Capitolul unul
Relație cu probleme ?
Am căscat simțind ceva greu pe piept. Ca de obicei primul lucru pe care-l fac e să verific telefonul, și abia apoi mă gândesc la altceva. Era ora șase dimineața, de ce m-am trezit așa devreme ? Aaa, da , ceva mă apăsa pe piept. Am privit și l-am văzut pe Momo dormind cu capul pe pieptul meu. Ce drăguț era ! I-am dat un bobârnac peste cap făcându-l să tresară și să mă privească confuz.
- De ce ai făcut asta ?
Era ușor iritat, iar cutele dintre sprâncenele sale îl făceau să pară amenințător. Ete fâs, era în camera mea și dormea ca un porc. I-am arătat ceasul, dar el a continuat să mă privească la fel de iritat. O Domane, creier de ce nu i-ai dat ?!
- Cap de mătura, tu trebuie să fi la șapte la școală, nu să dormi în camera unui elev de-al tău !
- Noaptea trecută nu te-a prea deranjat că era în camera “unui elev oarecare” .
Îl privesc încruntat, eu nu am spus un elev oarecare, eu nu sunt un elev oarecare, sunt iubitul lui, așa că ar trebui să aibă mare grijă cu acele cuvinte dumnezeiești ce le rostește.
- Îmbracă-te și cară-te !
Deși comenta cam mult am văzut că a început să-și îmbrace hainele. Eram atât de prost, la fel ca el. Mereu mă întrebam de ce fac asta, de ce nu-l refuz. Eram atât de prost, prost , prost ! Am simțit cum bezele lui dulci se presează peste ale mele și i-am primit limba în lăcașul meu, era așa minunat. Asta îmi plăcea la el, că părea să-mi cunoască trupul mai bine decât mine, știam cum să-mi ofere plăcere. M-am lăsat dus în paradis și înapoi pe pământ în timp ce sărutul se intensifica apoi se estompa.
- Te iau după ore și mergem la ai mei.
Am aprobat scurt deșii nu-mi doream deloc acesc lucru și nu știam cum să fac să evit din nou asta. Cum să mă prezinte familiei lui, e o nebunie, el e nebun, eu sunt nebun, probabil și ai lui sunt nebuni. Nu , așa ceva nu se putea întâmpla, nu mie, nu când sunt aproape la finalul celui de-al doilea an. De vreo două-trei luni Momo tot insista ca relația noastră să devină publică, dar eu nu puteam să accept așa ceva. Îmi era așa de teamă că totul s-ar fi putut afla încât nici nu știam cum să ies din toate problemele în care am intrat , eram disperat, al naibi de disperat.
L-am privit cum pleacă și m-am trântit în pat îngropându-mi fața în pernă și înjurând. Nu mai suport să mă scund, dar nici nu am curaj să mă afișez în public. Dacă părinți mei ar afla... Nu, nu voi permite așa ceva. Cel mai important lucru este să rămân aici, cel puțin până voi ajunge major, apoi nu voi mai depinde de nimeni, voi putea face tot ce-mi doresc, să fie eu însăși, dar acum...
M-am ridicat și am mers la baie intrând în cabina de duș. Îmi era extrem de dor de vana spațioasă de acasă, de baia ce era de mărimea dormitorului meu din campus. Erau momente în care îmi doream să ajung acasă, doar de dragul luxului pe care-l aveam acolo. Și oamenii spun că aleșii domnului trebuie să ducă o viață modestă. Jumătate din preoții pe care îi cunoșteam mâncau de la KFC, chiar și tata . Am zâmbind amintindu-mi mulțumirea de pe fata lui când a mâncat primul lui burger, era demnă de poză pentru facebook.
- Hei, Andy !
Ca de obicei scumpul meu coleg, Denis a intrat peste mine în baie fără a fi deranjat de goliciunea trupului meu. Mă bucur că măcar nu sunt o persoana pudică, deci nici pe mine nu mă deranjează, prea tare, prezența lui aici. Pe timpul nopții nu stătea cu mine în cameră, era la iubita lui, o fată din ultimul an care era extrem de sexy. S-a aruncat pe capacul toaletei privindu-mă insistent.
CITEȘTI
Zona 51
Teen FictionDacă ți-am promis ție să nu te schimbi ? Dacă într-o clipă te trezești într-o lume complet diferită ? Dacă dragostea și principiile nu sunt pe aceiași lungime de undă ? Adrian și-a promis să nu se schimbe, dar principiile, promisiunile și iubirea nu...