Capitolul 1

836 77 10
                                    

Povestește Maria

Hei, au trecut zece ani de cand sunt casatorita. Fetele au facut cinsprezece ani, Mike baiatul nostru are treisprezece ani. Se inteleg foarte bine uni cu alti si se ajuta intre ei. Eu si Zayn mergem bine doar ca, el fiind cantaret e plecat mai mereu si simt o oarecare raceala intre noi cand vine acasa.
- Hei mami, spune Amina.
- Buna scumpilor, ce faceti? Cum a fost ziua?
- Buna, am luat un zece la matematica si un nouă la romana, zice Amedea mandra.
- Ma bucur. Hai fuga schimbati-va si veniti jos ca sa mancam.
- Ok,  spun ei în cor.

Pov. Amedea

Hei eu sunt Amedea. Sunt una din gemene. Am parul lung pana deasupra fundului si ochi verzi-albastrui. Imi place sa citesc si sa scriu. De felul meu sunt mai retrasa si timida ca mama mea. Sora mea e mai indrazneata si este una din fetele populare ale liceului. Nu ca eu nu as fi insa nu imi place sa ma folosesc de numele tatalui meu Zayn Malik. In fine vroiam sa va spun ca nu prea imi place sa o vad pe mama asa de abatuta din cauza lui tata. Adevarul ca de la un timp de vreme e foarte distant fata de ea. In orice caz trebuie sa aflu de ce, am plecat ma cheama mama.

Povestește Amina

Hei eu sunt cealalalta geamana. Am parul pana la mijlocul spatelui si ochi albastrii deschis. Fata de sora mea sunt mai indeazneata sunt tipul tatălui meu Zayn Malik. In cea ce priveste faptul ca tata o cam neglijeaza pe mama e adevarat insa nu imi place sa o vad asa dar nici pe tata asa euforic de parca ar veni de pe alta planeta. In fine am plecat ca ma cheama mama la masa.

Hey dragilor am venit cu al doilea volum. Sper sa ca placa si sa va bucurati de el. Vreau sa.mi spuneti parerea voastra si daca cine vrea si poata sa imj faca o coperta iasi foarte recunoscator. Va pup.

Familia MalikDonde viven las historias. Descúbrelo ahora