Edis'den;
Gece rüyamda kötü gördügüm Hayali merak ediyordum. Üstümü giyinip hemen Hayalin evine yöneldim, kapıyı çaldıgımda kapıyı Sena açtı. "Günaydın,Hayali merak ettim."dedim. Saçmada olsa. Odasına girip yattıgını görünce rahatladım. Yatagının önünde diz çöktüm. Kaba olmuş olmam gerekki uyandı."Haydaaa, bari uyurken yanımda olmasaydın"
"Rüyamda seni gördüm dayanamadım ,kalk duş al, hazırlan kahvaltıya gidicez,Senayada ben söylerim."
Aşağı inip senaya "kahvaltıya gidiyoruz hadi hazırlan."dedim.
Selimi arayıp durumu söyledim.
Tabikide kızların hazırlanmasından daha çabuk geldi.
30dk sonra kızlar aşagı inip 'hazırız' dediler. "Çok şükür bu günleride gördük."
Hayal çok güzel görünüyordu.
Arabaya ilerleyip kapıları açtık. Sena dönüp "nereye gidiyoruz enişte bey?"dedi. Sevinmiştim, dönüp hayale baktıgımda utandıgını fark ettim.
"Sahilde bi restorant var oraya gidelim baldız." dedim sırıtarak.Şarkı açıp yolculugumuza devam ettik.
Kimse uyanamamış olsaki konuşmuyorlardı.İndiğimizde , beyazlarla kaplı mavi sandalyeleri pembe çicekleri olan restorantın içine girdik. Huzur vericiydi.
Masaya oturarak siparişi verdik. Kahvaltılar geldikten sonra selim 'Afiyet Olsun' dedi. Ve yedik.
Hayal karnını tutup "biraz daha yersem patlıyacağım." dedi ve hepimiz güldük. Hesabı ödedikten sonra kumsala inmek istedim. Hayal ayakkabım kum olur istemem dedi, onu sırtıma alarak gezdirdim , selim özenmiş olmalı ki oda aldı, gezdikten sonra hayali taşa bıraktım ve üstümü silkeledim.
Arabayı çalıştırıp," eve mi dönelim yoksa başka birşey yapalım mı?"dedim.
Sena "bence sinemaya gidebiliriz" dedi.
"aa evet" dedi selim.
Hayale dönüp "sence "dedim ve eliyle begendigini gösterdi.
Sinemaya sürdüm, kapıdan içeri girdik ve "hangi filmi izleyelim" dedi hayal.
Sena"delibala girelim bence"Kasaya gittigimizde 4 kişi Delibal dedik. Heryerin sevgili koltugu oldugunu söyleyip yerleri seçmemizi istedi. Arka taraftan seçtik. Mısırları alıp filmin başlamasını bekledik.