Soyunma odasına gittim ve nike siyah taytımı ve nike yarım sporcu atletimi giydim. İlk önce plates yapıcaktım daha sonra bir sonra ki ay olacak büyük turnuva için voleybol çalışacaktım. Sporu seven biriydim. Zaten fazla hiperaktiftim. Plates yapmak için salona geçtim. Yazlıkta tanıştığım arkadaşım oradaydı. Bana kumsal diye seslendi. Döndüm Aa hande naber dedim. Birkaç dakika konuştuk sonra beraber plates dersine geçtik. Hande sakin biriydi.Onu yaklaşık 5 senedir tanıyodum. Antalyada her yaz beraberdik. Beraber plates yaptık ve o tenis oynamaya bende voleybol oynamak için voleybol sahasına geçtim. Burası büyük bir spor tesisiydi annemin yakın bir arkadaşının oğlu buranın sahibiydi. Sahaya geldiğimde bir grup voleybol oynuyorlardi. Küçük maçları bitmek üzereydi. 2. Part olarak bir takım ayarladik ve oynamaya başladık. Gruplar kız erkek karışıktı.
Yine miii senn ?!?
Bu sabah masama izinsiz oturan budala karşı takımdaydı. Şansın bu kadarı. Yanıma yaklaştı. Gülümsedi ve iyi şanslar küçük hanım dedi. Yalan yok çok yakışıklı ve karizmatik biriydi. Etrafında ki kızların gözleri hep onun üstündeydi. Ama bu öküz ve yılışık tavırları hoşuma gitmiyodu. Maçın başladı. İlk Set farkımızı gösterdik. Doğrusu iyiydiler. Bizi zorluyorlardı. Ve o budala gerçekten iyi oynuyodu. İkinci Seti Onlar aldı geriye bir Set kalmıştı. O budalaya yenilmek istemiyordum. Elimden gelen tüm gayreti gösterdim ve seti biz aldık. Budala yanıma yaklaştı ve iyidiniz küçük hanim tebrik ederim dedi. Bende teşekkür ettim. Bu sabah yaptığı o öküzlük için özür diledi ve Benim adım Deniz dedi elini uzattı bende elimi uzatarak bende kumsal memnun oldum deniz Bey dedim. Gülümsedi bende küçük hanim dedi. Gülüşü ilgi çekiciydi. Fit bir vücudu vardı. Bana bir kafede birseyler içmek için teklifte bulundu bende kırmadım ve çıkışta arabasıyla lüks bir cafeye gittik. Tanışmak konusunda hevesliydi. Etrafımızda ki herkes ona bakıyordu. Oda sadece gözlerime. Biraz muhabbet ettik kaç yaşında olduğunu sordum 17 dedi bende 17 yaşındaydım peki hangi okulda okuyorsun diye sordum buraya daha geçen hafta taşınmışlardi. Bir okula kayıt olduğunu ama daha baslamadigini söyledi. Zaman onun yanında çook kısa geçmişti. Saat 18:00 olmuştu havada kararmaya başlamıştı. Artık kalkayım dedim. Oda dur daha numaranı almadım dedi. Güldüm, bu kadar çabuk mu ? dedim. Sırıttı,bu şans elden kaçmaz dedi ona numaramın yazılı olduğu bir kağıt uzattım. Sana mesaj atıcam dedi. Sonra kafeden ayrıldım. Harun abi kafenin önünden aldı beni, eve gittik yanıma birkaç eşya aldım ve arabaya indim 4 gün berrak teyzelerde kalıcaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUDALA
RandomSenin budalan kim ? Kumsal & Deniz 'Herkes hayatına biri girsin ve tüm hikayemi baştan yazsın ister...Benim hikayem sensin.'