Eve girip senayla ne giyicegimiz konuştuk.
Odama çıktım. Siyah beli açık tül bi mini elbise giydim ve Altına siyah topuklularımı giydim.
Saçımı açıp eyeliner ve kırmızı ruj sürdüm. Kadife şapkamı takarak kombinimi tamamladım.
Senanın "Hadii ben çıkıyorum sende arkamdan gel geç kalma" demesiyle tempomu arttırdım.Kapı Çaldı gelen Kerem di.
Siyah pantolonu ve beyaz gömlegi ile çok şıktı , Tatlı çocuk.
"Hayal seni bu şekilde dışarı çıkarmam" dedi. Anlamamıştım.
"Niyee" dedim.
"Çok güzelsin Korkuyorum" dedi.
Gülümseyerek koluna girdim ve gittim.Herkez bahçedeydi ve harika süslenmişti , renk renk balonlar , kokteyller. Gözüm edisi aramıştı.
Senaya "Edis nerde" dedim.
"Odasında" dedi.
Merdivenleri çıktım ve odasa girdim.
Girdigimde takım elbiseyle Hayallerimdeki damat gibi oturuyordu , yüzü asıktı.
Beni gördügünde ayaga kalktı ve "işte tam bir peri kızı oldun şimdi" dedi.
Odun ama çok tatlı şerro ya.
"Nerenin perisiyim ben peki."
"Hayallerimin."diye cevap verdi
Bass dan dolayımı güm güm lüyordum yoksa bu kalbimin sesimiydi.
Kerem odaya daldı ve "Hayal ve Edis hadi aşşagıya pasta geliyor dedi.İndigimizde pasta gidiyordu Sena ve Selim el eleydi Çok tatlılar ya.
Pastadan sonra slow şarkılar çalındı , Senayla Selimin dans ettigini gören Kerem "dans edelim mi?"dedi.
İstemesemde "evet" dedim.
Edis tek başına otururken bizim yanımıza gelip patnerini alıyorum dedi ve belimden tutup kenine çekti.kim bu bası gine açtı diyesim vardı.
"Çok imkansızsın" dedi.
Bir şey söylememe fırsat vermeden eliyle susturdu beni.En son hatırladığım şey buydu..