İntikam

49 3 0
                                    

Onları öyle gördükten ne kadarda gözlerim dolsa sonra intikam çanlarını duyabiliyordum.
Markete ugramadan yokuşu hızlı adımlarla çıkarak eve girdim.

Senaların "Hayal noldu, cevap versene" sözlerini es geçip çantamı ve şapkamı alıp sahil kenarına gittim.
Kumların üstüne oturup güneşin batmasını izlerken yanıma yaklaşan biri oldu , Keremdi.

Yanıme oturup" Dertli gözüyorsun."dedi.
"Dertli degilde bezmiş diyelim."
"Ben senden daha çok bezdim emin ol."
"Anlatmak ister misin? Güzel sır tutarım."
"Hayal ben çok sevdim edisin kullandığı , edise aşık olan Burcuyu ben çok sevdim."

Beklemiyordum, zaten hiç bir zaman hayat bekledigin gibi olmazdı.

Kerem "senin neyin var sıra sende Hayal."
"Ben bunu söylemek ne kadar doğru bilmiyorum ama Edis'le Burcuyu öpüşürken gördüm"
"Biliyordum senin edise olan ilgini."
"Senle bir anlaşma yapabiliriz bence onlardan intikam alabiliriz. Sen benim sevgilim gibi davran bende burcuyu sana doğru çekiyim. Hem intikamı almış oluruz."
"Anlaştık o zaman çakma sevgilim."
Dedi ve kıkırdadık.

Kerem beni eve bırakırken elimi tuttu ve bunu artık başlatmıştık. Evin önüne geldikten sonra vedalaştık. Aynı şekilde Sena ve Selimede bu oyunu çaktırmıycaktık.

Senanın evde olmadıgını görünce telefona yönelip senayı aradım , Açmadı. Yirmi dakika sonra "Hayal ben selimlerde misafir olarak kalıcam kuzum beni bekleme öptümm" yazmıştı.

Yanlız kalmayı fırsat bilip kırmızı temalı odama çıkıp kitabi elime almıştım.
Telefomun titremesiyle telefonuma yöneldim. Edis"uyudunmu??" yazmıştı.

Bu hakkı nerden alıyor acaba ? Sevimsiz ukala.

Geri cevap vermedim ve kitabıma geri döndüm.

Kapının çalmasıyla tekrar rahatsız edildim. Merdivenlerden inerken küçük parmagımıda vurdum. Şimdi oldukça sinirliyim.

Kapıyı açtıgımda edis vardı.
"Seni özledim" dedi bay ukala.
"Ben özlemedim şimdi evine dön yarın bakalım özliycekmiyim?" dedim.
"Niye böyle soguksun"
"Sen niye geldin ,İşine bak "
"Benim senden başka işim yok"
Yalan söylemenin bile bi adabı var.
"Edis benim sevgilim var."
"Ne ? Kim ya o ? Ne zamandır?"diye bagırıyordu.
"Bunların cevabı seni ilgilendirmiyor iyi geceler."
Suratına kapamıştım. Acı çekmesini istiyordum.

Ve yapıcaktım.

HAYALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin