Multide; Toprak masala burada teklif ediyor
~Toprak Aras~
Sabah uyandığımda bir karar almıştım bugün mete gidip alminayla konuşacaktı ve eğer sevgilisi yoksa aklımda kurduğum şeyleri gerçekleştirip ona teklif edecektim. Aşağıya indiğimde mete yanıma geldi "Abi bugün bitiriyormuyuz işi?" Dediğinde kolundan tutup koltuğa oturttum "Bak anladın değil mi lan ne yapacağını?" Dediğimde saçlarını tutup çekti "Abi geceden beri zilyonuncu kez anlattın biliyorum ben ne yapacağımı" dediğinde kafamı salladım berk ve yağızda mutfaktan çıkıp yanımıza geldiklerinde berk lafa girdi "Bizden bir şey saklıyorsunuz yaa bizede anlatın bizde insanız aşkem" dediğinde güldüm "Yağızı bilmem ama senin insan olup olmadığından şüpheliyim" dediğimde mete haykırdı gülüşüm yüzümde donarken meteye döndüm "İnsan gibi gülsene olum!" Dediğimde oda susmuştu evden çıkıp şirkete gittim e malum daha fazla gitmemezlik yaparsam babam evlatlıktan silecekti beni.
********
~Masal Solmaz~
Sabah yarkını kafama top atışıyla uyandım "Yaaa çocuk salak mısın!!" Diye çemkirdiğimde korkup aşağıya inmişti. Bende üzerimi değiştirdim banyodaki rutin işlerimi yapıp aşağıya indim annem masaya kahvaltıyı hazırlayıp bırakmış televizyonun karşısına oturmuş hint flmi izliyordu. Oradaki kadınları görünce bir an düşündüm keşke bende hintli olsaydım giydiği elbiseler şsrkıları dansları keşke bende olsaydım yaa diye düşünürken kapı çaldı yarkıy döndüm "Koçum kapı!!!" Dediğimde poposunu bile oynatmamıştı namıssız!!! Bende kalkıp bakmak zorunda kaldım kapıyı açtığımda Almina karşımdaydı onu çok özlemiştim "Aaa omen tonrem yawrummcumm" diye üzerine uçtum resmen oda bana karşılık verip sıkı sıkı sarıldı "İçeri gel yawrum" diye çekiştirdiğimde yarkıya dil çıkarıp odama çıktık "Eee yawrum neler yapıyorsun bakalım" dediğimde heycanla çığlık attı "Ay kız sevgili mi yaptın sakın?" Dediğimde hayır manasında kafasını salladı "Yaa masal sevgili değiliz ama çocuk çok yakışıklı çoookkk tatlı yaa" dediğinde güldüm "Eee aynı okuldan mı?" Dediğimde dudağını kıvırdı "Hayır ama seninle aynı okulda aras koleji" dediğinde dahada heycanlandım enişte adayımı daha önce görmüşmüydüm acaba "Adı ne?" Dediğimde gülümsedi "Mete!!" Dediğinde gözlerim büyümüştü "N-ne mete mi?" Dedim kekeleyerek ama yani bir dakika koskoca okulda bir tane mete yoktu değilmi "Soyadı ne?" Diye sordum tekra "Çelik!!" Dediğinde kesinleşmişti bu bizim meteydi "Sen tanıyorsun sanırım?" Dediğinde kafamı salladım "Evet o benim arkadaşım almina yani toprağında yağızın ve berkinde" dediğimde güldü "Grupları var yani!" Dediğinde kafamı yani manasında salladım "Ben şimdi onunla buluşmaya gideceğim akşam konuşuruz olur mu?" Dediğinde gülüp yanağından makas aldım "Tamam yawrum oyhh"
~Mete Çelik~
İlk defa Toprak için birşey yaparken banada yararı oluyor. Alminayı daha öncede görmüştüm Masalın yanında hoş kızdı onunla bir kafede buluşacaktık beyaz tşört ve siyah patolonumu üzerime geçirip kafeye gittim. Çok geçmeden Alminada geldi gülümseyerek "Merhaba" dedi bende gülümseyip kaşılık verdim "Imm almina seninle bir konu hakkında konuşmak istiyorum" dediğimde kafasını salladı "Tabi seni dinliyorum" dediğinde ona hayranlıkla bakıyordum o kadar tatlı konuşuyordu ki "Bak toprağı biliyorsun şey sana bunu söylediğimi duyarsa iyi şeyler olmiycak ama bende bizi düşünüyorum" dediğimde yanakları kızarmıştı hay mete allah belanı vermesin biz deyince utandırdım kızı "İşte o yüzden sana şimdi soracağım şey tamamen toprak için" dediğimde tekrar kafasını salladı "Masalın sevgilisi var mı?" Dediğimde gülerek cevap verdi " 12 yaşından beri hayır yok!" Dediğinde güldüm "Peki ya senin?" Dediğimde başını eğdi "Imm şey emin ol masaldan bile kötü durumdayım" dediğinde resmen mahmut abi içimde halay çekiyordu "Zamanı gelmiştir belkide artık"dedim havalı durmaya çalışırken masada duran telefonumu düşürmüştüm Almina o mavi gözleriyle bana bakıp gülerken yerden telefonumu alıp tekrar masaya koydum "Bilmem ki gelmişmidir" dediğinde güldüm "Yaa almina karşında heyecandan rezil olmaktan yoruldum cidden içimden geçenleri sana söylesem o mavi gözlerin dolar belki ama sadece şunu diyeceğim benim ol güzelim" dediğimde ben bile şaşırmıştım kız nasıl şaşırmasın ee tabi topraktan bulaştı hep bunlar "Tamam" deyip güldüğünde daha fazla tutamadım kendimi ve yanına gidip yanaklarından öptüm elime telefonu alıp toprağı aradım "Alo"
"Ne var lan?
"Abi raad ol masalın sevgilisi falan yokmuş!"
"Tamam saol mete" deyip telefon yine ve yine yüzüme kapatılır.********
~Toprak Aras~
Meteyle konuştuktan sonra hazırlıklar için yağız ve berki yanıma aldım. Teklifi edeceğim yer büyük bir alandan oluşuyor rahatlamak için gittiğim bir yer oraya gitmeden önce yaklaşık 1000 yakın dilek balonu almıştım evet abartısız 1000 arkadaşlar okulda kim var kim yok aradım ve adresi mesaj attım saat 00:00 'da herkes orada bulunucaktı tabi bende masalı oraya getirecektim alana geldiğimizde dilek balonlarını özenle yerleştirdik "Abi bunların hepsini ne ara nasıl yakacağız" diyen berke döndüm "Yapamayacağım bir şey söylesene bana berk" dediğimde güldü "Aşkem tamam kızma masal yafrımla çok mutlu olun"dediğinde kaşlarımı çattım "Ulan nerden senin yavrun oldu?" Dediğimde yağızın arkasına geçti "Saat kaç oldu?" Diye sorduğumda yağız elimdeki saate baktı "Bilmiyorum ki" dediğinde "Olum baktınya koluna" dedim "Toprak ben bu saatten anlamıyorum ki" dediğinde saçlarımı yolmamak için zor tuttum kendimi havaya baktığımda çoktan kararmıştı yani zaten yaklaşık 3 saattir böyleydi hava telefondan saate baktığımda oda ne lan ne ara bu kadar geç oldu 12'ye gelmesine yarım saat var şimdi gidip masalı alsam zaten yarım saat sürer diye düşünüp meteyi aradım "Kardeşim nerdesin?" Dediğimde güldü "Geç kaldığını anladım bende masalı getiyorum" dediğinde şükür ettim Allahım akıllı biri çıktı ya su gruptan sonunda "Tamam bekliyoruz" deyip yağızın yanına gittim "Şarkı hazır mı?" Dediğimde kulak zarımı patlacak gibi olan ses döndüm elindeki milrofonla şarkı söyluyordu pezeveg berk!! "İllede masal masal masal masal dırım dırım yo ye yeap" dediğinde kusacaktım Allahım sen beni neyle sınıyorsun dilek balonlarını çoktan yakmış hatta yarısını gökyüzüne bırakmıştık bile metenin arabasını gördüğümde şarkıyı başlatmıştım (mustafa ceceli-illede aşk multide isterseniz açın şimdi)
Arabadan beyaz elbisesiyle inen masalı görene kadar heyecan denen o illetten yoktu bende yanına gidip elinden tuttum hayranlıkla bana ve etrafına bakarken gözleri dolmuştu onu alanın tam ortasına götürdüm "Masal şimdi hiç konuşma sadece beni dinle bunu sana söyleyeceğim ama ilk ve son kez öyle süslü cümleler kuramam ben ama seni ölene kadar ilk günki gibi sevebilirim sana bağırdığımda bile bana sığınıyorsunya hani o çocukca hareketlerin gülüşün masal" dediğimde çoktan ağlamaya başlamıştı bile sulu göz "evet" dediğinde usulca onu daha çok çektim kendime "Seni seviyorum güzelim bu bay egocuğuna kalbinde bir yer var mı?" Diye sorduğumda bana sıkıca sarıldı ağlaması dahada şiddetlenmişti ki gömleğim ıslanmıştı yüzüme baktı o küçücük elleriyle kavradı yüzümü "Herkes kalbimde bir yere sahipken senin ülken var adam.." dediğinde bu sefer ben sarılıp döndürdüm onu tekrar olduğu yere bıraktığımda bir işaret verdim herkes elindeki balonları bırakırken masalda gözlerini gökyüzüne dikti elime bir dilek balonu aldım "Sende tut" dediğimde balonu oda tutmuştu yüzüme bakarak "Bana bir söz ver toprak!" Dedi "Söz" dediğimde koluma vurdu "Dur daha söylemedim bile" "Tamam olsun ama söyle hadi bakalım" dediğimde konuşmaya devam etti "Gökyüzden mavi ay doğana kadar hep benimle kal!!" Dediğinde gözlerine baktım "Söz veriyorum o siktiğimin mavi ay falan umrumda değil hep seninle kalacağım" dediğimde tekrar gözlerinden yaşlar akmaya başladı dilek balonunu yavaşca havaya bıraktık "Hadi şimdi oynayalım" dediğinde kaşlarımı çattım "Tamam biliyorum herşey güzel iyide asla dan etmem masal" dedim "Yaaaa ba-na-ne ne olur ya kıyacakmısın bana!!" Dediğinde elinden tuttum ve hızla döndürdüm şarkının klibindeki gibi ellerini havaya kaldırıp dans etmeye başladığında bende gülerek ona ayak uydurdum arkama baktığımda ise herkes dans ediyordu bizimle masal dans etmeye devam ederken bende yanıns gidip sarıldım ona bugün işte bugün artık benimsin masal Hep yanında olacağım seni seviyorum Masal...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIM
RandomHayatı sıradandı ve o sıradanlığının arasında değer verdiği insanlar ve güzel geçmesini dilediği bir okul vardı Ama o çıktı karşısına "BAY EGO" Sonramı? Sonrası; hayatın masumluğuna inanan ve buna kapılıp giden küçük kız acı çekmeyi öğrendi gökyüzün...