Můj kamarád a učitel mě jako každý den přišel vzbudit. Oblékla jsem si na sebe oblečení a svou kápi kterou mají všichni časovači. Vyšla jsem z pokoje.,,Ahoj."
,,Ahoj."
,,Co máme dnes na práci?"
,,Půjdeme se podívat do lesa. "
,,Co tam?"
,,Potřebuješ se naučit byliny."
,,Na co?"
,,Kdyby se objevil nějaký problém tak aby jsi dokázala přežít."
,,Takže mi ukazes jak ulovit nějaké zvíře?"
,,Ano úkazu ti nějaké pasti. Jednou třeba se naucis vymýšlet své pasti."
,,Jaké jsou ty tvé?"
,,Ukážu ti je." usmála jsem se. Vyšli jsme z koleje kde je umístěn i katanar. Šli jsme přez město. Zastavily jsme ve prostřed lesa. ,,Jak by ses zachovala kdyby jsi se otrávila nějakými houbami?" přešla jsem k jedné květině u které stal.,,Tahle kytka zastaví jakékoliv otrávení."
,,Jak se jmenuje?"
,,Tora."
,,Správně."
,,Themisi?"
,,Hm?"
,,Viděl jsi někdy katanar?"
,,Ne. Nesmíme se na něj koukat. Nikdo mu nedokáže odolat. Každého pohltí."
,,A kdy k němu budu moct?"
,,Až budeš připravena."
,,Ja jsem."
,,Oni si to nemyslí."
,,Promluv s nimi."
,,O to jsem se už pokoušel. Podle mého jsi už připravena ale podle nich ne."
,,Vypadá to jako by mě k němu nechtěli pustit."
,,Jsou jen opatrní. Přeci by ses nechtěla stát zlodějem času. Jsi dost zvědavá a možná proto té tam nechtějí pustit. Možná si myslí že by ses do něj podívala."
,,A ty si to myslíš taky?"
,,Ne. Ty víš co děláš a znáš pravidla. Věřím té bys je neporušila pokud bys k tomu neměla dobrý důvod." začal vytvářet jednu z jeho pasti. Pozorovala jsem ho. Themis mě učí už tři roky od té doby co jsem složila zkoušky. Znám ho dlouho ale pořad mě ničím dokáže překvapit.
(Nahoře kápě časovačů.)
ČTEŠ
Zlodějka času
AdventureSalia: Nejprve vás seznámím s tím co děláme. Jsem jeden z časovačů. Časovači hlídají časový katanar. Od mala nás učí jak se o katanar starat a chránit ho aby ho nikdo neukrad. O katanar mají zájem zloději času jestli by ho dostaly mohli by ovládat č...