stres

45 3 0
                                    

Butun gece uyumamıştım. Kitap ve müzikle sabahı getirmiştim. Pembe yorganıma sarıldım bir üşüyor bir terliyordum. Sena odamın kapısını açıp içeri girdiginde günaydın demek için ayağa kalkmıştım ,kalktıgım gibi yere yığıldım "Hayall ? Hayaal? Yardım ediin" diye bağırmasını duyar gibiydim.

Birinin koşarak geldigini bulanık şekilde görüyordum. Beni kollarına aldı.

Gözlerimi açtıgımda akşam olmuştu.  Sena ,Selim ve Kerem başımda uyanmamı bekliyordu.
"Nasılsın kuzum??"dedi Sena.
"İyiyim."dedim , Ve doktor içeri girdi.
"Verdigimiz ilaçlar agır ilaçlar o yüzden bu gece burada kalıcaksınız. yanınızda refakat'ci arkadaş odama gelsin bilgi vermem gerek. Geçmiş olsun."Dedi ve çıktı.

Az bi süre sonra uykuya dalmıştım.

Edis'den.
Senanın çığlığıyla koşup merdivenleri çıkmıştım. Pijamalarıyla Yerde yatan Hayali gördükten sonra endişeli bir şekilde yanına gittim. Onu kucaklayarak merdivenleri indim. Ona birşey olacak diye ödüm kopuyordu. Arabaya bindirip sürdügümde bir gözüm hep onun üzerindeydi. Kestirme yolları seçip en yakın hastaneye varmıştık.
Kendi kapımı kapatıp arkada yatan Hayali tekrar kucağıma aldım.
Önce oturan sena beni takip etti. Acilde ilk önlemler alındıktan sonra odaya çıktık. Yattıgın saçlarını önünden alıp onu izledim. Ah be hatun beni çok korkuttun.

İlk serum ağır olduğundan uyku yapmıştı. Akşam olmuştu senayı yanına bırakıp üstüne birşeyler almak döndüm. Arabaya binip hızla ilerledim. Eve geldigimde merdivenleri çıkıp odasına girdim. Dolabını açıp bluzlerinden birini aldım ve kokusunu içime çektim. Kimsede hissetmedigim duyguları onda hissediyordum.
Bağımlılık yapıyordu bende. Kıyafetleri yanıma alıp arabaya bindim. Kısa yolu tercih edip kısa sürede hastaneye vardım. 2 kata  çıkıp senanın doktorun odasına yöneldigini gördüm. Durdurup"niye gidiyorsun"dedim.
"Refakatci için"dedi.
"Ben kalıcağım yanında sen eve dön"dedim. Ve başıyla onayladı.
Doktorla konuştuktan sonra strese bağlı birşey oldugunu öğrendim. Bihada buna izin vermiyecektim.

HAYALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin