Resimdeki Edis,
Yazlık evin yollarına giderken etrafta sarkan ağaçlar ,yabani ormanları andırıyordu.Evin önüne vardığımızda, sıralı villalar dışında başka dikkat çeken pek birşey yoktu.
Evin içi temizlenmiş beyaz eşyalar ile düzenlenmişti.
Tıpkı istedigim gibiydi, Bahçesi kocaman ve yemyeşildi.
Eşyaları yerleştirdikten sonra , hemen mutfağa geçip guruldayan karınlarımızı susturmak istedik.
"Hayal buzdolabında hiç birşey yok gidip bişeyler alır mısınn??" diye bağırdı Sena.
"Babam herşeyi tamamlamış buzdolabını unutmuş." dedim.
Arabanın anahtarını kaptım, arabaya atladıgım gibi ilk bulduğum markete gittim. Küçük bir yerdi ama işimi görürdü sanırım.
İlk işim yağ bulmaya çalışırken bir çocugun tek kalan yağı almaya çalıştığını gördüm.
"Çok ihtiyacın yoksa ben alıcam onu"dedim sinirle.
"Çok ihtiyacım varsa nolucak?" dedi.
"Bence beni kırmak istemezsin" dedim sert bi tonla.
"Evet senin gibi güzel bi kızı kırmak istemem" diyip uzattı elindeki yağı.
Sağol dememe fırsat vermeden gitti uyuz.
Eve gittiğimde yan evimizde onu ve arkadaşlarını gördüm, oda beni gördü.
İçeri girip buzdolabina mazemeleri koyarken zil çaldı ve gelen çocuktu.
"Merhaba siz ev sahipleri olmalısınız , karşılaşmamız pek güzel sayılmasada ben Edis"dedi.
"Bende Hayal buda arkadaşım Sena" dedim şaşkınlıkla.
"Memnun oldum , ben yandaki villada oturuyorum bu akşam bir kaç arkadaşımla mangal partisi yapıcaz, gelirseniz sizi aramızda görmekten memnun oluruz ,hemde kaynaşmış oluruz."
Kaynaşmak ?? Bu ne acele ben taraftarı olmasamda sena lafa atlayıp "uğrarız , memnun olduk." dedi.