Capitolul doi : Zona 51

540 57 9
                                    

Capitolul doi : Zona 51

Mă simțeam în al nouălea cer. După luni întregi în care Momo a refuzat cu desăvărșire să-mi arate un loc pentru gay, într-un final a cedat și m-a dus într-un club numit ” Zona 51 ”. Mi s-a părut mai mult decât ciudat, Zona 51 e o locație a armatei în care se petrec lucruri ciudate, dar nimeni nu știe exact ce. Bârfele spun că acolo ar fi extratereștri, și oamenii susțin că au văzut nave zburând pe deasupra locului. 

- Vrei să bei ceva ?

Îmi simțeam gâtul uscat, dar am refuzat spunându-i că vreau să dansez. Zona 51 era un bar pentru bisexuali. Femeile dansau cu femeile, iar bărbații cu bărbații. Ce naiba ? Eu am pus ochii pe o blondă apetisantă. Când mă gândesc că înainte să ajung la universitate nu înțelegeam cum poate fi o persoană apetisantă. 

Mâna lui Momo s-a împreunat cu a mea și am pășit pe ringul de dans. Nu am dansat în viața mea cu un bărbat, cel puțin nu în felul acela. Tocmai ce se schimba-se melodia, acum era una lentă și ușor sobră. Parcă eram la înmormântarea bunicii, nu atunci m-am îmbătat prima dată și eram euforic. 

Mă mișcam ca și telegidat, domn prof' știa foarte bine ce face. Încă mă întreb cum de a primit acel job, niciodată nu a acceptat să-mi spună, dar sunt sigur că imaginea lui de pușcăriaș nu l-a ajutat. Am analizat puțin postura în care ne afla și m-am gândit că ar fi momentul perfect să mai fac o încercare, doar nu avea să țipe la mine în club, sper. 

- Hei, Momo...mmm... Cum ai fost acceptat ca profesor ?

L-am văzut ridicând o sprânceană. Oare se simțea jignit ? Într-un fel i-am spus că nu e un profesor bun, deci e normal să se simtă jignit, dar nu asta intenționam. Doar doream să aflu câte ceva despre trecutul lui, era o persoană foarte secretoasă.

- Nu că nu te-ai pricepe, dar imaginea ta nu e tocmai...

- Știu la ce te referi.

Mi-a ridicat mână obligându-mă să fac o piruetă apoi să-mi lipesc spatele de pieptul lui. Era tare și bine lucrat, deși știu foarte bine că nu are deloc timp de sală. Am simțit cum bărbia lui se așează ușor pe umărul meu, ca și cum ar fi aterizat o pană. Dansul a continuat încă vreo două minute, până melodia s-a schimbat. Atunci Momo m-a tras până la bar comandând două șaturi de tequila. 

- De ce ești așa curios ?

A dat jumătate de pahar peste gât în timp ce eu gustam băutura strâmbându-mă. Nu era prima dată când puneam alcool în gură, dar tot nu-mi lăcea gustul . 

- Vrei un suc ?

Am simțit cum roșesc, iar el a dat și restul paharului peste cap. Nu era normal, dacă eu făceam asta...Nu știu ce se putea întâmpla. Am luat paharul în mână și l-am băut dintr-o dată. Am simțit cum gâtul îmi ia foc și încep să tușesc. Oribilă senzație, vreau suc !

- Bea asta .

Am primit cu o privire încântată doza de CocaCola. Nu mă omoram după băutura asta, dar în acel moment părea un dar de la Dumnezeu. După ce mi-am potolit focul interior, adică cel din gat și stomac, l-am privit pe Momo ce chicotea. 

- Nu-i amuzat. 

Mormăielile mele l-au făcut să fie și mai bine dispus. Mi-a ciufulit părul spunând că arătam ca un copil nou născut, la fel de roșu și cu ochii plini de lacrimi. 

- Îmi răspunzi la întrebare, sau plec acasa ?

L-am văzut cum se apropie de mine , blocându-mi calea. Ce punea la cale ? Buzele lui, moi și calde, s-au zdrobit de ale mele făcându-mă să uit totul într-o clipă. Erau ușa dulci ! Și-a întredeschi buzele lăsându-mi limba să pătrundă în cavitatea lui buzală, iar eu ca un nesătul am început să cercetez locul. Adorăm când mă lăsa să conduc săruturile, mai ales că el conducea în pat. 

Când am rupt sărutul am realizat că nimeni nu ne privea. Hei, oameni buni, doi tipi se sărută de mama focului și voi... Mi-am dat, mintel, o palma amintindu-mi că mă aflu într-un loc în care homosexualitatea însemna normal. Mă întreb cum ar fi pentru un homofob să meargă într-un astfel de loc. 

- Amintește-mi să pun un pariu cu Denis, vreau să-l aduc într-un astfel de loc .

Momo chicotii lipindu-și fruntea de a mea, îl cunoștea pe Denis mai bine decât mine, știa cum ar fi făcut într-un astfel de loc. Deși era homofob colegul meu nu se temea că se poate trezi cu mine peste el, chiar făcea glume pe seama orientării mele. 

Îmi cer scuze pentru eventualele greșeli de tastare, nu am reușit să corectez încă acest capitol. Sper să fie pe placul vostru. 

Zona 51Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum