Multide Oğuz...400 olmuşuz :)) O zamn iyi okumalar..
Arkamda ki el beni kendine çekti ve ağzımı kapadı. Koklattıkları pamuk gittikçe bedenimi uyuşturuyordu. En son aklıma bir telefon konuşması geliyor.
Paketledik abi.
Şimdi karanlık bir yerdeydim. İçeride kahkaha sesleri yankılandı. Biri beni sarstı ve kendime gelmemi sağladı. Tanıdık bir sesti bu. Ellerim ve kollarım yatagin demirlerine bağlanmış, ağzım bantlanmıştı. Tanıdık sima Loş bir ışık altında karanlık odaya yavaşça girdi. Oldukça emin adımlar atıyordu. Yanıma yaklaştı. Yatağın kenarına yanıma oturdu. Ellerini saçlarıma götürdü.Ne kadar tepinsemde saçlarıma dokunmaya devam etti ve ekledi.
" Merhaba Kumsalcık.. Tatlı baban nerde ? Aaa yoksa sizi terk mi etti ? Yok Yok kaçtı bence. Nereye kaçtı sence ?.
Duraksadi ve saçlarıma iyice asıldı canım iyice acıyordu.
Ve ekledi;
"SENİN O ŞEREFSİZ BABAN BENİM BABAMI ÖLDÜRDÜ VE KAÇTI !!!!!!!!"
Her cümlesinde saçıma daha çok asıldı.
"BAK BABAMDAN BANA HİÇBİR İZ KALMADI AMA BEN SENDE BÜYÜK BİR İZ BIRAKICAM!!."
Sinsi gülümsemesi beni daha çok korkutuyordu. Bağırmayı bıraktı ve sesini iyice kısarak kulağıma fısıldadı.
Elleri kollarıma değerken "Mesela şimdi seninle biraz eğlenelim."
Elleri gittikçe hızlanıyordu. Gözlerimde ki yaşları silerken ukalaca, "Ahh kumsal ağlama ben zamanında o piç babanın öldürdüğü babam için çok ağladım. Ama şimdi ağlamıyorum. Bir can gider bir can gelir. Babam katilinin kızından bir çocuğum olmasını ne kadar ister bilmiyorum ama ben çok isterim" dedi ve çenemi kavradı, bir diğer eliyle bantı hızlıca çekti. O acıyla inledim. Ellerini dudaklarıma sürerken " Acaba kızımızın adı ne olacak veya oğlumuzun."
Ağzımı açamıyordum. Konuşamıyor adeta nefes alamıyordum. Sürekli kısılan nefesimle bırak beni diye tısladım...
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Seninle benim küçük bir bebeğimiz.
Ne diyordu bu adam! !
Durmadan yaklaşıyor ve sürekli temas kuruyordu. Benim babam böyle birşey yapmazdı, yapamazdı.
Yoksa bu yüzden mi kaçmıştı, bu yüzden mi terk etmişti bizi ?
Korkuyordum bana sürekli bebeğimiz demesinden tiksiniyordum. Nerdesin Deniz ! Kurtar beni bu tiksindirici adamdan.
Belki bugün benim ölüm günüm olacaktı. Oğuz denilen pislik sürekli yaklaşıyor ve beni iyice korkutuyordu Benim bir tek hayalim vardı Babamın bir gün geri dönmesi ama öğrendiklerim beni kahrediyordu bileğimi kavradı ve Dudaklarını dudaklarıma değdirdi. Ne kadar tepinsemde durmadı. Elleriyle saçlarımı tuttu. dudakları iyice sertleşiyor canımı acıtmaya başlıyordu. Yapma diye bağırdım dolar Gözlerim kendine hakim olamadı ve bir yaş akıttım. Ellerimi çözmeden kapıyı kapattı ve kitledi ellerimi ve ayaklarımı çözdü ve belime ellerini doladı.Uyandığımda yanımda yatıyordu. yarı çıplak bir vaziyette. Bir şokla çığlık patlattım. Gözlerini açtı ve şaşkın bir şekilde baktı. Bana dokundun mu ? Diye tısladım kısık sesimle. Sadece biraz eğlendik güzelim dedi. Ayağa kalktım yalnız iç çamaşirlarim vardı. Hemen pantolonumu ve kazağımı giydim.
Beni izliyordu.
Ne istiyorsun benden dedim.
Babanın babamdan istediğini !! Babam babandan ne istemiş ? Bagırmıstım kafamı ellerinin arasına aldım. "Annemi!!!" Dedi, ayağa kalktı ve yaklaştı. Çok yakındık tekrarladı. Annemi !!
Saçlarıma asıldı ve beni yere fırlattı. Nefes alamıyordum. Saçlarımı duzelttim ve akan yaşımı sildim. Daha sonra ekledi ; Senin o piç babanın başından beri gözü annemde ydi. !!
Bugün aynı sana yaptıgım gibi babanda annemi kaçırmış ve bir iz bırakmıştı !! Biliyor musun Kumsal ? Şu an o çocuk dört yaşında. Ağlayarak cevap verdim , bağırıyordum. Bu benim suçum değil nolur bırak beni kafasını hayır anlamında iki yana salladı .
Deniz piçine üvey bir çocuk bırakmadan gitmek istemiyorum dedi Oğuz
Doğru konuş sevgilimle ilgili diye bağırdım .
Ah tatlım senin sevgilin benim hatırlamiyor musun ?
Üç sene öncesi beni nasıl sevdiğini seni sevdim senelerce ben peki sen benimle 4 ay çıktın ve hiçbir şey demeden terk ettin. Terk edilmek nasılmış ?
Deniz seni o yemekte, o masada ne güzel terk etti dimi kumsal ?Artık içinde ona karşı olan tüm duyguları siliyorsun. Seninle yeni bir eve çıkıcaz. Hemen haftaya kısa bir nikah kıyıcaz. Artık benimsin kumsal.
Ne diyordu bu adam?
Ben seninle gelmeyecegim dedim sesimi yükselttim ve tısladım.
Seni burda dağın başında kör bir ormanda kurda kuşa bırakabilirim. Ama yine biraz acıdım sana.
Bugün gece saat 3:00 da arabaya bindik oğuz yanımda önde iki adam oturuyordu.
Oğuz kısa bir süre baygın kalacaksın güzelim dedi.
Hayır !! Deneme izin vermeden elimde ki pamuğu burnuma bastırdı.Umarım bu bölümü severek okumuşsunuzdur, yeni bölüm için önerilerilerinizi bekliyorum. 500 okuyucu olana kadar görüşürüz :)) Hepinizi seviyorum !! :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUDALA
RandomSenin budalan kim ? Kumsal & Deniz 'Herkes hayatına biri girsin ve tüm hikayemi baştan yazsın ister...Benim hikayem sensin.'