Prešiel mesiac prázdnin. 31 dní je za mňou. A ja som doma. Je 17:39. Skoro nič som nespravila. O 3týždne si idem zariadiť izbu na internáte. Poslali mi e-mail, že mám dve spolubývajúce. To je fajn. Vyzerá to tam celkom dobre. Izba je celkom veľká. Je tam kúpeľňa aj WC. To je dobre a ešte malá obývačka. Poslali mi foto. Myšlienky na Jace sa vyparili týždeň po tom ako odišiel. Vyplakala som sa a to bolo všetko. Dosť mi pomohol ten Tobias, keď som mu to celé vtedy povedala. Bol pekný. Ale odvtedy som ho nevidela. Čítam knihu. Čas beží a beží. Ani sa nenazdám a je 20:01. Rozhodla som sa, že pôjdem do sprchy. Všetky šaty som zo seba zhodila. A vošla do sprchy. Pustila som vlažnú vodu. ...... Keď som sa osprchovala išla som naspäť do izby. Áno, ani netreba hovoriť, že ma na posteli čakala krásna biela ruža. Už mám v izbe tri veľké vázy a v nich 99 bielych ruží. V každej je ich 33. Stále som neprišla na to od koho sú. Už som sa tým prestala zaoberať. Len ich dám do vázy. A tým to hasne. Veď im vymieňam vodu, čo by som ešte mala robiť? Ani jedna nezvädla. Kašlem na ne, idem spať.
00:16
White Roses.Otvorila som oči. Počula som mobil. Blikalo na ňom ružové svetielko. Mám správu. Ale od koho? Otvorila som ju. Neverila som čo čítam. Ten text. Číslo nepoznám. Je to osoba od ktorej mám ruže. Všetkých 99 ruží je od osoby, ktorú nepoznám, ktorá mi napísala správu, a ja stále neviem o koho ide. A dosť!
00:18
Kto si?
Poznám ťa?
Poznáš ma?
Si s Row?Čakala som a zatiaľ nič.
00:20
Kto som? Zistíš.
Či ma poznáš? Už áno.
Či Ťa ja poznám? Samozrejme.
Či som z Row? Áno.PS: Keby som Ťa nepoznal, neposielal by som Ti tie ruže Rose.
Toto sa mi len sníva. Uštipnem sa. Au. To bolelo, čo znamená, že to nieje sen.
00:22
Prečo mi posielaš ruže? Biele ruže?Stále nič.
00:24
Biele ruže sú krásne. Krajšie ako krvavočervené ruže. Prečo ich posielam Tebe? Len tak!Sa mi vážne sníva. Už nenapíšem. Budem sa tým zaoberať ráno. Ak to nie je sen!
Tak dnešná časť je trošku krátka. Čo si myslíte kto je ten záhadný chlapec, ktorý posiela Rose ruže?
Ja to viem. Komentujte, Váš názor ma zaujíma. A tú mini ⭐ stláčajte!!!
Viktória.
ESTÁS LEYENDO
Biela ruža
De TodoRosalie Rothová je 15 ročné dievča, ktoré býva na okraji mesta Rov. Každý deň je pre ňu taký istý, ale všetko sa zmení v zlomku sekundy.