Sesimi duyan yok mu ?

65 7 4
                                    

Elini belime koydu. Bağırmaya çalışıyordum. Ama kimse sesimi duymuyordu...
Sabah ışıkları klübenin küçük penceresinden içeri vuruyordu. Dün gece ne olmuştu hatirlamiyordum. Sadece bileklerimde yaralar vardı. Kollarım morarmıştı. Dışarıda kimse yoktu sanırım hiç ses gelmiyordu. Elime sivri bişey battı, arkami döndüm sandalyenin arkasında bir çivi vardı. Ellerimde ki ipleri koparmak için ipi sivri civiye sürttüm ip aşınmıştı. Ellerimi açtım ve ip koptu hemen ayaklarımı çözdüm. Kapıyı açık unutmuşlardı dışarıyı gözledim kimse yoktu. Koşmaya başladım aşağıda bir yol vardı ve nadir araba geçiyordu. Kostum koştum ve bir arabayı durdurdum yaşlı beyaz sakallı bir amca vardı. Amcaya beni hemen şehire götürmesi gerektiğini beni burda esir aldıklarını söyledim. Hemen arka tarafa oturdum. Amcadan telefonunu istedim ve annemi aradım. Annem telefonu açtı. Sesini duyunca ağlamaya başladım anne bir amca beni şehire bırakıcak lütfen beni al çook korkuyorum dedim. Annem hemen telefonu kapattı ve şehire geldi. Amca da beni şehire bıraktı. Annemi gördüğüm de ağlamaya başladım. Anne çok korktum dedim. Annem amcaya teşekkür etti ve arabaya bindik. Hemen polise gittik. Hemen ifademi aldılar. Onlara denizin kaybolduğundan yaklaşık 12 günden beri görmediğimden bahsettim. Hastanede bulduğum nottan ve Üvey kız kardeşinin bahsettiği o gizemli çocuktan bahsettim. Araştırmaya başlayacaklarını bu sorun çözülene kadar evimizin etrafına koruma için Polis göndereceklerini söylediler. İçim biraz rahatlamıştı telefonumu bulamıyordum beni kaçıranlar almış olacaktı. Annemle bana telefon almaya gittik. İlk işim denizi aramak oldu. Telefon biraz çaldı. Daha sonra telefonu biri açtı..

BUDALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin