Știu că a durat o veșnicie să aduc acest capitol. Îmi pare rău !!!
Sper ca acest capitol să nu fie o dezamăgire pentru cititori și avea să vă pun o întrebare :
Ce vreți de la poveste ? Mai exact vreți sa mă axez și pe descrierea unor scene erotice său să continui să las la interpretarea cititorului cum își petrec protagoniștii noștri nopțile ?( Capitol special din perspectiva lui Momo )
- Ce ți s-a întâmplat ?
Exclamația lui șocată a puștiului m-a amuzat. Chiar atât de rău arătam ? Am optat pentru a fii cât se poate de normal. Chiar dacă în acest loc normalul nu era același precum în exterior. Am căzut de acord cu ai mei într-o privință, dacă ei doreau ca eu să mă ocup de firmă aveau sa mă lase sa trăiesc așa cum vreau, iar eu aveam de gând să-mi schimb înfățișarea pentru a se potrivi " lumii bune" .
- Absolut nimic, Adrian.
Adrian, bleah, cât de urât sună în comparație cu Andy, sau tigrule. Acesta a început sa se bâlbâie spunând ceva de manuscris, de iertare și pronunțând numele Jessicăi de cel puțin trei ori.
Într-un final a plecat la fel de confuz cum a fost cum a venit, iar acest lucru mi-a ridicat semne de întrebare. Am luat în mână manuscrisul și am început să îl răsfoiesc . Nici nu mă puteam aștepta la mai puțin din partea lui. Era ca de obicei o muncă amănunțită.
Cu fiecare paragraf pe care îl citeam simțeam cum îmi crește tensiunea. Fiecare cuvânt, fiecare gest, fiecare acțiune, totul avea la bază relația noastră.
Am dat repede la final, la ultimul act, fiind extrem de curios care este finalul. În momentul în care ochii mei au parcurs acele cuvinte am avut nevoie de mai mult timp pentru a le percepe cu totul .
M-a iertat. Îmi doream sa fug în acea secundă la el, dar ceva mă oprea. Nu doream sa par disperat. Trebuia să am un plan, un motiv pentru care să merg la el, iar eu nu aveam nimic, doar o dorință puternică de a-l vedea și de a-l ține în brațe .
Am început sa fac corecturile la manuscris, sa las indicațiile necesare. Iar la final mi-am notat părerile, cerințele și sfaturile. Nu era rău, dar nici perfect. Mai avea timp să-l refacă înainte de a începe nebunia căutării de sponsori pentru începerea filmărilor.
Am aruncat o privire asupra ceasului de pe perete. Era aproape miezul nopții. Trebuia sa o las pe mâine la curs, nu avea nici un rost să merg la el și să îl stresez. În plus de data asta nu am de gând să fac eu primul pas. Îl voi face pe el să cedeze. Îl voi înnebuni, mă voi asigura că va venii numai decât la mine.
Iar eu îl voi primi cu brațele deschise așteptând ca el să se arunce în ele și să îmi declare iubirea s-a veșnică. Da, așa va fii.
M-am întins în pat cu gândul la frumosul meu tigrişor ce trebuia sa doarmă singur. Cu siguranță îi era frig și avea nevoie de mine să îl încălzească, dar nu puteam face nimic, era vina lui ca aveam mâinile legate.
A doua zi am fost trezit de niște lovituri disperate în ușă . Bun venit în campus, locul unde toți nebunii își pot deranja profesorii cu noapte în cap.
Am deschis ușa cu o față de speriat păsările privindu-l încruntat pe cel din fața mea. Era unul din șefii de clasa, din ultimul an parcă.
- Ce vrei , Mario ?
- Marcus, domnule. Am aflat că nu s-a ținut ora cu cei din anul doi și doream sa știu dacă noi vom face.
Anul doi ? Mi-am trecut o mână prin păr gândindu-mă de la ce oră avea cu cei din anul doi. Cred ca de la 9:40, asta înseamnă că acum era ...
- Iar am dormit !!!
M-am încruntat amintindu-mi că Mario era în aceiași grupă cu Andy, dacă ar fi să țin ora nu aș mai putea să îl văd . I-am aruncat o privire îndurerată patului apoi m-am întors spre tânăr .
- Da, voi ține cursul, dar voi întârzia câteva minute.
Am închis ușa înainte ca acesta să poată spune ceva în plus. Nu aveam nici un chef de predat. M-am aruncat în pat oftând apoi m-am ridicat . Trebuia să fiu serios . Mi-am ales o cămașă neagră pe care am lăsat-o deschisă la primi trei nasturi și o pereche de blugi deschiși la culoare.
În timp ce mă îndreptam spre ușă am aruncat o privire spre oglindă pentru a mă asigura că arăt cât de cât prezentabil . Eram al naibii de sexy, Andy nu-mi va rezista. I-am făcut cu ochiul reflexiei din oglindă înainte de a părăsi camera și de a mă îndrepta spre clasă.
În drum spre clasă am surprins mai multe priviri șocate, dar și câteva deocheate . Am intrat în clasă și mai mult de jumătate dintre elevi erau absenți. Drace, Andy nu e aici. Am scos o foaie de hârtie și am lăsat-o să circule prin clasă pentru a face prezența. M-am ridicat aiurea din pat. Imediat ce am primit înapoi hârtia am verificat să nu fie vreun nume îl plus apoi am lăsat clasă liberă. Ce rost are să fac ora dacă el nu e aici.
M-am așezat la catedră și mi-am pornit laptopul. Oricum mai aveam o oră după asta. Am început să mă joc Dota.
O bătaie în ușă m-a făcut să înjur de toți draci și să îi anunț pe băieți că ies puțin. Unul din tipi cu care joc în mod constant e asiatic, mă amuză mereu când înjură. Ușa s-a deschis și un căpșor blond s-a ivit.
- Îmi cer scuze că am întârziat, nu m-am putut trezii.
Imaginea din fața mea m-a făcut să înghit cu greu. Adrian era tot ciufulit, ochii îi erau încă umflați de la somn și buzele extrem de roșii. M-am ridicat și m-am îndreptat spre el închizând ușa și lipindu-l de ea în același timp.
Nu mă mai puteam controla, mâna mea se plimba ușor pe obrazul lui coborând ușor spre gât. Momentul în care și-a închis ochii și și-a întredeschis buzele a fost atât de lent și senzual încât mi-a trebuit tot calmul să nu îl ridic pe birou și să îl pedepsesc pentru ce mi-a făcut .
- Momo...
- Da, tigrișor ?
M-am trezit pe podea auzind doar cum cineva trântește ușa . Serios ? Am luat-o la fugă reușind în cele din urmă să îl prind în curtea campusului. Eram ud din cap până-n picioare și nici el nu părea să o ducă mai bine.
- De ce naiba ai fugit ?
A strâns din pumni fără a se întoarce spre mine.
- Ce ai vrut să faci ?
Când s-a întors spre mine am văzut durerea din ochii lui. Copil prost, să nu începi să mi te smiorcăi acum. M-am apropiat de el astfel în cât buzele mele să-i atingă ușor urechea.
- Aveam de gând să te sărut, să încui ușa, să te urc pe birou și să te pedepsesc.
Acesta înghiți în sec și a fost nevoie să citesc pe buze cerința lui "pedepsește-mă" . Of, tigrișor, nici nu-ți închipui ce o să fac cu tine . Mi-am presat ferm buzele de ale sale și am cerut permisiunea să cercetez zona. Când am încercat să îl lipesc mai bine am alunecat, ajungând să îl trag și pe el lângă mine.
- Pe bune ? Sunt plin de noroi acum ?
A început să râd văzându-i frustrarea . Era adorabil, ca o pisicuță plouată, tigrișorul meu murdărel.
- Lasa că iți pregătește iubițelul tău o baie călduță.
- Și cu multă spumă, și după...
Capitolul nu l-am editat, mai dura câteva zile să fac și asta :))
CITEȘTI
Zona 51
Teen FictionDacă ți-am promis ție să nu te schimbi ? Dacă într-o clipă te trezești într-o lume complet diferită ? Dacă dragostea și principiile nu sunt pe aceiași lungime de undă ? Adrian și-a promis să nu se schimbe, dar principiile, promisiunile și iubirea nu...