Capitolul trei : Nori și Soare

548 48 19
                                    

Capitolul trei : Nori și Soare

Stătea la masă cu părinții lui Momo, doi oameni aparent normali, ce mă asaltau cu întrebări. Până acum nu am reușit să aflu nimic despre viața lui, dar nici că aveam ocazia să întreb și eu ceva. Oamenii ăștia își făceau griji pentru el ca părinții unei fete ce a venit de la mănăstire și risca să fie coruptă de lumea cea perversă. 

- Și, cât de departe a ajuns relația voastră ?

Am simțint cum mâncarea mi s-a blocat în gât în acel moment. Am înghițit cu greu privindu-l pe brunet. Nici el nu părea prea fericit să le răspundă părinților săi. Cei doi se uitau la mine, nici de cum la fiul lor, de parcă eu l-aș și corupt pe el.

- Nu avem o relație publică, părinții mei nu cred că ar accepta asta. Tata e preot. 

După ce am rostit acele cuvinte am observat ceva în ochii lor, o scânteie ce, de obicei, nu prevestea nimic bun. Îmi amintea de scânteiai nebuniei ce apare la oamenii disperați. Părinții lui aveau foarte mulți bani, o casă uriașă, un fel de palat. Cred că aveau la fel de mulți servitori câți profesori aveam și noi la școală. Nu m-ar mira să credă că ies cu Momo doar pentru banii lui, mulți ar crede asta, dar eu nici măcar nu știam că el e băiat de bani gata.

- Adry !

Sora brunetului a apărut de nicăieri, folosind acea poreclă ce o dedestam enorm, și m-a îmbrățișat strâns. Era o tânără ușor plinuță, dar superbă. Avea ochii mari și verzi, părul brunet și tenul perfect, parcă de porțelan. Era bronzată uniform , pentru că logodnicul ei locuiește în California.

Fata m-a ciufulit spunând că e supărată pe mine că nu am acceptat să iau parte la farsa ce a pus-o la cale pentru nuntă. Chiar eram curios să văd ce au reușit să facă fetele, am lăsat-o pe Jess să se ocupe de ideile brunetei.

- Uite, prietana ta a făcut o treabă minunata. 

Mi-a făcut semn să o urmez, iar eu am uitat complet că sunt la cină cu părinții iubitului meu, și m-am ridicat fără să mă scuz urmând-o pe tânără. Chipul realizat era foarte frumos, se vedea că două fete au pus muncă  grea acolo. 

- Adrian , cred că ar trebui să mergem. 

Momo stătea în pragul ușii privindu-mă serios, ușor încruntat. Oare am făcut ceva greșit ? Mi-am luat la revedere de la fată și l-am urmat pe brunet jos unde părinții lui ne așteptau. Abia atunci am observat că amândoi purtau haine elegante. Tatăl lui Momo avea un costum negru, cu cămașă albă și cravată vișinie, iar mana lui purta o rochie albastru închis, lungă . Am realizat că și brunetul era ceva mai dichisit decât de obicei, doar eu păream venit din parcul de distracții. 

Mi-am luat la revedere și de la gazde și l-am urmat pe Momo avară. Soarele a strălucit toată ziua, iar acum încă era călduț afară deși era noapte. 

- Mmm, imi pare rău, cred că am făcut o impresie proastă...

- Doar crezi ?

___________________________

Am cam întârziat cu el, am promis să-l aduc ieri. Scuzeeee!!!

Îmi cer scuze și pentru eventualele greșeli. Tocmai ce am reușit să termit de scris capitolul .

Poză cu Momo

Zona 51Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum