Multide; MasalKarnım acıkmıştı ve kendime atıştırmalık birşeyler hazırladım. Koltukta yayılıp yemeğimi yedikten sonra mutfağa geçtim saate baktığımda 9'a gelmek üzereydi.
Tabakları yerleştirirken kapıdan sesler gelmişti evde yalnızdım annem ve babam yemeğe çıkmışlardı onların geldiğini düşünerek seslendim
"Anne baba geldiniz mi?"
Dediğimde sesler kesilmişti elime telefonu alıp Toprağın numarasını tuşladım.Ama aramayacaktım yani şimdilik oturma odasına geri dönerken kapıya baktım birşey yoktu.
Koltuğa geçip oturdum televizyonu kurcalayıp güzel birşeyler bulamayınca nefesimi seslice dışarı verdim.
Telefonum titrediğinde ekrana baktım Berk'ten mesaj gelmişti. Berkede çok üzülüyorum
Bir kardeşi olduğunu ve öldürüldüğünü bilmiyordum bu çok kötü değil mi hemde bir abi için?
Mesajı açtığımda gülümsedim Gönderen; Berk "Kanka Toprak çıldırıyor gel al şunu!! Nolar"
Mesaj yazmak için tuşladım Gönderilen;Berk "Ne yaptın yine kimbilir :D kanka"
Mesajı gönderdikten sonra telefonu yanıma koydumİçeriden gelen sesle tekrar ürktüm. Ayağa kalkmak için hareket ettiğimde başıma inen sert şeyle ve burnuma dolan sert kokuyla gözlerimi daha fazla açık tutamadım.
********
Gözlerimi yavaş yavaş aralarken kulağıma dolsn sesleri dikkatle dinlemeye başladım.
"Bu kız bize istediğimizi vericek" dedi bir kadın sanki daha önce duymuştum ben bu sesi.
Başımın ağrısı öyle bir baskı yapıyorki açmayı denesemde gözlerimi olmuyor.
"Ben paramı alacağım sendd Toprağı" dedi adam nasıl yani şimdi ben kaçırıldım bunun üzerine Topraktan para alıcak ve o kadında Toprağımı?
Halim olsa gülerdim ne demek benim olanı almak? Ben vazgeçtim diyelim Toprak yinede sana gelmez kadın duy beni!!
Son denememle gözlerim aralanırken gördüğüm manzarayla kaşlarımı çattım etrafı bulanık gördüğüm için bir kaç kez kırpıştırıp tekrar onlara döndüm.
Ellerimi arkamdan bağladıkları için bileklerimde ağrıyordu kim olduğunu bilmediğim orta yaşlı bir adam ve Arya karşımda dikiliyordu.
"Masal uyandın mı?" Deyip yapmacık bir şekilde gülümseyen aryaya sinirle baktım şuan küçük kız olmanın vakti değildi
"Ne istiyorsunuz niye buradayım?" Dedim sesim korkak değil aksine rahat bir tınıyla çıkmıştı.
"Benim işlerim var sizi baş başa bırakıyorum" diyen adam yanımızdan uzaklaşırken arya hala karşımda duruyordu.
"Sana bir kaç şey soracağım"
Diye konuşmaya başlayan Aryaya baktım "Sor" dedim sert çıktığına emin olduğum sesimle."Toprak gerçekten seviyor mu seni?" Dediğinde alayla güldüm "Evet" dedim kısaca
"Ne kadar mesela?" Dediğinde gözlerimi devirdim ne yapmaya çalışıyor bu kız?
"Mesela şuan telefonumun susmadığına eminim ve hatta çoktan aramaya başlamıştır beni. Ve işin içinde senin olduğunu duyunca..
Deyip sustuğumda ağzını araladı "Devam et"
"Onu hiç bir kıza zarar verirken gördün mü?" Dedim alayla"Hayır" dediğinde ciddi bir ses tonuyla konuştum "İşte bu sefer bunu sende deniyecek" dediğimde benden uzaklaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIM
RandomHayatı sıradandı ve o sıradanlığının arasında değer verdiği insanlar ve güzel geçmesini dilediği bir okul vardı Ama o çıktı karşısına "BAY EGO" Sonramı? Sonrası; hayatın masumluğuna inanan ve buna kapılıp giden küçük kız acı çekmeyi öğrendi gökyüzün...