Dvanásta kapitola

60 11 0
                                    


Ráno som sa zobudila okolo 9:30. S Tobiasom sme mali ísť na intrák o 13:00. To mám ešte tri a pol hodiny. Išla som sa osprchovať. Keď som vyšla zo sprchového kútu išla som si umyť tvár a zuby. Obliekla som si svoje boyfriend jeansy a biele tričko. Vlasy som si dala do konského chvosta. A zišla dole naraňajky. Dala som si ovocný čaj a croissant. Po raňajkách som sa ešte išla pozrieť do izby či som niečo nezabudla. A predsa som len našla pár vecí čo som si ešte zbalila. Bude mi to tu chýbať. Víkendy budem doma, ale to už nebude také, také ako kedysi. Sadla som si na posteľ a začala som rozmýšlať. Z môjho rozmýšlania ma vytrhol Tobias, ktorý stál v mojích dverách.
,,Čau kočka!"
,,Fešák?"
,,Nie som?"
,,Si!"
Začali sme sa smiať. 😂
,,Pripravená?''
,,Ehm, tam sú veci."
,,To čo si berieš?!" pozeral na mňa s údivom.
,,Pár kusov oblečenia, nejaké topánky, doplnky a podobne."
,,Že pár, veď tu sú tri kufre, dve krabice a vrece!"
,,Zobrala som si len potrebné veci!"
Uškrnul sa.
,,Tak fajn, dáme to do auta."
Pomaly sme začali znášať veci do auta. Keď sme mali všetko vyrazili sme. Asi v polovici cesty mi Tobias položil ruku na stehno. Pozrel na mňa a usmial sa. ,,Nevadí ti to?"
,,Nie!" až som zakričala odpoveď. ,,Dala si to dosť jasnr najavo!" začal sa smiať. ,,Som ti smiešna?" ,,Nie samozrejme, že nie!"
,,Tak čo ti je také smiešne?"
,,Ále nič!"
,,Fajn."
Chytila som jeho ruku, čo mal na mojom stehne a držali sme sa. Počas cesty sa na mňa zopár krát pozrel a ja som mu pohľad opätovala. Zaparkovali sme a vyniesli veci hore. Tobias zavrel dvere. Pristúpil ku mne, chytil krabicu a položil ju na posteľ. Nahol sa ku mne a pobozkal ma. A ako je u mňa zvykom roztopila som sa. Odtiahol sa. ,,Ľúbim ťa." povedal skoro šeptom.
,,Aj ja teba."
,,Poď vybalíme to!"
Zasmiaa som sa a pustili se sa do vybaľovania. Z krabíc sme vyložili tých pár vecí čo som ešte zobrala z domu. Do skrine sme naskladali a povešali oblečenie podľa farby. Ešte som si to tu raz prezrela a pobrali sme sa domov.

Whooou!! Blížime sa k záveru!! Teda ešte bude nejakých tých päť kapitól, ale už som toho prezradila viac než dosť. Každý komment a ⭐ vote ma poteší ľudkovia.
Vaša Viktória.

Biela ružaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang