'Gizemli çocuk'

54 7 2
                                    

Not'ta ;
Deniz'in üvey kardeşini bul, ve sana söyleyecegimiz yere getir yazıyordu..

Denizin ailesini bulmam lazımdı..
Denizle yemeğe gittiğimiz gün onlara gitmiştik. Yolu biliyordum. Bir taksiye atladım, denizlere gittim. Kapıyı denizin annesi açtı.

Merhaba dedim.
Merhaba dedi.
Sizinle önemli bir konu hakkında acilen konuşmam lazım, dedim.
Buyrun dedi ve beni içeri aldı, beraber salona geçtik.
Oğlunuz Deniz'in kız arkadaşıyım..
Günlerdir Deniz'e ulaşamıyorum sizin haberiniz var ? Dedim.
Deniz benim üvey oğlum..
Babasına bir arkadaşında kalacağını söylemişti peki Size bir işim yada telefon numarasi verdi mi ??
Deniz bana bu arkadaşımda kalıcam demişti ve bu numarayı verdi dedi. Masanın üstünde ki kağıdı elime uzattı.

Bakın hanımefendi;
Şimdi Size anlatacaklarımı lütfen kimseye anlatmayın, Deniz okulun arkasında ki cafenin arka sokağında bir kişi tarafından bıçaklı saldırıya uğramış dedim.
Lütfen sakin olun. Onu bulmamız lazım dedim. Ama bu sırrın sadece ikimizin arasında kalması şartıyla. Bu benim numaram dedim ve eline bir kağıt uzattım. Şimdi iyi düşünün, kızınızın sorunu olduğu bir grup yada biri var mı ?

Neden, niye sordun bunu ?

Bana hastane odasında bırakılan notta denizin Üvey kardeşini getir denizi götür yazıyor, denizin üvey kardeşi suan nerde ?

Suan odasında..

Lütfen buraya gelsin bu çok önemli bir mesele.

Denizin Üvey kardeşi yanımıza geldi..Bizden 1 2 yaş küçüktü.
Merhaba. Ben kumsal, üvey abin denizin kız arkadaşı, abine günlerdir ulaşamıyorum ve senin bu konuda adın geçiyor.. Seni takip eden, sevmeyen, bir düşmanın var ?
Evet var dedi.. Bende kim dedim.
Oda benim eski sınıf arkadaşımın abisi....


BUDALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin