Capitolul cinci : Trădare

430 45 11
                                    

Capitolul cinci : Trădare

Stăteam în camera mea încercând să mă concentrez pe editarea filmupentru licență. Era aproape gata, avea să fie super mișto. 

- Hei, Jess, ce crezi ?

Fata și-a așezat bărbia pe umărul meu urmărind clipul . Știam că-mi va spune adevărul, că de la ea nu sunt șanse să aud minciuni, era singura care m-a susținut mereu, o prietenă adevărată. Gândul mi-a zburat la Momo și am zâmbit amar, el avea să-mi dea notă pentru proiect pentru că profesorul de la clasă s-a îmbolnăvit. Cât ghinion pot avea ?

- Cred că laptopul meu face minuni. Clipul e extraordinar, nici prea lung nici prea scurt, ai prins esența, dar păstrezi un gram de mister. Îmi place la nebunie . 

Am zâmbit larg salvând clipul și spunându-i lui Jess că am să merg să iau ceva de băut cât timp ea trimite clipurile, eram pe cale să absolvim încă un an greu. 

________________________________________________

Când m-am trezit mi-am simțit gura uscată. Am băut ca prostul noaptea trecută. Denis nu era în cameră, cel mai probabil dormise la vreo iubită de a lui, în ultimul timp a luat-o pe ulei rău de tot. 

Cineva bătea cu putere în ușă, mă durea capul și îmi era greață, ce mai zi. M-am ridicat, simțind cum trupul îmi îngeață pe loc fiind era doar în boxeri, si am mers să deschid ușa . Am înghițit în sec când l-am văzut pe Momo acolo, aranjat ca de obicei, părea neafectat de despărțirea noastră. M-am dat din ușa poftindu-l în cameră și l-am privit întrebător. 

- Ce-i cu toate mesajele ce le-ai trimis ?

M-am încruntat încercând să-mi amintesc ce mesaje se poate să-i fi trimis eu aseară. Nu, sigur nu am fost eu. Să fi fost Jess ?

- Ce mesaje ?

Brunetul și-a dat ochii peste cap și mi-a întins telefonul în timp ce se așeza pe patul meu. A dat la o parte perna observând sticla de Jack Daniel's cu care am dormin noaptea trecută. Cea mai fidelă parteneră de o noapte.

Am citit îngrozit fiecare mesaj, erau scrise foarte prost, parcă de un om  ce era în stare de ebrietate, parcă scrise de mine. Am înghițit în sec după fiecare cuvânt pe care reușeam să-l deslușesc. Ultimul mesaj mi-a rămas întipărit parcă pe pleaope și îl vedeam de fiecare dată când clipeam : ” Te og, uit tot ce am țus, cial nu îi mai pasă mlie de ume. Ți ce însemn pentru mine. ” 

- Momo, eu ... 

M-a prins de mână și m-a tras peste el. Buzele noastre s-au întâlnit doar pentru o clipă apoi m-am ridicat acoperindu-mi buzele cu degetele. 

- Îmi pare rău, dar am pe altcineva, nu eu am trimis mesajele astea, cred că a fost Jess. 

Privirea lui s-a întunecat și a ieșit trântind ușa în urma lui. Ce o fi fost în mintea nebunei ăleia, cum să-i trimită un astfel de mesaj, era țicnită. Am oftat căzând pe pat, azi avea să-mi spună nota, sper că acest episod nu avea să influențeze decizia lui Momo. 

________________________________________________

Stăteam în clasă rozându-mi unghiile, da știu, prost obicei, așteptând să aud ce notă am primit. Se pare că Jess a lut zece, sunt foarte mândru de ea, a lucrat foarte mult. 

- De obicei nu se acceptă schimbării de ultim moment, dar scurt-metrajul tău a fost extrem de bine realizat, chiar va fi difuzat la reuniunea de final. Întreg consiliul a aprobat schimbarea. 

Am ridicat din umeri, nu vreau să fiu răutăcios, dar nu a fost cine știe ce. Poveștile despre adolescente se învârt mereu în jurul aceleiași teme. La finalul orei Momo ne-a informat că mai avem două zile să predăm lucrările apoi ne-a dat drumul.

Am privit-o pe Jess, aceasta doar a dat din umeri și a plecat din clasă. Mi-am scăpat cărțile intenționat pentru a trage de timp și pentru a râmăne singur cu brunetul. Eram extrem de furios, cum putea să se lase ghidat de sentimente. 

- Ce înseamnă asta ?!

Mi-am trântit furios cărțile pe catedră privindu-l încruntat. Nu suportam ca cineva să se poarte așa cu mine, iar el o știa foarte bine. Mai mult ca sigur a făcut-o intenționat. 

- Ce înseamnă ce ?

Mă privea cu calm, chiar ușor confuz.

- De ce nu mi-ai notat lucrarea, am lucrat mult la ea, iar tu te poți ca un nenorocit și un egoist dorind ca eu să nu promovez. Și mai presus de toa...

- Nu am primit nici o lucrare de la tine . Ultima mi-a fost trimisă de Jessica, puțin după miezul nopții . 

Am clipit șocat, poate că Jess a uitat să încarce și clipul meu. Nu era chiar atât de rău, trebuia doar să o rog să-l trimită iar. 

- Scuze, credeam că Jess a trimis și lucrarea mea. 

Am simțit cum obrajii îmi ard ușor, eram atât de jenat, am făcut așa un scandal. Mi-am dat câteva pălmi, mental, spunându-mi că sunt un prost. Normal că Momo nu s-a lăsat condus de impulsuri, e un profesionist. 

- Sper să faci ceva mai bun, drama lui Jess despre o familie ce decade dintr-o poziție înaltă ajungând să cerșească a fost uluitoare. 

Am simțit cum îmi fuge pământul de sub picioare. Drama cui ? E a mea, eu am lucrat la ea zile și nopți. Am aprobat mecanic și am ieșit pe ușă, mi-a furat lucrarea. Acum eu nu mai aveam nimic de prezentat .

_____________________________________

Încă nu l-am editat, dar o voi face mâine sau poimâine, Sper să vă placă, îmi cer scuze pentru eventualele grșeli. 

Zona 51Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum