Tek Irk Projesi

527 48 11
                                    

Benim yaşadığım dünya beş farklı ırka bölünmüştü.Cadılar,Melekler, Vampirler, Ejderler ve İnsanlar.Bütün bu ırklar siyasi bir savaş içerisindeydi, Nextix Irk Koruma birliği olmasaydı belki de çoktan dünya yok olmuştu.Nextix, soğuk savaş içerisindeki tüm ırkların ileri gelen barış yanlısı üstadlarının yönetimindedir, belki de bu birlik olmasaydı ırklar dünya tarihinden silinmişti.Bu birlik sayesinde ırklar siyasi savaştan öteye gidemiyordu.

Ta ki birliğin başına yüz yıl önce Ejder İmparatorluğu zorla geçene kadar. Ejder İmparatorluğu tartışmasız en barbar ve cani ırktı.Nextix Irk Koruma birliğinin tüm kurallarını kendi çıkarlarına göre değiştirmişti ve Ejder İmparatorluğu dışındaki tüm imparatorluklar en az 150 yıl modern dünyadan geri kalmışlardı. Elektrik gibi basit şeyler bile artık diğer ırklar için ulaşılması çok zor bir şeye dönüşmüştü.Demokrasi hayalperestlerin uydurduğu bir masal olmuştu, krallık sistemi geri gelmişti ve yine adalet güçlü olanın eline verilmişti.

Ejder İmparatorluğu sadece ayda üç kez yarım saatliğine elektiriği ve diğer ihtiyaç giderici imkanları diğer ırklar için açıyordu. Eğer imparatorluklar vergilerini geciktirmek gibi bir hata yaparlarsa elektrik bir ay boyunca açılmıyordu ve şehirlerde ki tüm düzen yerle bir oluyordu.Bu vergilerin gecikmemesi içinde tüm halk elinden geldiğince vergilerini ödüyor, ödeyemeyenler yetiştirdikleri meyveleri, sebzeleri bazen de babalar evlatlarını hizmetçi olarak imparatorluğa veriyordu...

Ejder İmparatorluğu'nun diğer imparatorlukları dünyadan kaldırmamış olmasının sebebi halkların kızışmasını istemiyor oluşuydu.Çünkü halâ bir yerlerde özgürlükleri için savaşacak insanlar vardı Ejder İmparatorluğu ise bu insanlardan hiç kimseden korkmadığı kadar korkuyordu.Sivillerdeki demokrasi fikrini ve diğer imparatorluklarda ki milli birliği yok etmeliydi.Çünkü bu imparatorluğu devirebilecek tek şey "Özgürlük." düşüncesiydi.

Ben Melek İmparatorluğunda yaşıyordum ve bir melektim.Bizler, Yıldızların gücüyle ve Doğa'nın özüyle hareket ederdik, onları kullanırdık ve amacımız birilerine zarar vermek değildi, her kim olursa olsun zordaki birisine yardım etmekti fakat ben türümün aksine vahşi bir yapıdaydım.Yaşlılara yardım etmek, zordakileri kurtarmak gibi bir meleğin yapacağı basit ve hoş davranışları yapmak içimden gelmiyordu zaten Yıldız'ların bahşettikleri gücü bir türlü tam olarak içimde hissedememiştim belki de bunun sebebi  Ejder İmparatorluğu'nun tüm Yıldız Ustalarını 150 yıl önceki Irklar Savaşı'nda katletmiş olmasıydı.O savaştan geriye kalan Melekler ise yoksulluğun ve geri kalmışlığın verdiği sıkıntı yüzünden tüm becerilerini kaybetmişti çünkü amaçları nefes almaktı, ne şekilde olursa olsun yaşamaktı.Çünkü biz meleklerin inandığı şey ölümden sonra Yıldıza dönüşmekti ama Yıldız olmak hiç bir şey olmamaktan bile daha kötüydü.

İmparatorumuz Yaashe bile Yıldızların gücüne tam olarak hakim değildi. Zaten sömürge halindeyken ve milli birlik çubuğumuz kırılmak üzereyken hakim olsa bile ne fark ederdi ? Üstelik onun Ejder İmparatoru'na sadakatini verdiği hakkında çıkan dedikodular tüm halkın ona karşı olan güvenini sarsmıştı.Herkes onun imparatorluğumuzu satıp yaşamak için başka yerlere kaçtığını söylüyordu.Bu son iki aydır sarayın kapılarının hiç açılmaması da bunu doğruluyordu.

Ejder İmparatorluğu kendisi dışındaki tüm imparatorlukların gelişmesini engellemek için elinden geleni yapıyordu ve yaptığı işte oldukça başarılıydı.Ejder İmparatorluğunda ki çoğu şeye yabancıyız.Bizim imparatorluğumuz en az nüfusa sahip ırktı.Toplam 5 milyon melektik ve on yıla kadar soyumuzun tükeneceği söyleniyordu. Hastalıktan değil, Ejder İmparatorluğu'nun yapacağı saldırıyla.Kuşkusuz Ejder İmparatoru'nun istediği mutlak güçtü.Ejder İmparatorluğu dünyadaki tüm ırkları yok etmek, Ejder Soyunu tek ve saf ırk yapmak istiyordu,bu işe de küçük balığı yutarak başlayacaklardı.Tüm dünya da bunu biliyordu fakat kimse ses çıkaramıyordu.Kuşkusuz Ejder İmparatorluğu bizi tek saldırıda haritadan silebilecek güçte.

Irkların SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin