Edis'den;
Çorba yapıp gittiğimde koltukta uyudugunu gördüm tepsiyi masaya bırarak "hayall" dedim sessizce.
"Hıı" diye karşılık verdi ve gözlerini açtı. "İlaçlar beni mahvetti yaa"dedi.
"Sana ananemin özel tarifi çorbadan yaptım."
"Çok teşekkür ederim herşey için."
Teşekkür etmesende kopamıyorum ki senden Dedim içten içe.
"Ne demek Peri kızı." bayadır demiyordum. Utanmıştı haliyle yanakları kıpkırmızı oldu.
Saat ilerlemiş , akşama yaklaşmıştık.
"Akşam için bi planım var. Ben bizim eve gidip gelicem sen dinlen." dedim ve yüzüyle onayladı. Onun için herşeyi yapabilirdim , ona zarar vericek herşeyden koruyabilirdim onu.Düşüncelerimden arınıp, eve yöneldim, içeri girdigimde tv ünitesindeki cd leri aldım. İçeri gidip onun için önceden beğendigim peri kızı şeklindeki kolyeyi aldım. Kutusuyla cebime koydum. Hayallere doğru yöneldim. Kapıyı açtığımda hayal"oo film gecesi diyorsun."
Cd leri ona bırakıp "evet,sen seç."dedim.
Hepsi aşk filmiydi bana bitanesini kaldırıp gösterdi. Bu 'Aynı yıldızın Altında' filmiydi. Bizimki gibi.
Mutfağa yönelip mısır patlattım.
İçerde çalan telefonu duymazlıktan geldim, mesajdır diye.Hayal'den;
Telefonuna gelen ısrarlı mesajdan sonra mutfakta işi var diye bakmak istedim. Baktıgımda "kanka senayla kavğa ettik morelim çok bozuk sana geliyorum." yazıyordu. Edise telefonu götürüp aramasını söyledim. Oda selimi arayıp Keremlerde kalmasını söyledi. Agzını yedigimin.Senayı arayıp , "Ne oldu canım niye tartıştınız?"
"Uzun mesele ben bugun annemlerde kalıcam yarın gelirim. Dedi ve kapattık.İçeri gelen edis mısır patlatmış, ışıkları kapattı ve yanıma oturdu.
Filmi başlattık. Ona söylemesemde ismi bize benzedigi için seçmiştim. Bence çok normal bi kızım.
Mısırı üstüme alıp birlikte yedik.
Bazen bana bakışını yakalıyorum. Ona bakamam çünkü anlamaması lazım. Gerçi hastanede aynı yatakta yattık.Filmin sonlarına doğru , cebinden birşey çıkarmaya çalıştı. Bi kutuydu ,
Açtıgında 'peri kızı' kolyesi vardı. Çok güzeldi. "Bu senin Peri Kızı." dedi.
Bende "ne gerek vardı yaa , bu çok güzel" dedim. Takmak istedigini görünce arkamı dönüp , saçımı toplamıştım. Taktığında utandım ve filme geri döndüm ,elim hep kolyedeydi.Filmin son dakikaları gözümden yaşlar süzülmüştü. Edis bana dönüp yaşları sildi. Gine nefesini hissediyordum. Kalbimin bass ları devreye girip halay çekiyorlardı, Ve dudağını , dudağımda hissettim.
Engel olamadım hislerime.Dudaklarını çekip 'ben seni seviyorum' dedi.
Arkadaşlar bölümler hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum.