Acı gelince mutluluklar,mutluluk gelince de acılar unutulur.
Elbet her ilişkide olduğu gibi çok şey yaşanmıştır,çok şey yapılmıştır,çok şeyden vazgeçilmiştir,katlanılmıştır.Elbet geceleri O düşünülerek uyulmuştur. Kimi zaman dünyanın en mutlu insanı olunmuştur,kimi zaman canın yanmıştır,kimi zaman mutluluğu O'nun dudaklarında, ellerinde ve yanaklarında bulmuşsundur ya da kollarında, sarıldığında ya da başını yasladığında dizine veya omzuna huzurlu hissettiğinde...
Her ilişkide olduğu gibi elbet denmiştir "biz hiç bitmeyeceğiz" diye ama elbet biter bir gün. Önemli olan bu yaşanılanların tekrar hatırlanıp canının yanması değil nitekim bu ikinize de bir şey kazandırmaz. Faydası yoktur ağlamanın, üzülmenin, sürekli O'nu hatırlatan hüzünlü şarkılar dinlemenin, O'nun arkasından sayfalarca yazılar yazılmasının, sayfaların gözyaşlarıyla ıslanmasının, O'nunla gezdiğin, vakit geçirdiğin, gülüştüğün, mutlu olduğun o yerlere gidip ağlayarak O'nu anımsamanın, O'nu unutmak için kullandığın alkolün, dumanını efkarlı efkarlı üflediğin sigaranın, HİÇBİR FAYDASI YOKTUR...
Peki hiç mi üzülünmeyecek?
Hiç mi ağlanmayacak?
Orası da ona kalmış. Elbet O da hak eder arkasından gecelerden sabahlar kadar ağlanıp sabah ıslak yastığınla uyanmayı. En önemli olansa bunca güzel anıların, mutlulukların, güzelliklerin, gülüşmelerin yanı sıra ağlamaların, içilen alkolün,üflenen dumanın, üzülmelerin, kırılmaların tek sebebi olan O insana beraber de olsanız ayrı da olsanız, her daim saygı duymanızdır. Elbet O da istememiştir sizi böyle bırakıp hayatınıza küsmenizi, ama kader...
Kaderde O'nunla olmak da varmış, O'nunla olmak,O'nunla onca şeyi yaşamak, O'na sarılmak, O'nu öpmek,O'nun elinden tutmak, O'nunla olmak, O'nun olmak, O olmak varmış kaderde...
O'nunla olmak varken, O'nunla ayrımak da varmış, O'nsuz olmak varmış...
Ve yine önemli olansa ayrılsanız da O'nu hep iyi bilmek, O'na nefret duymamak, O'nu artık sevmeseniz de O'na her şey için minnet ve saygı duymanızdır. O artık hayatınız da olmasa bile O'nu bir gün görürseniz O'na dostça yaklaşmanızdır.Çünkü bu her şeyin en kolayıdır. Unutmanızın, yeni bir hayatın, güçlü ve dik olmanın, O'nu hatırlamamanın, O'nsuz olmanın en kolay yoludur.
VE MUTLAKA HERKESİN BİR O'SU VARDIR...Musa Yalçın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik Satırlar
PoetryBazen insanların seni anladığını sanarsın Kimi zaman bu aptallara bir anlık kanarsın Yaraysan eğer bir gün elbet kanarsın Asla sormazlar sen neden yazarsın