Bütün gün evde boş boş oturasım vardı.
Kimseye güvenmek içten gelmiyordu ,
Sena da Selimlerde kalınca kafamı dinliyordum.Kapı çaldı ve açtığımda gelen Kerem'di.
"Naber sevgilim" dedi ve gülerek içeri geçti.
"Kahve istermisin"
"Olurr , Sena ve Selim birazdan damlarlar plaja gidicez Burcu ve Edis'de gelicek."
"Tamam ben gidiyim hazırlanıyım bari"Siyah altları dantelimsi bikinimi giydim, üstüne şort ve yarım bluz giydim.
Aşşagı indigimde Senayla Selim gelmiş benim inmemi bekliyorlardı.
Kapı çaldı ve Selim kapıyı açtı. Gelem edis'di. Keremin göz kırpmasıyla kimsenin henüz ögrenmediği şeyi başlatıcaktık.Tam gidiyoruz derken Burcuda içeriye geldi ve kadro fullendi.
Kerem yanıma gelip elimi tuttu. İlk görenler Sena ve Selim oldu ,Bagırıp çok mutlu olduklarını söyledi.
Burcu gördügünde şok'a girdi, Tepki veremedi.
Ve son olarak Edis te görmüştü.Gine kalbim bi ukala için hızlı atıyordu.
Yanımıza sessiz gelen edis ,Kereme yumruk attı yere düşen kerem toparlanıp Edise yumruk attı.
Selim araya girerek kavgayı bi nebze engelledi.
Ben hiç bi tepki veremedim çünkü beklemiyordum. Burcu koşup keremin yanına gelirken edis evine döndü.
Herkes sakinleştikten sonra benim keyfim kaçsada gidildi.Tek başıma deniz kıyısında oturdum. Yanıma kimse gelsin istemiyordum.
Canı acımışmıdır acaba. En azından benim kadar yanmamıştır diye düşünürken. Kerem gelip oturdu yanıma "Burcu bana beni sevdigini zannediyordum dedi ve bende ona beni düşünmüyorsun zannediyordum dedi" diye cevap verdi.
"Sana karşı ilgisini yeni yeni anlıycak"dedim.
Ve sessizlik oldu.Eve dönmek için arabaya bindim , Yokuş yukarı olan eve doğru yol aldık. Biz giderken Edisin yürüyüş yapmak için çıktıgını gördük. Kulaklıkları takılıydı ve sinirli gözüküyordu. Selim ve Kerem her mutsuz oldugunda yürüyüşe çıktıgını söylediler.
Eve vardıgımızda çocukları ugurlayıp içeri geçtik.
Çantaları kapının kenarına bıraktıgım gibi sena odasındaki ben odamdaki duşlara girdik.Duştan çıkıp inekli pijamalarımı giydim ve balkonumda kitap okudum.
Aklımda Edis vardı , perdeleri hala kapalıydı.