Capitolul patru : Plânge despărțirea noastră ( part I )

462 47 6
                                    

Capitolul patru : Plânge despărțirea noastră 

Stăteau amândoi pe bancă privind astrul diurn ce se pierdea în apa răului oferindu-i acestuia reflexi portocalie, roz și violete. Era un peisaj frumos, de vis, iar pentru mine era trist. Mi se părea că Soarele se stinge, că nu va mai răsării niciodată. 

- Nu înțeleg...

Momo nu mă privea, nu m-a privit din momentul în care i-am spus că ne vom despărți. Nu știam ce a însemnat pentru el relația noastră, dar după câte am aflat de la părinții lui și de la Jess înțeleg că nu am fost mare lucru pentru el. 

FlashBack 

- Ce vrei să spui ?

Jess mă privirea oarecum tristă, nici nu își dă seama cum mă simt eu în acest moment, cum îmi poate spune așa ceva. 

- Uite, am sperat că proful s-a schimbat, dar nu a fost asa. Pentru el totul a fost un joc. E timpul să-i pui capăt, Adrian .

Am aprobat privind în gol. Doar un joc, un lucru neînsemnat, asta însemna relația noastră pentru el. Era doar un nenorocit care m-a folosit pentru a-și satisface poftele trupești și pentru a avea un prost care să-l iubească. 

End FlashBack

- Ce nu înțelegi ? NU mai vreau să continuăm, nu văd rostul, știu că e mai bine și pentru tine și...

S-a ridicat fixându-mă cu o privire încărcată de răceală, era foarte schimbat. Și-a luat haina și s-a întors cu spatele la mine, dar mi-a vorbit înainte de a pleca.

- Nu știi ce e mai bine pentru mine, și nici ce e bine pentru tine. 

*************************

Stăteam la bar. Zona 51 o fregventam mereu, îmi plăcea, aici era locul meu. Am dat peste cap câteva șaturi de tequila, doua cockteiluri și încă ceva ce nu mai știu cum se numește. Așa încerc eu să-l uit pe Momo, dar nu reușeam , mă gândeam tot mai mult la el. 

Am mai comandat un cocktail , dar când am deschis porfelul am realizat că era gol. Cum se poate ? Era banii mei pe următoarele două săptămâni. Am oftat fiind pregătit să-i spun barmanului că anulez comanda, dar chiar atunci cineva a apărut în spatele meu. 

- Vreau și eu un Double Dark .

Am ridicat privirea spre persoana care mi-a plătit băutura. Am clipit surprins, e chiar el ?

Până la noapte sigur voi posta și partea a doua. Poză cu Adrian !!!!

Zona 51Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum