"Veď si mala prísť až zajtra"
"Ak sa nemýlim, tak devätnásteho je dneska."
Ostal mierne zaskočený, akoby naozaj nevedel čo so mnou.
"Umm no tak poď dnu, hneď sa vrátim."
"Ty niekam ideš? Veď si len prišiel." absolútne som nerozumela tejto situácii
"Mám niečo..v práci." povedal to dosť nepresvedčivo
"Tak dobre no. A kde budem mať izbu?"
"No...," premýšľal nad tým čo mi má povedať
"Choď pod schodoch do podkrovia, máš tam izbu, zariaď si ju ako chceš. WC a kúpeľňa sú oproti izby." poďakovala som sa mu a bezcitne zdvihol kútiky, zamával mi a nasadol späť do auta.
Otec bol vysokej mohutnej postavy, oblečený v dlhej čiernej koženej bunde, starých rifliach a veľkých kožených topánkach. Hlavu mal dosť širokú, na ktorej mu rástli zamatovo čierne vlasy, ktoré mal nagélované ako nejaký "frajer" zo sedemtesiatych rokov. V podstate všetko mal na sebe čierne, až na blankytno modré oči.
Mama mi hovorila, že sa na ňu vôbec nepodobám. Mala prirodzene blond vlasy a gaštanové oči, zatiaľ čo ja mám čierne vlasy a modré oči.
Možno to mám po ňom.+++
Otvorila som si bránku a vstúpila do dvora. Žiaden trávnik, len štrk. Radšej som rovno išla dnu.
Za dverami stála malá chodbička, z ktorej sa prechádzalo doprava, doľava a hore po schodoch. Vľavo bola obývačka. Za bielym koženým gaučom bola tapeta, ktorá mala pripomínať skaly a pred gaučom bol sklenený stôl. Na stene oproti bola veľká plazma, pod ktorou bola zapojená nejaká herná konzola. Obývačka bola spojená s kuchyňou, akurát, že v kuchyni bola len malá kuchynslá linka, malý stôl s dvoma barovými stoličkami, chladnička a sporák. Keď som sa pozrela do chladničky boli tam len nejaké jogurty po záruke, mlieko a čiastočne splesnivený chlieb. Podľa toho som usúdila, že doma často nebýva.
Vrátila som sa do vstupnej chodby a z nej som vyšla na ďalšiu chodbu. Tam boli len dve izby, kúpeľňa a záchod. Obidve izby bola zamknuté. Myslím, že jedna z nich je spálňa, no nevidím dôvod zamykať ju. Vrátila som sa späť do chodbičky a z nej som vyšla po schodoch hore. Naozaj tam bola len moja izba, kúpelňa a záchod. V kľúčovej dierke bol zapichnutý kľuč, otočila som ním a vstúpila som do mojej izby.
V nej bola skriňa, posteľ a písací stolík s lampou. Na stole bola položená nejaká tapeta, asi aby som si tieto biele steny trochu skrášlila.
Zobrala som obliečky do ruky a začala som si obliekať posteľ. Keď bola oblečená, skočila som do nej a pomaly zaspávala...
YOU ARE READING
Captured Freedom
De TodoPríbeh o 17-ročnej Anabell, ktorá stále rozmýšľa čo je to sloboda a čo je to láska...