'Bay Köprücük Kemiği'

57 6 1
                                    

Multide Deniz yorumlarınızı bekliyorum.
"Uzun bir bölüm olucak kemerleri bağlayın, sıkı tutunun." :)) -Deliyazar

Annem ayağıda valizini hazırlıyordu. Denizde bana kendi valizimi toplamak konusunda yardım ediyordu. Tabi yardım ediyor denilebilirse. Arkamda duruyor ve kollarını belime dolamış vaziyette saçlarımı kokluyordu, hiç birşey istemezdim aslında sadece böyle ömrümün sonuna kadar yaşayabilirdim. Sadece yanımda olsun istiyodum sadece..
Annemin alt kattan seslenişiyle romantizim dolu dakikaların sonu gelmiş bulunmaktaydık.

Sizi bekliyorum gençler, diye seslendi.
Bitmek üzere geliyoruz anne dedim.
Deniz tişörtle uludağa gidiceksin dimi kumsal dedi sırıtarak üstüme baktım ve güldüm.
Ozaman sizi dışarıya alalım ben bir üstümü degistiriyim dedim.
Bende kalsam dedi ve sırıttı,
Ve ekledi vallahi arkami dönerim.
Hadi Deniz hadi aşkım hadi canım seni dışarıya alalım dedim ve kapıyı kapattım, altıma kot bir pantolon üstüme balıkçı Yaka siyah kalın bir kazak giydim, üstüme montumu attım ve kapıyı açtım. Hadi inelim dedim, odadan valizleri aldık ve aşağıya indik.
Annem " Nihayet kumrularda geldi, dedi" gülümsedim botlarımı giydim ve evden çıktık, uzun zamandır görmediğim sevgilimle hasret gidermek için yan yana oturduk, bizi şöförümüz harun abi götürecekti, VIP'nin arkasına bindik, deniz kolunu omuzuma attı ve annemle sohbet etmeye başladı. Anlaşmışa benziyorlardı.
Yeni yeni doğan güneşe baktım derin derin nefes aldım.
Annem "bizim Leyla dalmış gene" dedi ve gülümsedi. Deniz de bana baktı ve saçlarıma öpücük kondurdu.
Ben ilk defa güvende hissettim kendimi ilk defa birini bu kadar sevdim, içim yanında nasıl da huzurla doluyordu, bitmek bilmeyen özlemim kanatları altında ısınıyordu.
Sonsuzumdu benim, doya doya sevemediğim, geceleri hayalini kurarak uyuyakaldıgım adam.
Leylaydım evet aklım beş karış havadaydı, ama ben memnundum halimden, ben onu sevmeyi sevdim, ben ilk defa birinin gözlerine bakmaktan çekindim.
Daha ne kadar daha var dediğimde bir buçuk saatlik yolumuzun olduğunu ve azsonra mola için duracağımızı söyledi annem..
Sonra uyku ücümüzünde gözlerine vurmaya başlamıştı ilk teslim olan annemdi.
Sonra dayanamayıp bizde uyuyakaldık.
•••
Mola için bir alışveriş merkezinde durmuştuk, annem yarım saatimizin olduğunu söylemişti. Tabi rahat dururmuyum, denizin elinden tuttum ve pamuk şeker satan dükkana yaklaştım, 2 tane pamuk şeker aldık ve lunaparka gittik.
Mutluluk yanımda yanıbasımdaydı.
Tabi ki hız trenine bindik, evet biraz tırsmış olabilirim ama güzeldi kabul edelim. Mola bittiğinde arabaya döndük, canım annem ikimiz için kahve almıştı. İhtiyacım vardı bir kahve bir kitap ve müziğe ama herşeyden önce sana ihtiyacım vardı sevgilim. Sen yokken yaşayan bir ölü bu kalp...
Radyodan müzik sesleri yükseliyordu. Camdan dışarıyı seyrederken aklıma denizin bende hiç fotoğrafının olmadığı aklıma geldi. Yaramaz Budalam Omuzumda uyuyakalmıştı, kıyamadım uyandırmaya omuzumda uyurken bir fotoğrafını çektim ve ekran fotoğrafı yaptım. Geldiğimizde harun abi seslendi anneme.
Geldik Efendim.
Toparlandık ve arabadan indik, harun abi valizlerimizi bagajdan çıkardı ve Girişe kadar yardım etti. Burası büyük bir oteldi. Ve benim burda gecirebilecegim 3 günüm vardı.
Annem bizi düşünmüştü, ikimize bir oda kendine ayrı bir oda tutmuştu.
Odalarımıza geçmek için asansöre bindik. Odalar karşı karsiyaydi.
En iyisi kolidorda ki son oda olmasıydı. Asansör 8. Katta durdu ve Odalarımıza geçtik annem bir ihtiyacımız olduğu zaman hemen haberdar edin diye tembihledi.
Valizimi boşalttım ve dolaba yerleştirdim. Deniz çoktan uyumustu bile. Saat 9'du. 12 de kayak için lobide buluşucaktik bende saat 11:30'a alarm kurdum ve uykunun narin kollarına bıraktım kendimi. Asıl huzur buydu günler sonra huzurla uyuyabilecektim. Annemin özel korumaları bizim katta 2 tane giriş katta 2 tane olmak üzere 4 taneydi.
Doğrusu bu tatili hiç birşeyin bozmasını istemiyordum.
•••
Alarm çaldı. Hemen uyandım ve denizi uyandırdım. Üstüne giymesi için kalın giysiler çıkardım ve kendim içinde bir kazak ve vadi çıkardım. Kendim lavaboya geçtim ve Üstümü değiştirdim. Denizde odada üstünü değiştirdi. Saçlarımı saldım ve şapkamı taktım, tam çıkacaktık denize 1 dk dedim ve içerken şapkasını aldım. Hava soğuktu. Üşümemesi için başına taktim. Yanagımdan öptü ve odadan çıktık.
Asansöre bindik, içeride üç kişiydik, Deniz kollarını belime sarmıştı kırmızı dudaklarını dudaklarıma yaklaştirdi. Kısık bir tıslamayla içeride sadece biz yokuz, ayıp dedim.
Sevgilimizide öpemeyecek miyiz?
Dedi.
Gülümsedim.
Aşağı kata gelmiştik, deniz ellerimden tuttu ve asansörden çıktık annem bizi lobide ki koltuklarda bekliyordu etrafında ise kendini belli etmeyen korumalar vardı.
Bay köprücük kemiği elini omuzuma attı ve kayak yapmak için ekipman alıcaktık pistin hemen yanında küçük bir dükkan vardı ve içinde kayak malzemeleri satılıyordu dışarısı çok soğuktu ve bizim kar kıyafeti almamız gerekiyordu. Kıyafetleri seçtik ve 3 gün için kiraladik.
Deniz kabinden çıktığında kardan adama benziyordu.
Güldüm, anırdım demeleyim pardon.
O da şaşkın bir şekilde ne var ? dedi.
Ne olsun kardan adama benzemişsin sevgilim dedim.
Senin benden bir farkın yok sisko dedi.
Ben miydim sisko !! -.-
Trip atarcasına göz devirdim ve anneme döndüm.
Denizde bana sarıldı. Gülümsedim,tabi ki masum bir gülücük değildi, yine aşk 32 dişime vurmuştu.
Gülümsedin gördüm, nasılda kıyamaz sevgilisine ya, dedi.
Arkami döndüm ve 'Aşktandır' dedim.
Sırıttı ve uzun dalgalı saçlarıma öpücük kondurdu.
O varken içim huzur doluydu.
Kendimi ondan alamıyordum.
Bu mutluluk hiç bitmesin, sonsuz olsun dedim.
İç sesim tabi ki her boka atladığı gibi, Nah demeyide unutmadı.
O da biliyordu benim mutluluklarımın kısa süreli olduğunu, onu dinlemedim ve kayak malzemelerinin olduğu reona geçtim. Ekipmanları aldık ve piste doğru çıktık.
Ben burdan kayabilecegimi düşünüyordum ama yanımda bulunan Bay köprücüğün ürkek gözlerle piste baktığını görünce kahkaha attım sonra yanına yaklaştım ve Emin misin ? Dedim.
Neyden? dedi.
Kayabileceğinden dedim ve gülmemek için kendimi zor tuttum. Tabi ki dayanamadım ve kahkaha atmaya başladım.
Oda "Ne alakası var kızım ben annemin karnında kayıyodum bunlar bana vız gelir" dedi. Tabi önemsemezmiş gibi sırıtmayıda unutmadı.
Bende: o zaman kayalım,dedim.
İlk önce ısınalım sevgilinin hasta olmasını istemezsin dimi ? dedi.
Güldüm, üstümüzden kar kıyafetleri var ve ben şuan yanıyorum Deniz, dedim. Tabi ki o zaman sıcak bişeyler içelim dedi, bende kayalım sonra içeriz dedim. Annem kaymıştı bile yukarı tırmanırken bize baktı, yaklaşınca deniz; bence ısınmalıyız dimi Sayın Kayınvalideciğim dedi..
Annem güldü ve belli ki burda kaymaya korkan biri var dedi.
Bende göz kırptım anneme. Annem bu konuda profosyoneldi. Küçük yaşından beri kaymıştı. Denize: " Denizciğim istersen sana nasıl kayacagini gösterebilirim, dedi.
Bende ekledim, Banada kaymayı annem öğretti diyerek.
Deniz çok iyi olur dedi. Ve annem denize nasıl kayılacağını öğretirken, bende kayıyordum. Deniz öğrenmiş olacak ki seslendi hadi beraber kayalım diye, bende ne çabuk aferin dedim ve yan yana gelerek yokuştan aşağıya kaydık. Senelerdir kayak yaparım ama ilk defa bu kadar güzel bir kayış yaptım sebebi çok çok iyi bilmem değil, yanımda sevdiğim adamın olmasıydı. Annem üşümüş olacak ki bize seslendi; Deniz , Kumsal hadi sıcak bişeyler içelim dedi. Ben acıkmışa benziyordum, denize acıktım galiba sen aç misin diye sordum. Hemde nasil seni bile yiyebilirim dedi. Bende güldüm ve sıkıca sarıldım.
•••
İçeri girdik ve kar kıyafetlerini çıkardık ve Günlük kıyafetlerimizi giydik. Yemek yemeğe gelmiştik. Ama benim lavaboya gitmem gerekiyodu. İzin aldım ve masadan kalktım, kolidorun sonunda bayanlar için bir Lavabo vardı içeri girdim belli ki kimse yoktu. İşlerimi hallettim ve aynanın karşısına geçtim, arkamdan bir el omuzuma dokundu..

BUDALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin