Multide; Yağız ve Melisa~Yağız Danış~
Sabah kalktığımda daha doğrusu kalkmaya çalıştığımda omzumdai ağırlıkla gözlerim büyüdü. Omzuma baktığımda o güzel yüzü gördüm prensesim Melisa tüm masumluğuyla uyuyordu. Uykumu bi köşeye bırakıp gözlerimi büyüttüm gözümü odada gezdirdiğimde dağınık değildi üzerime baktım tşörtüm vardı tamam da pantolon?. Hemen örtüyü kaldırıp üzerime baktım pijamamın üzerimde olmasıyla derin bir nefes alırken Gözlerim Melisaya döndü gözlüğünü alıp taktı. Eliyle ağzını kapayıp esnerken "Tabiki yaramazlık yapmadık biz o tür şeyler yapmak daha çok küçüğüz" dediğinde gülümsedim yanına yaklaşıp sarıldım ve anlına bir öpücük yerleştirdim (multide)
"Ben çok açım anlımı sömürmeyi bırakta kahvaltı hazırlayayım" dediğinde yaktaktan kalkıp mutfağa doğru ilerledi." Prenses bana kahve yapar mısın?"diye seslendim banyoya girerken "Tabi tatlım yaparım"dediğinde gülümseyip banyoya girdim. Yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa geçtim arkasından sarıldığımda korkmuştu düşen gözlüğünü eliyle yukarı iterken yanağından öptüm "Benim prensesim bana kahvemi yaparmış" dediğimde gözlerini devirdi "Aşk olsun bak kahvaltıda hazırlıyorum" deyip yanaklarını şişirdiğinde dayanamayıp yanaklarını sıktım "Acıyor ama küçük velet!!!" Deyip güldüğünde kolundan tutup kendime yaklaştırdım bana doğru dönerken şirince gülümsedi "Demek velet!!" Deyip gıdıklamaya başladım kahkahları evde yankılanırken dilimlediği salatalıktan bir kaç tane alıp ağzıma attım "Sömürgeci çocuk kes şunu!!!"dediğinde gülen taraf bu sefer bendim "Velet sömürgeci çocuk.. Başka?" Dediğimde gözlerini devirdi "Başka yok hem oyalama beni ben hazırlayana kadar uslu çocuk olup otur şurada" deyip beni ittiğinde yere düşmüş gibi yaptım ve dizlerime vurarak "Biliydim böyle olacağını erkeğe şiddete hayır" dediğimde yanıma geldi elindeki bıçakla bana dahada yaklaşırken "Seni kesip biçmeden uslu ol otur ve bekle" dediğinde masaya geçtim hazırladığı şeyleri ki bana göre bu kız bir harika masaya koyarken kahvemide önüme koyup kendine meyve suyu doldurup karşıma geçti "Her geçen gün daha çok istiyorum" dediğimde bana baktı "Neyi?" Dediğinde gülümsedim "Sabah güne seninle başlayıp seninle bitirmeyi" dediğimde gözleri dolmuştu "Ee tabi ondan önce ağlamamanı daha çok istiyorum" dediğimde kafasını sallayıp akan gözyaşlarını silmişti "Ve sencede güzel olmazmıydı?" Diye devam ettiğimde anlamayan gözlerle bana baktı "Ne güzel olmaz mıydı?" Dedi "Bir parça sen bir parça ben ve ortaya çok güzel birşey çıkabilir" dediğimde yerinden kalkıp ağlayarak bana sarıldı "Böyle hayaller kurduğunu bilmiyordum" deyip daha sıkı sarıldığında çekip kucağıma oturttum. "Sen, sen çok güzelsin Melisa hep benimle kal istiyorum hep yanımda ol" dediğimde gözyaşlarını elinin tersiyle sildi o siyah gözlüğüyle ne kadarda sevimliydi şuan. "Yağız daha çok erken daha lise sonuz ve okulumuz bitmiş bile değil"dediğinde kafamı salladım "Biliyorum o yüzden şimdilik hayal ediyorum ama en kısa zamanda gerçekleştiricez prenses"dediğimde kafasını salladı "Seni seviyorum" dediğinde kulağına yaklaştım "Ben daha çok seviyorum!" Ayağa kalkıp tekrar karşıma geçtiğinde sırıtmadan duramıyordu bu kız gün boyunca böylemi kalıcaktı hayır yani benim ruh sağlığımda önemli sevimli sevimli sırıtıyor yaa!
"Melisa gülme artık" dedim
"Ne demek gülme ya?"dediğinde devam ettim "Daha fazla dayanamam yoksa" dediğimde elindeki çatalı bana doğru tuttu "Evlenden olmazz!!!!" Dediğinde güldüm "Ya ne kadar fesatsın prenses çok ayıp ben gelip ısırırım diyecektim" dediğimde yanakları kızarmıştı bir eliyle yüzünü kapattı diğer eliylede su bardağını bulmaya çalışıyordu "Dur dur soğuk soğuk dolaptan getireyim ben" dediğimde kalkıp üzerime atlamıştı ve saçlarımı çekistiriyordu "Çocukmusun Melisa ahhhğğ" canımı yakıyordu deli kız! "Ohh canıma deysin" deyip daha fazla çekmeye başladı "Ahhhğğ Melisa yeter!!!" Deyip kendime çektim elleri omuzlarıma düşerken gözlerimi kıstım "Deli" dedim
"Sömürgücü" dediğinde gülmeye başladım "Hadi gezmeye" dediğimde masayı işaret etti "Toplasaydım" dediğinde sırıttım "Hiç zahmete girme ben hizmetli yapar" dediğimde omhz silkti odaya geçip üzerini değiştirdi arkasındanda ben geçip değiştirdim "Eee nereye?" Dediğinde gülümsedim "Nereye istersen"
"O zamannn harikalar diyarına!!!!"
Güldüm ona uzun uzun bakıp güldüm benim miydi bu kız benimk seviyordu ne güzel lann iyiki benimsin melisa...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIM
RandomHayatı sıradandı ve o sıradanlığının arasında değer verdiği insanlar ve güzel geçmesini dilediği bir okul vardı Ama o çıktı karşısına "BAY EGO" Sonramı? Sonrası; hayatın masumluğuna inanan ve buna kapılıp giden küçük kız acı çekmeyi öğrendi gökyüzün...