Měla jsem na sobě bílé dlouhé šaty bez raminek. Ležela jsem na zemi. Zvedla jsem se a predemnou byli nějaké hodinky. Byli na podstavci. Šla jsem k nim a najednou jsem byla v bílé hale. Všude stali lidé a dívali se na mě. Přišel ke mě ten muž který byl u mě v pokoji a dal mi ty hodinky teď na řetízku kolem krku. Všichni začali tleskat. A já se probudila na podlaze nějaké tmavě místnosti. Na sobě jsem měla zase kápi ale neměla jsem na hlavě kapuci. Měla jsem svázané ruce a neměla jsem meč. ,,Hledáte tohle?" přišel do místnosti ten muž co mě uspal a měl v ruce můj meč. ,,Kde to jsem?"
,,To není důležité."
,,Co po mě chcete?"
,,Víš co to bylo za rostlinu? Tu co jsem ti dal v tvem pokoji?"
,,Ne."
,,Nemá název. Ale má takoví zvláštní účinek. Ukáže ti tvé vzpomínky. Ty na které jsi zapomněla. Vydělá jsi katanar že."
,,Nevim o čem mluvite."
,,Znám tvou minulost a není to tak dávno. Ale pak jsi zapomněla. Oni té donutily zapomenout."
,,Vy jste zloději času že?"
,,Ne. Zloději času jsou u katanaru a pokouší se ho ovládat. Ale to dokáže jen královská krev."
,,U katanaru jsou časovači a já jsem jeden z nich. A vy jste zloději času a jste moji nepřátele budu proti vám bojovat dokud nezemřu."
,,Pane?"
,,Co je?"
,,Scháneji se po ní." vysvlékl mi kápi a hodil ji po něm. Podal mu i můj meč.,,Pošlete tam ženu která odpovídá její výšce a její postavě. Ať si to oblékne a jde tam. Musí je přesvědčit že je ona."
,,Ano pane."
,,Poznají že to nejsem ja."
,,Nepoznají. Nevim proc zavedli ty kápě je to jejich slabina."
,,Aby zakrily to že jsme každý jiný s kapema jsme všichni stejní."
,,Vůbec ses nezměnila."šel ke dveřím.,,Kdo jste?" zastavil se. ,,Někdo kdo tě zná už od mala."odešel.
ČTEŠ
Zlodějka času
AdventureSalia: Nejprve vás seznámím s tím co děláme. Jsem jeden z časovačů. Časovači hlídají časový katanar. Od mala nás učí jak se o katanar starat a chránit ho aby ho nikdo neukrad. O katanar mají zájem zloději času jestli by ho dostaly mohli by ovládat č...