Multide; Toprak
~Toprak Aras~
Bugün saat tam 7:50'de uyanmıştım içimde büyük bir sıkıntı vardı çünkü uyuyamıyordum. Sıcak bir duş aldım siyah pantolon ve beyaz bir gömlek alıp üzerime geçirdim aşağıya indiğimde gördüğüm manzarayla şoka girdim ulan sikeyim bu ne hal metenin ayağı berkin ağzında ne arıyor? Yani şimdi yalan yok en zararsızları yağızdı değil mi? Bakın o ne halde anlatayım eliyle Berkin poposunu avuçluyor piç!! Lan o değilde bunlar niye berkin üzerinde denemişler hep? Ahmaklar
Berk uyandığına dair sesler çıkarırken koltuğun koluna oturdum "Aaa aşkımm uyanmış ayol" dediğinde en son ki cümlemin cevabını kendim verebilirim şimdi daha iyi anlıyorum niye berkte denemişler. "Ne aşkımı lan" diye dikelen mete bir bana birde berke bakıyordu "Ulan sen nasıl konuştun?" Diye ekledi mete "Ne demek nasıl konuştum yafrım?" Dediğinde berk aslında bende merak ettim lan "Abi benim ayağım senin ağzındaydı ne ara çıkarttın?" Dediğinde kafamı salladım "Lan o değilde sen ne ara soktun ağzıma!!!!!?" Diyen berke döndüm bu konuşma ya gittikçe pisleşiyor ya da ben fesatım arkadaşlar!! "Ulan gece uyutmadın sus dedim susmadın bak ayağımı sokarım ağzına dedim sok dedin soktum ya amk!!" Dedo mete yazık berk daha poposundaki elden haberi yoktu tabi derken yağız uyandı gözleri berkin poposuyla buluşunca afalladı "Ahaa popo öhömm benim el ne oluyor lan şüpheliyim!" Dediğinde berkin ne tepki vereceğine baktım gülerken. "Benim namıs elden gitmiş mi toprağğmm" diyen berke yastık fırlattım mete gülmeye devam ederken "Puhahah namıssız kari" dedi yağızda "Ne yani ben mi bozdum seni şimdi" deyip berke baktığında berk dudağını büzmüştü "Ayol susun benim yafrım var olamas böyle bir şey" dediğinde ortaya atıldım "Sevgili mi yaptın lan pezeveng?" Dediğimde hunharca güldü "Sensin yafrım birde soruyor tövbe tövbe" dediğinde bir yastık daha fırlattım "Kes lan gerizekalı" dediğimde bakışlarını yağıza çevirdi "Popomun güzel olduğun biliyorum ama lanet olsun yafrım bu kadar ellediğin yetmez mi?" Dediğinde yağız hızla çekti elini "Hadi lan ordan popon bikere avuç içi kadar" deyip dil çıkarttığında metenin tekrar uyuduğunu fark ettim "Olum biri şu iti uyandırsın sonrada kahvaltı hazırlayın"dediğimde mete gözlerini araladı "Ulan nursiş nerede?"
"Yok o izinde ooo uyandın birde sen haa? Kalk lan kahvaltı hazırla berk sende yumurta kır koçum" dedikten sonra koltuğa yayılıp Televizyonu açtım "Açılın gencolar açılın!! Yafrım benim yumurtamı seveyır" dediğinde ona ayak uydurdum ilk defa ve son kez "Yafrın ne diyorsun anlamayır!!!" Dediğimde mete ve yağız gözlerini büyütüp bana baktılar "Tamam lan bidaha yapmıyorum" dediğimde böğürerek gülmeye başladılar "Olum bundan Masal'a söz ederseniz biliyosunuz siktim sizi"
"Sen şimdi niye masalı düşündünki yafrım" diyen berke döndüm "Senin ağzın torba değil büzemiyoruz gider dersin kıza" dediğimde ben bile düşündüm o an abi cidden ben niye masal dedim durduk yere? Bu kız niye çıktı şimdi nereden çıktı? Aklımdakk deli soruları bi kenara bıraktım "Lan tamam lanet olsun hazırlamayın kahvaltı falan okula geç kalıyoruz" dedim "Ayrıca bundan sonra benden para istemeyin sömürdünüz kredi kartımı yeniliycem amk şimdi!!" Diye de ekledim siyah ceketimide alıp kapıya doğru ilerledim "Hiç zahmet etmeyin ev sizin nasıl olsa kalın burda böyle lan!" Dediğimde yağızla mete ayakalanıp yanıma geldiler "Eyvallah yıfrım" diyen berke yağız sövmeye başladı "Ecdadını değil bizzat seni sikeyim berk öl geber berk allah belanı versin emi berk!!!" Derken gülerek arabaya ilerledim berk koşarak koluma yapıştı "Beni bırakıp nereye yıfrım ya?" Dediğinde ona döndüm "Lan kapıyı kapadın dimi?" Diye sorduğumda omuzları gerdi "Tabi kapadım koçum" dediğinde mete ve yağıza gitmeleri için işaret ettim "Eee anahtarlar?" Dediğimde gözlerini büyüttü "Sen almadın mı yıfrım ya?"
"Ulan ebeni sikeyim berk almadın demi kapattın çıktın öyle"
"Yaf ben sen almışsındır diye şeettim"
"Allah belanı vermesin berk!!!"
"Hep benden bekleyin zaten illa ben mi alacağım yaf niye ben?"
"Ulan en son sen çıktın ya lan olmayan aklını sikeyim berk"
"Eee ama yeter sürekli beni sikiyorsun yıfrım git karı kız şeettt!!!" Dediğinde ofladım "Sus allah aşkına sus berk lamet olsun berk sus artık bi sus az sus!!" Dedikten sonra arabaya geçtim "Berk sen yağızlarla git benim bir işim var" dediğimde bırakmazya pezeveg sordu hemen "Nereye aşkım? Lan sen karı kız dedim diye ciddi anlamadın demi?" Dediğinde sabır diledim "Ulan bir işim var bir iş nesini soruyorsun bi siktir git!!!" Dediğimde bana doğru uzandı "Abi bi gelsene yanağında bir şey var" dediğinde telefonu elime alıp bakacaktım ki "Bana güvenmiyosun yıfrım ya" dediğinde inanmayan gözlerle ona baktım "Tabi lan ne olacak benim yanağımda" dediğimde gözlerini devirdi "Şimdi şu egonu bir köşeye koyalım kusursuz olabilirsiniz diye yanağınızda bir şey olamaz mı sanıyorsunuz ayıb beyefendi!!" Dediğinde ona doğru uzandım "Al ulan lan yeterki sonra siktir git şuradan!!" Dediğimde elimi yanağıma uzattı ve makas aldı hunharca gülüp kaçarken camdan kafamı çıkarıp bağırdım "Lan dua et işim var yoksa o elini alır götüne sokardım pezeveng!!!!" Dedikten sonra arabayı çalıştırdım Masal'a gidecektim umarım daha çıkmamıştır evden diye düşündüm siteye giriş yaptım.********
Masalın evini gördüğümde arabayı evin hemen önünde durdurdum. Ee şimdi ne yapacağım ki? Kapıya mı gideceğim yok anneside çıkabilir yani korktuğumdan değil Masal'ın evde benim yüzümden gerilmesini istemiyorum o kadar. En iyisi mesaj yazmak
'Gönderilen; Şirine'
Okuldamısın?
Gönderdiğimden yaklaşık 5 dk sonra cevap geldi arkadaşlar 5 ben 5 dk geciktirsem susmaz deli
'Gönderen; Şirine'
Hayır daha çıkmadım niye ne oldu?
Gönderilen; Şirine
Tamam bekliyorum 5 dakikan var Masal solmaz!
Mesajı gönderdikten sonra telefonum çaldı arayan Arya kaşlarım çatılmıştı sinirle istemsizce
"Ne var" dedikten sonra güldü "Ne güzel açıyorsun sen öyle telefonu bay egocum" dediğinde sinirden deliricektim bilerek yapıyordu buna adım gibi eminim Masal bana sürekli bay ego diyor ama Masal deyince hoşuma gidiyor Aryanın o pis ağzından duymak midemi bulandırıyor "Kapat çeneni hadi eyvallah" deyip tam kapatacakken durdurdu "Hey bir dakika Toprak ben herşeyi görüyorum!!!" Dediğinde ne demek istediğini anlayamadım "Ne görüyorsun kızım!" Dediğimde ofladı "O yanındaki kız küçük olan omzuna bile anca geliyor herneyse onu elde etmek istiyorsun çünkü kız zor çıktı elde eder etmez bırakacaksın değil mi?" Dediğinde alaycı bir şekilde kahkaha attım "Ya bak sen çok fazla dizi izliyorsun ve gördüğün şey buysa eğer kızım sen hangi dünyada yaşıyorsun uğraştırma beni!!!" Dediğimde konuşmaya devam etti "Yalan söyleme s-sen o kızı sevemezsin!!!"
"Haklısın Arya sevmiyorum ben şu kısacık zamanda o küçük dediğin omzuma bile anca gelen o kıza aşığım şimdi kapat şu telefonu" diye bağırdım ve telefonu kapatıp ceketimin cebine koydum. Evet ben o küçük kıza aşıktım seviyordum arya sayesinde kendimede itiraf etmiş oldum. Aşıktım...
Masumluğuna ince tiz sesine gözlerine inatçılığına gülüşüne ve o çok doğal her ne yaparsa yapsın o bir kadın gibi olmayı beceremiyor o çocuk daha küçük işte onu itsem bile bana sığınıyor bu şey gibi anne çocuğunu döver ama çocuk yine ağlarken anne diye ağlar.. bir gün görmesem arıyorum saçmalayarak beni güldürmesini özlüyorum o çok cıvıl cıvıl haraketli yerinde durmuyor ve sakarda herşeyiyle mükemmel ama ya sevgilisi varsa diye düşünüyorumda hiçbirşey yapmak gelmiyor içimden Masalın en yakın arakadaşının Almina olduğunu biliyorum bugün gidip onunla konuşacaktım evet biliyorum tehlikeli kesin gidip toprak bana seni sordu diyecektir ama bu işte bana mete yardım edecek içimden bir ses diyorki neyse iç sesimi sikiyim artık sus masal geliyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIM
RandomHayatı sıradandı ve o sıradanlığının arasında değer verdiği insanlar ve güzel geçmesini dilediği bir okul vardı Ama o çıktı karşısına "BAY EGO" Sonramı? Sonrası; hayatın masumluğuna inanan ve buna kapılıp giden küçük kız acı çekmeyi öğrendi gökyüzün...