Soru

63 3 1
                                    

Hayal'den
Artık yaz bitmiş yerini sonbahara bırakıyordu. Annemle ve babamla konuşmuş üniversitenin ordan bir ev almayı planlıyordum. Babam evi seçmişti ve bakmaya gittik. Bundan haberi olan edis oraya yakın bir evi tutucak böylece hep beraber olucaktık.

Eve gidip baktık ve beğendim o evi aldık.  İçi dayalı döşeli oldugu için çok zorlanıyorum.  Üniversiteye yakın olduğu için selim sena ve kerem buralarda oturuyorlardı.  Sena ailesiyle yaşamayıp selimle ayrı bir eve çıkmayı planlıyorlardı. 

Ediste benim 2 villa ötemdeki evi tutmuş, herzaman yanımda olduğu gibi. 

Yeni evini dizmeye yardıma edisin evine gitmiştim. Yazlıktaki çekildigimiz fotograflardan birini çerçeve yapmıştım."şimdi geliyorum "diyip Eve gidip onu almıştım. Kapıyı açık gördügümde içeri gülerek girdim.  Önümde edisle öpüşen bir kız gördüm.  Çevçeveyi elimden düşürmüştüm, koşarak eve gittim. Gardolabıma dizmedigim birkaç kiyafet olan bavulu alıp kapıyı kapattım arabaya yöneldim. Gözümdem akan yaşlara engel olamıyordum. Binip uzaklaşırken arkadan koşan edisi gördüm. Artık ömür boyu koşsa bu iş olmaz.

Telefonuma yönelip senayı aradım
-evde misin
-evet de sesin çok kötü geliyor
-geliyorum anlatırım.
Kapattım.

Edis'den:
Hayal evden uzaklaşırken gelen kız eski sevgilim yoncaydı 'yeni evin hayırlı olsun' dedi kapıyı açıp. Hayalin onu görmesini istemezdim. 'teşekkür ederim ama biraz işlerim var' diyip başımdam atmaya çalıştım. Üstüme doğru geldi ve zorla beni öpmeye başladı. Kendimi çekmeye fırsatım olmadan cam kırıkları sesi duydum Korktuğum başıma gelmişti. Kıza dönüp'bunun bedelini ödeyeceksin' dedim ve çerçeveye yöneldim.  Hayal ile resmimiz vardı. Kapıdan çıktıktan sonra hayalin arabaya bildiğini gördüm. Peşine koştum ama durmadı eve dönüp kızı evden çıkardım. Sinirden evde ne varsa parçalamıştım.  Elimdeki bardağı kırmış elimi kan içinde bırakmıştım.  Onu kazanmalıydım, telefonlarımı açmıyordu. Keremi arayıp buraya gelmesini istedim.

Kerem'den:

Acele bir şekilde edislere girdim,  ev birbirine katılmış, seslenmelerime cevap yoktu. Koltugun kenarında kan gördüm, ve ilerledim yerde yüzüstü yatan edisti. Nefesini kontrol edip derin bi iç çektim. Ambulansı arayıp bilgi verdim. O sırada kanıyan kolunu bir bez ile sardım. Hayal yapma diye sayıklıyordu.

Ambulans geldiginde hemen el yapıp almalarını sağladım. Hastaneye vardığımızda 0rh- kan lazım oldugunu söylediler. Çok telaşlıydım.
Senayı arayıp durumu anlattım.

Hayal'den:
Senayı arayan kerem edisi hastaneye yatırdıgını kan kaybının oldugunu söylemişti.  Beynime ka  gitmiyordu. İki duyguyu birden yaşıyordum. Selim ve senayla beraber hastaneye varmıştık. Hastane öninde edisi öpen kız duruyordu.  Bana yaklaşıp 'onu ben öptüm onun bir suçu yok'dedi.  Ona' bunu yanına bırakmıycam' dedim ve Koşarak edisin oldugu acil kapısında keremi gördüm.
-O nerde ne lazım söyle kereem
-acilde içeri giremiyoruz ellerinde kan yokmuş 0rh- kan lazım çok zor bulunuyormuş.
-benim kan grubum benden alsınlar kerem söyle benden ne kadar lazımsa alsınlar. Kan verme odasına gidip ihtiyaç kadar kan verdim. Ona takılacaktı.

Sonunda odaya geçirmişlerdi kolu sarılıydı. Yüzü gözü ter içindeydi aglamaktan cigerlerim sökülmüştü.



Bu bölüm için baya uğraştım umarım beğenirsiniz.

HAYALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin