Mangal Olayı

86 4 2
                                    

Soldaki Sena
Zorda olsa Sena'yı biraz daha geç gitmeye ikna etmiştim. Sena süslenirken "sende bişeyler giyin pijamayla gidecek degilsin ya" dedi. Aslında planım o yöndeydi. Zorlada olsa siyah dar pantolonumla siyah bi bluz giyip saçlarımla tamamladım. Senanın "hadi gideliim" lafıyla kendimi dışarıda buldum.

Edis kapıya gelip "hoşgeldin Hayal" dedi. Neden ben pikaçu ??
Senaya dönerek "ismin neydi, kusura bakma" dedi.
"Sena ismi diye ekledim."
İçeri girdigimizde iki arkadaşı ayağa kalkıp  "Hoşgeldiniz" dediler. Hoşbulmadıgım halde zoraki, "Hoşbulduk" dedim. Ellerini uzatıp "ben Kerem memnun oldum." ve "ben Selim memnun oldum" dediler. Bizde memnun oldugumuzu söyledikten sonra mangal yakma faslına geçildi.

Senanın Selime salata yazmada yardım etmesiyle, Kereminde mangalla uğraşmasıyla Edisle tek kaldık.
Keremin "markete gidilicek hayal ha bide edis sende" dedi.
edis "bisikletle gidelim hayal hem  görmüş olursun." dedi. Bende kafamla onayladım.

Bisikletleri alıp yola çıktık yokuş aşagı olduğu için tedirgindim ama çaktırmadım.
Sessizligi bölüp edis"peri kızı ilk defamı bisiklete biniyor."dedi.
İltifat mı ediyo, öldürüyomu anlamadım.
"Sen ilk bindiginde iki teker mi kullandın??" dedim.
"O zaman hızlı peri kızı" dedi.
Hız yaparken ona bakıp laf söyliycem derken yere yuvarlandım ve bilegimin burkulduğunu gördüm.
Fren yapıp yanıma telaşlı şekilde koşan edis beni kollarına aldı. Yol boyu"affet beni, acıyormu?" diyerek beni şaşırttı.

Eve geldigimizde beni koltuga bırakarak , koşup pansuman mazemelerini aldı. Pansuman yaparken "ben düşünemedim dağlık alana alışmak lazım özür dilerim peri kızı."dedi.
Peri kızı demesi hoşuma gitsede canım yanıyor sinirleniyordum.
Sena "Hayal iyimisin???" diye bagırdı.
"Bu uyuz benim canımı acıttı."dedim.
Edis söze atlayarak ,"kalbini acıtmaktansa peri kızı" dedi.

HAYALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin