BAR

11 0 0
                                    


Multide; Arya

~Arya Dinçer~

Canım o kadar çok sıkılıyordu ki artık anneme sarmaya başlamıştım saate baktığımda 9:40'tı. Mm Toprak kesin şuan bardadır diye düşündüm. "Anne ben çıkıyorum" dediğimde kolumdan tuttu "Geç kalma arya çok ciddiyim baban da öyle bizi sınama" dediğinde gözlerimi devirdim ve evden çıktım. Arabaların canı cehenneme ben motorsikletimi kullanacağım hem çok eğlenceli hem de Toprakta seviyor motorsikleti. Kask takmam böyle daha rahat dedim ve yola çıktım yaklaşık 25 dakika sonra barın önündeydim. Görevliler bana selam verdikten sonra içeri geçtim gözlerim Toprağı ararken yağız berk ve meteyi gördüm oda buralarda bir yerlerde. Bi masaya geçip oturduğumda tam karşı masada Toprak ve o küçük kızı gördüm ne diye yanında taşıyor bu kızı hiç ona göre değil yaş olarak aynı olsakta bu kız yinede küçüktü benimle uğraşamayacak kadar!! Toprak beni görünce kaşlarını çatmıştı ve o kıza daha çok sarılmıştı telefonumu elime alıp toprağa mesaj attım Gönderilen; Toprak <3
"Yan odaya gel seninle çok önemli birşey konuşacağım"
Gönderdikten sonra bana uzun uzun baktı ben yan taraftaki odaya geçerken oda arkamdan geldi kapıyı kapattıktan sonra ona yaklaştım "Çok özledim seni" dediğimde ofladı yapma bana bunu toprak seni çok seviyorum...

~Toprak Aras~

Arya beni odaya çağırdığında umarım yine bir işler çevirmiyordur deyip gittim masalıda yağıza emanet ettim. Odaya geçtiğimde bana dönüp 'seni çok özledim' dedi bu kız hiç vazgeçmiycek sevmiyorum lan sevmiyorum ne zorluyorsun "Bumu cidden mi arya?" Dediğimde üzerime geldi "Biraz benimle burada kal söz veriyorum konuşmayacağım seni cidden çok özledim toprak" dediğinde gözlerimi devirdim "Umrumda değil arya masal bekliyor rahat bırak beni" deyip kapıya yöneldiğimde elimden tuttu gömleğimin düğmelerini yavaş yavaş açarken elini tutup ittirdim "Arya kendine gel lan!!!" Diye bağırdığımda dinlemedi hala gömleğimle uğraşırken alayla ona baktım "Zorla becermemi mi istiyorsun?" Dediğimde kaşlarını çattı "Beni yanlış anlamışsın bir zamanlar benim için yaptırdığın dövme hala duruyormu diye bakacaktım" dediğinde gülüşüm yüzümde dondu "Durmuyor tamam mı? Yok sildirdim Arya!!!!" Diye bağırdığımda ağlamaya başladı tamam herne kadar nefret ediyor olsamda bi kızın benim için ağlamasından daha çok nefret ediyorum "Arya tamam kes sesini" deyip kolundan tuttuğumda kapı açılmıştı kim olduğuna bakmak için dönmemle dona kaldım. Gözleri dolarken bana 'lütfen bu gerçek olmasın' diye fısıldayan masaldı. Ben şaşkınlıkla ona bakarken yanıma gelip kolumdan tuttu ve arkasına aldı küçük kızım ne geçiyor aklından?

~Masal Solmaz~

Ben oturduğum yerden kalkarken yağıza döndüm "Ben toprağa bakıp geleceğim" dediğimde "Dikkat et kendine" dedi ondan ayrılırken barı inceledim zararsız bir mekan gibiydi daha çok sigara kullanan bile yoktu insanlar sadece içkilerini içiyor ve dans ediyorlardı. Tabi ya ben varken Toprak o uygunsuz mekanlara gitmez hemen yan tarafımda duran görevliye Toprağı sormak için yöneldim yüksek sesten dolayı bağırarak konuşmam gerekiyordu "Şeyy bakarmısınız" dediğimde adam bana dönmüştü "Buyrun Masal hanım" dediğinde şaşırmıştım adımı nereden biliyordu acaba Toprakmı söylemişti "Şey acaba toprağı gördünüz mü?" Dediğimde çenesiyle karşı odaya gösterdi  odaya doğru ilerleyip kapıda durdum yavaşca kapıyı araladığımda gördüğüm manzarayla şoka girdim içimden lütfen bu gerçek olmasın diye tekrarlarken Toprağın kolundan çekip arkama aldım bu kızıl kafa çok bile olmuştu artık "Beni iyi dinle" dediğimde kız sırıtarak yüzüme baktı "Efendim ufaklık" dediğinde daha çok sinir olmuştum toprağı şuan niye koruduğuma gelirsek o kızı güldürmeye niyetim yoktu ben toprakla daha sonrada konuşabilirim "Boyum ve ya görünümüm seni yanıltmasın tatlım" deyip üzerine yürüdüm "Bana anlatsana merak ediyorum birinin seni sevmediğini bile bile hemde sevgilisi varken kendini ona yamamaya çalışmak nasıl birşey?" Dediğimde kaşlarını çatmıştı "Ne diyorsun sen be!!!" Diye çemkirmişti kız ben üzerine yürüdükçe geri çekiliyordu "Bak beni sinirlendirmek istemezsin tamam mı o yüzden bir daha bırak o elinin toprağa değmesini gözlerini bile ona değdirirsen bitiririm işini anladın mı kızıl kafa haa?" Dediğimde kafasını sallamıştı. Toprağın elinden tutup dışarı çıktım "Bak gerçekten yanlış anladın benim o kızla işim olmayacağını herkes biliyor masal"dediğinde bardan çıkmıştık ona dönüp kaşlarımı çattım "Bak sana güveniyorum yapmayacağınıda biliyorum ama sana dokundu değilmi?" Dedim gömleğinin açık olduğunu göstererek ve göğsüne ellerimi koyup ittirdim "Hem kız ağlıyordu niye!!!!" Diye bağırdım tekrar "Aklında kurduğun o saçma şeyi sikerim Masal beni dinle!!" Diye bağırdığında daha çok sinirlendim "Bana küfür mü ettin sen!!!!" Diye çemkirdiğimde ellerimden tutup beni kendine çekti "Hayır Masal aklında kurduğun o şeyi dedim ben" diye açıklama yaptığında sesi sakin çıkmıştı "Gömleğimi açarken ittirdim ittirdiğim ve söylediğim şeyler yüzünden ağlıyordu"dediğinde gözlerine baktım "O kızla konuşmanı istemiyorum ona bakmanı bile" dediğimde sarıldı "Emin ol bunu bende istemiyorum seni kızdırdığım için özür dilerim" dediğinde gülümsedim bi an aklıma gömleğinin hala açık olduğu gelince gözlerim bar dışındaki Toprağa yiyecekmiş gibi bakan kızlara kaydı. "Yaa çocuk kapatsana şunu artık" dediğimde benim baktığım tarafa bakıp beni kendine daha çok yapıştırdı "Tamam hadi arabaya"dediğinde arabaya geçtik "Şimdi seni eve bırakayım bende eve geçicem sana iyi geceler mesajı atarım eve gelince" dediğinde gülümsedim "Tamam olur"
"Sütünü içmeden uyuma ama asi kızım" dediğinde omzuna vurdum"Amann yaa" dediğimde gülmeye devam etti "Demek beni sinirledirmek istemezsin işini bitiririm haa? O an dedim ki işte benim kızım bee!" Deyip burnumu sıktığında şirince güldüm "Ama öyle gülmeye devam edersen ağzını yiyicem" dediğinde ağzımı elimle kapadım "Yaa yeme!!" Dediğimde kaşlarını çattı "Ne demek yeme lan benimsin sen, senin olan herşey benimdir o yüzden yerim" dediğinde güldüm "Uykum geldi hadi ama ne zaman biticek bu yol?" Dediğimde çenesiyle işaret etti "Geldik güzelim" dediğinde arabayı durdurdu.
Yanağına bir öpücük kondurup kapıyı açtım tam çıkıcaktım ki elimden tutup çekti "Bune simdi dudak denilen şey ne diye var Masal?" Dediğinde dudağına bi öpücük kondurup geri çekildim "Mm kirazlı güzelmiş" dediğinde utançla başımı eğdim "İyi geceler mesajını unutma çocuk!" Deyip çıktım eve girdiğimde annem ve babam oturmuş televizyon seyrediyorlardı "İyi geceler yawrumlar" dediğimde bana döndüler "İyi geceler masalcım"
"İyi geceler masal" diye cevap verdiler bende odama çıktım. Üzerimi değiştirip yatağa uzandım telefonum titrediğinde ekrana baktım mesaj gelmişti Gönderen; Karanlığım "Tatlı rüyalar asi küçük kızım ;D"
Aman of yaa diline düştümya artık neyse Masal o görür gününü yarın yastığımı düzeltip kendimi uykuya verdim..

KARANLIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin