série.

O také tri hodinky to máme dopozerané. A to sme zabili len jeden deň. Trošku sme si to pretočili v každej časti. Však kto by s tým chcel zabiť päť dní? My dvaja určite nie.

Skončilo to!

,,Tak čo budeme robiť?"
,,Čo by si chcel?"
,,Hneď ti odpoviem."
Chytil ma za ruku. A zaviedol ma do KUCHYNE!? Really?!
,,Som hladný!"
Začala som sa smiať ako besná.
,,Rose, čo sa stalo?"
,,Vážne?! Čakala som... ja neviem, že ma zoberieš do izby a budeme sa bozkávať. A ty ma zoberieš do kuchyne a zahlásiš 'SOM HLADNÝ'."
,,Aha."
,,Čo si dáš na jedenie?"
,,Teba!"

No konečne! Zaviedol ma do izby. Sadli sme si na posteľ. Začali sme sa bozkávať.

Ráno som sa zobudila na vôňu raňajok. Takto ma rozmaznávať. Veď si to zaslúžim. Viem, že som si ľahla spať po tom čo sme sa bozkávali. Jace spal v obývačke- vidím periny.

Každý koment, vote ma poteší.
Chcem sa ešte spýtať koľkí to tu asi čítate, že či má význam písať aj ďalej. A minulé kapitoly sa Vám páčili?
Viktória.

Biela ružaWhere stories live. Discover now