BEN SENI SEVDIM BE

66 2 0
                                    

Kucuk hanim,hanim; ne de güzel yakisiyor sana bu kelime ,benim yüreğimdekiler çok büyük sevgili anlaman zor ama senin yüreğin başkasina dönük biliyorum ama olsun en azindan bir gün ölürsem söylemeden öldüm demiyeyim gözüm açik gitmeyeyim ben seni sevdim be kucuk hanim ,yazdim seni sayfalara mürekkebim hüzün oldu, kalem bitmez oldu ,sen gelmez oldun.Ben seni sevdim be sevgili her gece sabahlara kadar uyumadim ben düşünmeden bir dakika daha geçirmeyeyim diye seni,ben seni sevdim be sevgili çok sevdim.Bir şair sevdiğine şiir kitabi hediye edermiş ya bende kendimi şair saniyorum ya neyse ben sana kitap aldim beklettim dolabimda günlerce hep gelmen için bekledim gelmedin.Ben geleyim dedim izin vermedin.Ne olurdu ki birazcik sevsen azicik küçültme ekine bile raziyim ben yeterki öncesi sevmek olsun.Ben seni sevdim be sevgili çok sevdim derin sevdim içimde yaşadim seni ben bu kizla evlenicem lan dedim kendi kendime,bir deli misali işte konustum kendi kendime mecnun da deli demekmiş ya birazda mecnun oldum ben.Belki umrunda olmaz bu yazdiklarim belki gülüp geçersin belki okumadan atarsin ben söyliyeyimde yeter ki, sen dinleme.Ben diyeyim yeter ki,sen anlama.En azindan bil.Sen benim hep hayal ettiğim insan oldun hep dualarimda nasibimi o eyle gönlündeki ni ben eyle diye dua ettim Rabbime.Biliyorum gönlündeki ben değilim ama sen yine dinle ben bu satirlari tuzlu suyla yikadim.Gözlerimin de emeği var bu satirlarda onlarin hatrina dinle çok unutmaya çaliştim seni istedim vazgeçmek senden ama hasretin döküldü yüreğimden döküldü her yana toplayamadim.Ben sana bu kitabi veriyorum ya sen üşüme diye hep ayaklarina oku şiirleri isinirsin belki biraz aklim takili kalmaz sende sen üşüyorsun ya benimde yüreğime sert rüzgarlar esiyor sen uşuyorsunya bir bakmişim ben don olmuşum.Üşüme tamam mi söz ver bana şiirlerimi ayaklarina oku üşüme hep sicak kalsin yüreğin.Merak etme beni hasretinle prangalar eskitirim belki ama ölünce herşeyi unutmayacağizmi sanki ben beklerim ölümü seni unutmak için. Bu satirlar parmaklarimdan öyle bir dökülüyor ki durduramiyorum sıkılmazsin insallah okurken öyle dolmuşki yüreğim volkan misali taşmiş kitalari birbirinden ayirircasina patladi işte boşver yanan bir volkan olmaktansa her an patlayacağini bilerek varsin patlasin bu gönül varsin sensiz geçsin bir ömür varsin ya uzakta olsanda varliğin yeter.Sen varsin ya hani ben olmasamda olur. Kavuşursan aşk olmaz derler ya benimkide o misal işte kavuşamadim aşk oldu.

PASLI KALEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin