Štrnásta kapitola

62 11 4
                                    


'I don't care, I love it!' zvoní budík.
,,Prvý deň školy." zvrieskla Vaness.
,,Ja sa tak teším, ááá!" začala pišťať Nicol.
,,Šibe vám? Veď je ešte len šesť hodín!" zvriekla som na ne a spoločne sme sa rozosmiali. Zrazu niekto zaklopal. Išla som otvoriť.
,,Ahoj Darcy."
,,Ste besné? Je šesť a vy tu vreštíte."
,,Prepáč to tie dve ma zobudili tak som na nich skríkla."
,,Fajn, dobrú noc Rose!"
,,Ideš spať?"
,,Áno ešte mám hodinu."
,,Tak dobrú."
Odišla a ja som zavrela dvere. Cez obývačku som prešla do izby. Baby sa už chystali.
,,To nemyslíte vážne!"
,,Čo?" spýtaal sa m Nicol.
,,Že sa už chystáte."
,,A ty si čo obliekaš?" spýtali sa naraz.
,,Ja neviem."
,,To nemyslíš vážne." povedala Vaness.
,,Ukáž nám čo tu máš." povedala Nicol.
Otvorili moju skriňu a začali vyberať veci. Nakoniec vybrali moje riflové roztrhané skiny jeany a bielu priehľadnú košelu. Ako topánky sa rozhodli pre biele lodičky so špicatou špičkou. Retiazku z Upírskych denníkov a malé strieborné náušničky. Vlasy som si nechala rozpustené. Zobrala som si vážne, ale vážne mini ruksačik vo veľkosti 16x13cm. Malý ja viem. Je strieborný a ešte má predné vrecko. Dala som si do neho en peňaženku, vreckovky, rúž a slúchatká.
,,Wau, vyzeráž božsky!" povedaa Nessa (Vanessa).
,,Ďakujem za vybratie vecí a na oplátku vás berem po škole na pizzu."
,,Ďakujeme, ale my jedávame väčšinou šaláty.''
,,Tak na šalát!"
,,Dobre!" pvedali naraz.

Nessa si obliekla šaty nad kolená. Boli dokonalé. Jemne ružové. K tomu si dala len biele lodičky so spicatou špičkou a bielu listovú kabelku. Jej nádherné blond vlasy si natočila a nechala ich si ich rozpustené. Dala si jemné tiene a strieborné doplnky.

Nicol zvolila čiernu tutu sukňu a k tomu bieli čipkovaný top s krátkymi rukávmi. Dala si čierne lodičky lesklé lodičky so špicatou špičkou. Tiež si zobrala bielu listovú kabelku a dala si striebornú retiazku. Tiež si nechala rozpustené vlasy.

Vyzerali sme dokonalo.

Keď sme vyšli z dverí videli sme Darcy a Bellu.

Darcy zvolila čierne šaty s melírovanou riflovkou a čiernymi converskamy. A mala úžastný čierny ruksačik. Išla síce celá v čiernom, ale vyzerala perfektne.

Bella mala na sebe jemné maslové šaty nad kolená, pod prsiami bola malá zlatá retiazka, ktorou oddelovala vrch od spodku šiat. Dala si nádherné zlaté topánky, boli to také sandálky, ktoré boli na viazanie. Ani som si nevšimla či má nejakú kabelku.

Aj ony vyzerali úžastne.

Pomaly sme smerovali von z budovy intráku. Hneď vedľa bola škola takže to nebolo ďaleko. Bola len škoda, že nie sme spolu v triede. Nessa išla na hudobný odbor presnejšie na gitaru
a Nicol na herectvo. Ja pre zmenu na kreslenie. No nevadí, aspoň sem spolu na izbe.

Prišli sme do veľkej haly, kde bolo veľa študentov. Riaditeľka preniedniesla slávnostný prejav.
A dlho kecala o tom čo tento rok zažijeme. Cítila som na sebe niečí pohľad. Začala som sa obzerať koho je. A aj som na to prišla. Patril chlapcovi. Stále sa na mňa pozeral. Tak som si ho začala premeriavať pohľadom. Mal hnedé až tmavohnedé vlasy a krásne zelené oči, všimla som si, že má vyšportovanú postavu. Niekoho mi pripomíňaľ. Ale koho? Veď to je .... Tobias! Veľmi pomalým krokom som sa k nemu priblížila.
,,Čo tu robíš?" šepla som mu do ucha.
,,Chodím do školy." uškrnul sa.
,,Od kedy?"
,,Idem do 3. ročíka."
,,Čo?"
,,Som starší ty trdlo moje."
Chytil ma okolo pásu a pritisol si ma bližšie. Pobozkal ma.
,,Dnes večer môžem prísť?" spýtal sa šepky.
,,Áno, ale baby budú v obývačke, nevadí?"
,,V pohode."
,,Tak večer."
,,Večer."
Dala som mu pusu a išla som k dievčatám.
,,Kde si bola?" spýtala sa Nessa.
,,Bola som za frajerom." uškrnula som sa.
,,Ty máš chalana?"
,,Áno, dnes večer príde tak budete v obývačke."
,,Dobre." povedala Nicol.

Po hodine sme išli na šalát.
Keď sme sa vrátili išla som sa prezliecť. Dala som si sivé teplákové šortky a biele tričko.
Bolo už 18:00 tak si baby išli sadnúť pred telku. Ja som si sadla k nim, ale hneď ako som si sadla niekto zaklopal. Bol to Tobias.
,,Ahoj." pritiahol si ma
a pobozkal.
,,Ahoj." povedala som nečujne.
,,Ahoj ja som Vanessa a toto je Nicol." Nicol zdvihla len ruku na pozdrav. Začínal im film a my sme išli do izby.
,,Chýbala si mi."
,,Aj ty mne."
Začali sme sa bozkávať. Keď sme skončili tak sme sa začali rozprávať.
,,Rose ja pomaly pôjdem."
,,Fajn!"
Išla som ho odprevadiť. V dverách ma ešte niekoľko-krát pobozkal a odišiel.


A je tu predposledná kapitola. Strašn sa teším na vyvrcholenie. Dúfam, že aj vy!! Napíšte mi čo sa vám páčilo a čo nie. Komentujte, čítajte a vote-ujte ⭐. Všetko ma poteší. Za gramatické chyby sa ospravedlňujem.
Vaša Viktória

Biela ružaWhere stories live. Discover now